Primobolan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Primobolan

Ik was van plan primo te kopen, maar ik betrouw het zaakje niet. Mijn leverancier toont doorzichtig glazen ampullen, met wit label op gekleefd.
    Of kan het zijn dat het primo van een underground lab is. Zijn er foto's beschikbaar?

Misschien heb je hier wat aan:
    http://www.freeanabolicsteroidsinfo.com/primobolan.htm

Comment

hoe zien de ampullen eruit met een breek dopje of is het gewoon een vial??

als het een vial is dan zou het wel van een undergoundlab kunnen zijn, tenminste ik hoop het voor je want er is maar weinig echte primo beschikbaar hier.

anders post ff een foto
      Benchpress 8 x 160 kg
      Legpress 10 x 400 kg
      Deadlift 1 x 275 kg
      _

Comment

De enige primo waarvan ik weet dat ie 100% top is word gemaakt door GS en komt in een 10ml vial van 100mg/ml.

Bij elke andere primo zou ik mn twijfels hebben.

Comment

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik zou als ik jou was ook echt alleen de primo's van G.S nemen, dan weet je (bijna zeker) dat je de goeie hebt.

Ik heb er echt veel over gelezen overal, en er zijn gruwelijk veel fake primo's.

Schering maakte primo's (misschien nu nog wel wat), maar die wordt echt veel gefaked.

PS: wat voor kuur wil je gaan doen dan?

Groetjes, Lo

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Loo @ Mrt. 16 2005,18:20)]Ik zou als ik jou was ook echt alleen de primo's van G.S nemen, dan weet je (bijna zeker) dat je de goeie hebt.

Ik heb er echt veel over gelezen overal, en er zijn gruwelijk veel fake primo's.

Schering maakte primo's (misschien nu nog wel wat), maar die wordt echt veel gefaked.

PS: wat voor kuur wil je gaan doen dan?

Groetjes, Lo
              Ik weet nog niet exact wat ik ga kuren. Heb vroeger met parabolan, masteron en undestor gekuurd. Hangt er een beetje van af wat ik nog kan krijgen. Mijn leverancier had een kuur samengesteld met testo en primo, maar zoals eerder gezegd heb ik serieuze twijfels bij de kwaliteit.

Comment

Als je leverancier je al vage ampullen aanbiedt zou ik me serieus afvragen of hij wel de juiste man is om jou goede spullen te leveren,kerel.

Comment

niet te vertrouwen scheelt je een hoop geld er zijn veel betere dealers die fatsoenlijke info geven en met fatsoenlijke spullen

groetjes kevin
                  Benchpress 8 x 160 kg
                  Legpress 10 x 400 kg
                  Deadlift 1 x 275 kg
                  _

Comment

Blijf zeggen dat info van een dealer ( enkele uitzondering daar gelaten ) meestal ruk is. Gaat alleen om geld verdienen.

Neem deca ipv primo zou ik zeggen.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

je kunt beter gaan zoeken naar een goede dealer als je tenminste echte primo wil hebben van b.v. golden gear g.s. med request maxxlabs enz..

veel succes
                      Benchpress 8 x 160 kg
                      Legpress 10 x 400 kg
                      Deadlift 1 x 275 kg
                      _

Comment

Blijft lastig alleen met testen ben je 100% zeker tenslotte..

Greets...

Comment

Kzou gewoon boldone in de plaats nemen.

Comment

Ik ga echt nooit begrijpen wat mensen zien in boldenone denk ik als er iets als deca is.
                            Vocht verhaal slaat nergens op desnoods wat proviron erbij. Boldenone haalt het in dubbele dosering nauwelijks bij deca imo. Daarbij blijft het een veterinair middel.

Greets...

Comment

ik zal je zeggen curisio dat boldenon niet zo snel massa bouwt als deca maar langzamer daartegen over staat dat je er wel betere kwaliteit massa mee op kan bouwen dan met deca en waarom zou je naar het aantal mg kijken per as. je zou wel het dubbele moeten zetten wil je in de buurt komen van de gains maar als je gaat voor kwaliteits massa dan ga je voor eq en zoiezo houd je echt minder vocht en vet vast met boldenon.

groetjes kevin
                              Benchpress 8 x 160 kg
                              Legpress 10 x 400 kg
                              Deadlift 1 x 275 kg
                              _

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X