Heb helemaal geen lieve posts meer van haar gelezen
Dosering sust./deca./diana kuur
Collapse
X
-
vroeger hadden ze het in mijn topic nog alleen over kuurjes voor gevorderden.. dat trok ik nog wel, maar nou hebben ze er een soort psychotherapeutische vragenrubriek van gemaakt...
Ik vroeg me trouwens nog af waarom mij enanthate wordt aangeraden. Eerder hebben jullie me ook een paar keer cypionate aangeraden. ik weet door de roidcalculator van mr sym. hoe t met de bloedwaardes zit.
groeten
Comment
-
O.k tx.
Nou blijf ik nog met wat dingen zitten:
Zou t verstandig zijn om, mocht de dosering te laag blijken, bij voorbaat extra vials in te slaan voor eventueel ophogen. Hoe doen jullie dat ? Gaan jullie er dan vanuit dat je supplier snel genoeg kan opsturen ?
Ik vond op http://www.steroid.com/novicecycle1.php een onder novice cycles 1 een nakuur voor een kuur die veel op de mijne lijkt al is ie wat hoger gedoseerd. Ik wil de kuur gebruiken zoals ie eerder in dit topic vermeld staat. Is het dan nodig om voortdurend tijdens de kuur(duurt 10 weken) op de 20 mg nolva te gaan zitten en dat eigenlijk gewoon vol te houden tot en met week vijftien zodat je meteen ook nakuurt ? Misschien slim om nog extra nolva in te slaan voor als ik gyno krijg ? alvast bedankt
groeten
Comment
-
Zou gewoon een definitieve kuur samenstellen en daar voor gaan.
Wat extra nolvadex kan nooit kwaad voor het geval dat.
Zou het pas gaan nemen als je last mocht krijgen van gyno.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
ik ga voor de zekerheid ervanuit dat ik meteen last krijg van gyno : ik koop dus nolva voor de volle tien weken plus voor de zes weken daarna. lijkt me dat ik dan niet nog extra hoef te bestellen voor eventuele gyno ? Bij gyno doe je toch een paar dagen op 40 mg dan paar dagen op 20 mg en dat zou genoeg moeten zijn om t weg te krijgen ?
groeten
Comment
-
hallo mensen, ben sinds zaterdag gestopt met dianabol. eerste keer trainen ging prima.. maar vandaag ; ik sta onder mn ''naturelle'' max te squatten en ik kom de derde herhaling nauwelijks nog omhoog.moest die stang echt in t rek gooien. na t legpressen belachelijk snelle hartslag en heel erg bezweet wat ik normaal nooit heb. Is dat normaal dit soort verschijnselen ? Ik slik al 5 dagen 40 mg nolva. groeten
Comment
-
tx testo . ff uitzitten die shit dan maar. ik heb nog clomid liggen. Misschien dat er nog doorheen gooien in mix met nolva ? T komt wel van dezelfde kerel als waar gettingbig zn spullen haalt!? (rest van mn spullen niet) eten doe ik wel goed.
groeten
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (sander @ Mrt. 23 2005,19:03)]T komt wel van dezelfde kerel als waar gettingbig zn spullen haalt!? (rest van mn spullen niet) eten doe ik wel goed.
groeten
Clomid niet te hoog doseren, anders ga je zelfs huilen als je setje squaten niet lukt...We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Is a data science course useful?door LauravenusAbsolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C