Dosering sust./deca./diana kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dosering sust./deca./diana kuur

@  symmetrische medemens hierbij mn eigen topic

hallo mensen: Ik zie regelmatig hoeveelheden waardoor ik me afvraag of mijn volgende geplande kuur :

week 1 tm 10  250 mg sustanon per 5 dagen
    week 1 tm 10 200 mg deca per week
    week 1 tm 4 a 6 35 a 40 mg dianabol per dag

niet te laag gedoseerd is als tweede serieuze kuur. Moet misschien de deca wat hoger ?
    Ik ben zaterdag aanstaande klaar met mn dianabol only kuur. Ik wil in augustus weer gaan kuren.

wat is trouwens nu aan te raden als nakuur na dianabol only kuur van 6 weken 35 mg per dag ? Ik dacht aan :
    week 1 40 mg nolva per dag
    week 2 en 3 20 mg nolva per dag

reacties worden gewaardeerd

groeten

Je eerste kuurtje was dus Dbol only? Wat zijn je resultaten daarvan?

Ik zou de Deca ook gewoon om de 5 dagen nemen, kunnen dan samen met de sust in een spuitje. Scheelt ook weer werk. Denk dat als eerste test kuurtje zeker resultaat kan opleveren en dan kan je altijd nog doseringen gaan verhogen.

Succes
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

@ jaap resultaat dianabol only kuur is dat ik van 90 naar 104 kilo ben gegaan... maar nu komt natuurlijk het grote verliezen van vocht en heb door t extreme bulken ook wel vet aangezet.

je zegt dat t in een spuit kan maar dan zit ik op 4 ml dat kan niet in een keer gespoten dacht ik ?

Ik kan de doseringen ook best verhogen maar vraag me af of dat nodig is.

Comment

Ik zou zo eerst beginnen, verhogen kan altijd nog mocht dat nodig zijn. Je kan gewoon spuitjes van 5 ml pakken, past het prima in.

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

ok tx. snap dat t in de cylinder past, maar je kan toch niet meer dan 2 ml per priksessie spuiten?

Comment

Je kan wel meer dan dat spuiten hoor, zou de eerste keer dat je ergens spuit niet meer dan 2 a 3 ml spuiten (naar gelang de locatie). Maar daarna kan je gewoon er meer inspuiten hoor. Ik spuit wel ns 5ml in mn quads, en nergens last van.

Comment

ok. en wat vinden jullie van de nakuur voor mn dianabol only kuur die bovenaan deze topic staat ?

groeten

Comment

Nakuur is prima, hoewel ik zelf voortaan absoluut een combi pak van clomid en nolva

Je kuur: ik denk dat je met test enanthaat een betere bloedspiegel creeërt. Sustanon moet je toch wel 1x per 3 of 4 dagen zetten. Als je die dosis dus te hoog vindt, kun je beter voor enanthaat gaan.

Voorbeeld:
                -10 weken lang 1x per 5 dagen 250 mg. test en 200 mg. deca.
                Kan in 1 spuit en is slechts 2 ml.
                -Dianabol kan prima de eerste 3/4 weken

Succes met het uitzoeken...
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

De test die ik kan krijgen is 2 ml 250 mg en de deca is van hellas 2ml 200 mg - dat zal dus helaas niet in een spuit gaan - althans t valt van tevoren niet te zeggen of mn lichaam daar geschikt voor is.
                  ik heb voor de zekerheid clomid liggen maar door die depressieve naam die t heeft doe ik t in principe liever niet.
                  Ik heb me ''geestelijk voorbereid'' dat ik nu een hoop massa van de dianabol kuur weer ga verliezen. Ik ga wel goed blijven eten, goed nakuren en aan de creatine. Benieuwd wat ik ga overhouden.

groeten

Comment

4 ml. is geen enkel probleem hoor! Zeker niet als je het in je kont doet. Doe je in in je benen, kun je overwegen om de test in het enen been te zetten en de deca in het andere been. Trouwens: test van 125 mg. per ml.? Nog nooit van gehoord...
                    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ik heb zelfs 6ml probleemloos in mijn been gespoten, zonder ergenst last van te hebben..
                      Ik ga met mr Sym mee betreft de nakuur. Zelf ga ik voor een combi van clomid en Nolva

Grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik ook 6ml zonder enige problemen..
                        Zou als je toch sustanon neemt om de 3 dagen zetten ivm bloedwaardes.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dank voor alle reacties.

ik had me vergist: testo is 1 ml 250 mg

kan je wel standaard testo en deca mixen of hangt dat van t merk af ?

zaterdag as zit ik op zes weken dianabol. ik hoorde dat je na die zes weken op 35 mg 2 dagen op 20 - en 2 dagen op 10 mg moet gaan zitten als afbouw en dan stoppen. Ik vraag me af of dat nodig is en zo ja of ik daar niet beter al voor zaterdag mee kan beginnen om niet boven de zes weken uit te komen.

waarom hoor je trouwens nooit meer wat over insuline ?

groeten

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mrt. 15 2005,17:28)]Trouwens: test van 125 mg. per ml.? Nog nooit van gehoord...  
                            Er zijn er wel meerdere maar Testex Leo is wel de bekendste denk ik.

Is cypionaat en 250mg/2ml,bro.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (sander @ Mrt. 16 2005,00:10)]kan je wel standaard testo en deca mixen of hangt dat van t merk af ?
                              Zolang het allebei op oliebasis is geen probleem.

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X