Dosering sust./deca./diana kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

mr sym. zeer goede grap.
    wat voor dosering in combi met nolva zou jij denken ? Ik heb 72 tabs van 50 mg clomid liggen en meer dan genoeg nolva. Nolva zelf kan je niet snel overdoseren dacht ik ?
    Ik heb trouwens ook beginnende gyno (pas na kuur begonnen) maar wat kan je ertegen doen als je al op de 40 mg nolva zit ?
    ik zeg erbij dat ik wel een hang heb naar depressies dus misschien kan ik beter helemaal van die clomid afblijven.

groeten

Comment

Nakuur:

-week 1 40 mg. nolva / 50 mg. clomid
      -week 2 idem
      -week 3 20 mg. nolva/ 50 mg. clomid
      -week 4 20 mg. nolva

Clomid toevoegen kan best, maar als je snel depressief raakt zou ik ermee stoppen, zodra je je je neerslachtig voelt.

40 mg nolva zou genoeg moeten zijn om beginnende gyno een halt toe te roepen, maar als je de nolva van GS hebt, kun je gerust naar 60 mg. gaan, wat mij betreft.
      Voor de rest is het afwachten of het aanslaat.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

dank. Nolva is idd van GS en was houdbaar tm februari 2005 maar ik hoorde van veel mensen dat dat geen probleem is. Of kan dat de reden van mijn gyno zijn ?
        En t schematje wat je gaf : ik gebruik al vijf dagen 40 mg nolva. Moet ik dan opnieuw beginnen ?

groeten

Comment

Houdbaarheid is geen probleem,bro,

Alleen je hebt dus de oude tabs nog en die waren idd wat minder omdat er iets niet goed zat met het bindmiddel waardoor je lichaam het niet goed genoeg opnam en daarom is het idd raadzaam de hoeveelheid te verhogen naar 60mg ipv 40mg.

De nieuwe tabs hebben dit probleem niet meer dus daar zou je volgende keer aan 40mg genoeg hebben.

Comment

ok . heb meteen de nolvadex verhoogd naar 60 mg en ik maak dan van die 20 mg later in de nakuur wel 30 mg per dag. Neem vanaf vandaag de Clomid erbij. En dan vanaf vandaag vier weken nakuren ? Oorspronkelijk waren t er maar drie. En ik heb er dus al vijf dagen nolva opzitten.
            ]
            @ testo Dat moet je ook net ff weten van dat bindmiddel he..
            ik heb nog 3 vials GS trenbolone acetate en 2 vials GS deca liggen houdbaar tm feb. 2005. Tot wanneer kan je die dan gebruiken trouwens ?
              groeten

Comment

Pffff,dat is natuurlijk een beetje natte vingerwerk maar dat zou ongeopend zeker nog wel een jaar goed kunnen zijn hoor....op een gegeven moment zal de werkzame stof erin minder worden maar zolang het goed bewaart word kan het lang mee.  

Nakuur zou ik gewoon op 3 weken houden,als je nu verhoogd hebt moet dat geen probleem zijn.
              Je zou eventueel iets langer op die 60mg kunnen blijven voordat je op 30mg overstapt.Een dag of 4 lijkt me prima.

Comment

Ik ga 3 of vier weken nakuur laten afhangen van hoe t gaat met herstellen ; gaat alles lekker, dan stop ik na 3 weken, anders na vier.

En wat betreft anti gyno : Op ergogenics stond een tijdje terug een stuk waarin de verschillende doseringen deca met hun bijbehorende doseringen nolvadex werden genoemd ; Ik dacht dat je ook bij deca pas nolvadex neemt als t misgaat en dat de dosering dan altijd hetzelfde is.

groeten

Comment

Hallo. Om te beginnen wil ik iedereen bedanken die advies heeft gegeven in deze topic ; Ik ben van mn gyno af en de nakuur slaat geloof ik wel aan. tx dus voor de hulp.
                  Verder dacht ik laatst in een van de topics te lezen dat je trenbolone met een dikkere naaldsoort moet injecteren en bijv sustanon ook. Ik kan daar nergens wat over vinden op t net dus als iemand me kan verbeteren als ik t verkeerd heb begrepen graag. Ik dacht dat je alles wel kon spuiten met 0.6. (behalve dan de winstrol van G.S.)

groeten

Comment

In je been met 0,6x25mm en in je bil met 0,8x45mm.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja ik weet het. Ik neem dus aan dat t voor de soort steroide die je injecteert verder niet uitmaakt welke naalddikte je neemt ?

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mrt. 23 2005,23:23)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (sander @ Mrt. 23 2005,19:03)]T komt wel van dezelfde kerel als waar gettingbig zn spullen haalt!? (rest van mn spullen niet) eten doe ik wel goed.

groeten  
                        Geen zorgen kerel! Clomid en Nolvadex zijn bij mijn weten nog nooit vervalst. De combi nolva/clomid is erg goed als nakuur.
                        Clomid niet te hoog doseren, anders ga je zelfs huilen als je setje squaten niet lukt...    

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (sander @ Mrt. 28 2005,14:40)]ja ik weet het. Ik neem dus aan dat t voor de soort steroide die je injecteert verder niet uitmaakt welke naalddikte je neemt ?

Als het op waterbasis is kan je een wat dunnere naald gebruiken.

Grtz..

Comment

Hallo ik zit nog steeds aan mn volgende kuurtje te sleutelen : deze bestaat uit :

10 weken cypionate 250mg
                            10 weken deca 200 mg
                            eerste vier weken 35 mg dianabol p/dag

week 13 begin nakuur :

week 1 40 mg nolva 50 mg clomid
                            week 2 40 mg nolva 50 mg clomid
                            week 3 20 mg nolva 50 mg clomid
                            week 4 20 mg nolva

Op t forum las ik dat t een extra impuls kan geven om in de weken voor de nakuur winstrol toe te voegen. In welke weken moet ik dan precies winstrol gebruiken en welke dosering (tabs.) zouden jullie aan denken ?  

groeten

Comment

Nakuur moet week 14 pas beginnen ivm deca-ester die na 3 weken pas uit je bloed is.
                              En winnie zou je een week of 4 tot je nakuur kunnen doen dus bijv week 10,11,12,13 en dan nakuur beginnen.

Ik zou winnie wel rond de 40mg per dag zetten.

Succes met je kuur.

Comment

dank testo. en bij tabs welke dosering winnie zal ik dan pakken ? 30 mg ofso ?

groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X