recent pic?
kuur ideetje
Collapse
X
-
Originally posted by bruce View Postzoiets in najaar ofzo. als afscheidskuurtje
nu nog ff die van knul. en daarna moet ik eigenlijk die spullen buiten de deur doen. dan kan ik er wel afblijven. hehe
maar succes met je aankomende kuur.
wanneer ga je beginnen?
ga je ook een log bijhouden.Chaka Chaka Boy
Comment
-
Eerste week mei. Eerst naar Korea eind april. Een week. Qua trainen ben ik aan t opbouwen naar 5 dagen per week. 1,25 uur probeer ik t af te werken. Heb een 9 weken prog. Met twee weken tussen schema om weer klaar te zijn voor de volgende 9. Ja ik ga loggen. Is interessant genoeg. Foto's om de 4 weken, incl. Voorgooide. Digitale huidplooi meter dus dat komt ook goedeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View PostEerste week mei. Eerst naar Korea eind april. Een week. Qua trainen ben ik aan t opbouwen naar 5 dagen per week. 1,25 uur probeer ik t af te werken. Heb een 9 weken prog. Met twee weken tussen schema om weer klaar te zijn voor de volgende 9. Ja ik ga loggen. Is interessant genoeg. Foto's om de 4 weken, incl. Voorgooide. Digitale huidplooi meter dus dat komt ook goed
Ik ga volgen.Chaka Chaka Boy
Comment
-
Zal m'n best doen Jonges de voorpics maak ik op dag 1. Foto van nu is dus nog niet relevant. Uiteindelijk dus 20 weken. Dat schema van 9 weken 2x en ertussen een twee weken acclimatiseer schema. Om spieren weer klaar te maken voor volgende groeispurt. Ben benieuwd of ik dus 8 weken na laatste injectie nog redelijk eruit zie. Zo niet doe ik t nooit meereen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ik ook. Maarmheb vertrouwen in knul. Lees Harrie z'n verhalen en herken zaken.
moet ook een compleet dieet samenstellen. Moete aantal zaken innzoals zal 5 dagen per week en 1x haring. Noten, rijstwafels etc. Word nog een klus.Supps ook bekijken wat nuttig iseen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
OKE KNUL.
volgende vraaag. na lezen log van harrie: wat als ik GHRP/CJC toe zou voegen en welke hoeveelheden zou ik nodig hebben?
waar moet ik rekening mee houden met voeding bij gebruik van dat spul?
ik ga sowieso dit weekend es meer opzoeken over dat spul.
heb eerder op handdoeken geslapen. (ipv reserve kussens zoals harrie haha)een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by bruce View PostOKE KNUL.
volgende vraaag. na lezen log van harrie: wat als ik GHRP/CJC toe zou voegen en welke hoeveelheden zou ik nodig hebben?
waar moet ik rekening mee houden met voeding bij gebruik van dat spul?
ik ga sowieso dit weekend es meer opzoeken over dat spul.
heb eerder op handdoeken geslapen. (ipv reserve kussens zoals harrie haha)
Je kunt het in werking vergelijken met HGH het is alleen vele malen sneller. Je merkt de werking al op dag3.
Je kunt er dus ook plaatselijk vet mee verbranden, en het zorgt voor Hyperplasie (nieuwe spiercellen).
Het grootste voordeel wat je er mee hebt is dat je na de kuur gewoon het nieuwe gewicht mag behouden.
Als je het tegelijk in n kuur gebruikt heb je dus zowel Hyperplasie als Hypertrofie je kuur gaat vele malen sneller.
Je maakt de CJC-1295 aan met 1ml BS en de GHRP met 2ml BS, en je zet per keer 3kleine streepjes (bijna niets dus)
Je kunt het 1 maand op en 1 maand af gebruiken enz, maar weet wel waar je aan begint. De vreemdste dromen komen voorbij, en je bent n beetje hyperactief. Het gaat na n week behoorlijk op je spieren werken, het doet zeer en is behoorlijk vervelend...
Maar dat is wel n beetje te verklaren, het gaat opeens allemaal zo snel dat het je n beetje overrompelt....
Na 2 weken gebruik kun je al resultaten zien, die steeds sneller lijken te gaan.
Tijdens het trainen gaan ook de spieren wat pijnlijker worden, maar dat vergeet je snel omdat het resultaat er bizar bij is...
Als je jonger bent dan zeg maar 30 heb je de CJC niet echt nodig, deze lift alleen de hoeveelheid afgegeven groeihormoon, de GHRP wel die zorgt dat het groeihormoon vrijkomt op het moment dat je het injecteerd..
In 1 maand lijkt het op n half jaar gebruik van HGH.
Om kort te gaan, ik ben er gek op.....
Comment
-
Bruce,
Ik zou het eerst eens 1maand proberen... Je hebt nodig voor 1 maand...
2vials GHRP-6
4vials CJC-1295...
En ja het kost wat, maar kerel je hebt dan ook wat.
Na die eerste maand moet je toch n maand rust nemen mat de peps.. Bijbestellen kun je altijd nog toch?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 uur geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
3 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment