Dosering sust./deca./diana kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb helemaal geen lieve posts meer van haar gelezen

Comment

vroeger hadden ze het in mijn topic nog alleen over kuurjes voor gevorderden.. dat trok ik nog wel, maar nou hebben ze er een soort psychotherapeutische vragenrubriek van gemaakt...  

Ik vroeg me trouwens nog af waarom mij enanthate wordt aangeraden. Eerder hebben jullie me ook een paar keer cypionate aangeraden. ik weet door de roidcalculator van mr sym. hoe t met de bloedwaardes zit.

groeten

Comment

Zit volgens mij niet zo heel veel verschil tussen die 2. Alleen het vast houden van vocht dan...

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

De ene wordt veel in Amerikaanse landen gebruikt en de ander in europese. Veel meer verschil is er niet.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

O.k tx.      
            Nou blijf ik nog met wat dingen zitten:
            Zou t verstandig zijn om, mocht de dosering te laag blijken, bij voorbaat extra vials in te slaan voor eventueel ophogen. Hoe doen jullie dat ? Gaan jullie er dan vanuit dat je supplier snel genoeg kan opsturen ?
            Ik vond op http://www.steroid.com/novicecycle1.php een onder novice cycles 1 een nakuur voor een kuur die veel op de mijne lijkt al is ie wat hoger gedoseerd. Ik wil de kuur gebruiken zoals ie eerder in dit topic vermeld staat. Is het dan nodig om voortdurend tijdens de kuur(duurt 10 weken) op de 20 mg nolva te gaan zitten en dat eigenlijk gewoon vol te houden tot en met week vijftien zodat je meteen ook nakuurt ? Misschien slim om nog extra nolva in te slaan voor als ik gyno krijg ? alvast bedankt

groeten

Comment

Zou gewoon een definitieve kuur samenstellen en daar voor gaan.
              Wat extra nolvadex kan nooit kwaad voor het geval dat.
              Zou het pas gaan nemen als je last mocht krijgen van gyno.

Greets...

Comment

dank mr. C. Maar als nakuur na 10 weken 250 mg enanthate/200 ml deca wat is aan te raden ? : Ik dacht in week 13 beginnen met nakuren maar op welke dosering nolva en hoeveel weken ?

groeten

Comment

3 weken na je laatste injectie inderdaad.
                  Week 1+2 40mg per dag
                  Week 3+4 20mg per dag.

Greets...

Comment

ik ga voor de zekerheid ervanuit dat ik meteen last krijg van gyno : ik koop dus nolva voor de volle tien weken plus voor de zes weken daarna. lijkt me dat ik dan niet nog extra hoef te bestellen voor eventuele gyno ? Bij gyno doe je toch een paar dagen op 40 mg dan paar dagen op 20 mg en dat zou genoeg moeten zijn om t weg te krijgen ?

groeten

Comment

Bij gyno de eerste 2 a 3 dagen 40mg en daarna 20mg per dag tot het weg is.

Greets...

Comment

hallo mensen, ben sinds zaterdag gestopt met dianabol. eerste keer trainen ging prima.. maar vandaag ; ik sta onder mn ''naturelle'' max te squatten en ik kom de derde herhaling nauwelijks nog omhoog.moest die stang echt in t rek gooien. na t legpressen belachelijk snelle hartslag en heel erg bezweet wat ik normaal nooit heb. Is dat normaal dit soort verschijnselen ? Ik slik al 5 dagen 40 mg nolva. groeten

Comment

Welkom in de wondere wereld der anabolen,vriend!

Logisch dat je nu erug gaat vallen omdat je het nu weer naturel moet doen.

Blijf goed eten!!
                          Echt heel belangrijk,kerel!

Succes verder.

Comment

tx testo . ff uitzitten die shit dan maar. ik heb nog clomid liggen. Misschien dat er nog doorheen gooien in mix met nolva ? T komt wel van dezelfde kerel als waar gettingbig zn spullen haalt!? (rest van mn spullen niet) eten doe ik wel goed.

groeten

Comment

Die clomid zal niet veel voor je doen hoor,wat kracht betreft.

Nolva moet voldoende zijn,bro.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (sander @ Mrt. 23 2005,19:03)]T komt wel van dezelfde kerel als waar gettingbig zn spullen haalt!? (rest van mn spullen niet) eten doe ik wel goed.

groeten  
                                Geen zorgen kerel! Clomid en Nolvadex zijn bij mijn weten nog nooit vervalst. De combi nolva/clomid is erg goed als nakuur.
                                Clomid niet te hoog doseren, anders ga je zelfs huilen als je setje squaten niet lukt...
                                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X