injectie zonder...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• injectie zonder...

ik heb een vraagje bn'ers.
    ik moet morgen mijn 7e prik zetten van mijn kuur, alleen is de persoon die mij altijd helpt met aspireren op vakantie, nu vroeg ik me af.

kan ik 1x zonder aspireren injecteren? het gaat hier om 1 injectie in de rechter glute.
    in de kuur ervoor (12 injecties) nog nooit bloed getrokken en de laatste 7 prikken ook nog nooit bloed getrokken.
    Make it happen, shock everyone!

Originally posted by gain is pain View Post
    ik heb een vraagje bn'ers.
    ik moet morgen mijn 7e prik zetten van mijn kuur, alleen is de persoon die mij altijd helpt met aspireren op vakantie, nu vroeg ik me af.

kan ik 1x zonder aspireren injecteren? het gaat hier om 1 injectie in de rechter glute.
    in de kuur ervoor (12 injecties) nog nooit bloed getrokken en de laatste 7 prikken ook nog nooit bloed getrokken.
    Ik zou het risico niet nemen man. Aspireren is wel belangrijk om te checken dat je goed zit toch? Je kan behoorlijk in de shit terecht komen als je niet goed zit.
    "Straight outta gym"

Comment

waarom niet gewoon zelf doen?
      Met een beetje wringen moet dat kunnen en aspireren lukt ook wel.

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
        Ik zou het risico niet nemen man. Aspireren is wel belangrijk om te checken dat je goed zit toch? Je kan behoorlijk in de shit terecht komen als je niet goed zit.
        Ik zou naar deze medisch hooggeleide boy luisteren swa
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
          waarom niet gewoon zelf doen?
          Met een beetje wringen moet dat kunnen en aspireren lukt ook wel.

haha, nou nee, ja of die naald vliegt alle kanten op. dat doet echt pijn als je naald veel beweegt.

ot: ik weet dat er gevaren aan gebonden zijn, maar zag op tv e.d dat soms niet eens geaspireerd wordt, zelfs door personen die een injectie 'proffesioneel' toedienen. verder zelf nog nooit bloed getrokken.

zoiezo wil ik het morgen proberen om te aspireren, maar wat als dat niet lukt?

Comment

Zet het dan niet in je bips maar op een plek waar je er beter bij kunt.

Comment

Hmhmhmhm zelf nooit echt last van gehad het 100% stil houden gaat idd nooit helemaal maar nooit last ervan ghad ofzo als er lichte beweging is etc.
              Maar tis wel een rare beweging om zelf je glute te injecteren tis ff wennen zeg maar xD.

Comment

haha, nou nee, ja of die naald vliegt alle kanten op. dat doet echt pijn als je naald veel beweegt.

ot: ik weet dat er gevaren aan gebonden zijn, maar zag op tv e.d dat soms niet eens geaspireerd wordt, zelfs door personen die een injectie 'proffesioneel' toedienen. verder zelf nog nooit bloed getrokken.

zoiezo wil ik het morgen proberen om te aspireren, maar wat als dat niet lukt?
                Aspireren is enkel het terugtrekken van de spuit nadat deze in het spierweefsel zit. Om te checken of er bloed bij zit. "Omgekeerd injecteren" zeg maar om te kijken of je in een bloedvat zit of juist in de spier.

Erg lastig is het niet. Kortom sowieso aspireren. Geen risico lopen.
                "Straight outta gym"

Comment

ikzet altijd zelf, alleen laat aspireren altijd doen door iemand anders omdat ik er zelf moeilijk bij kom.

andere plek is voor mijn niet echt een optie. ik prik alleen maar in me bil

Comment

ikzet altijd zelf, alleen laat aspireren altijd doen door iemand anders omdat ik er zelf moeilijk bij kom.

andere plek is voor mijn niet echt een optie. ik prik alleen maar in me bil
                    fixeer de spuit met je ene hand en aspireer met je dominante hand. En verder rustig werken dan moet het zeker lukken.
                    "Straight outta gym"

Comment

Deze man opereerde zichzelf dus die spuit zelf zetten moet wel lukken
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ga voor spiegel staan... Met 1 hand kan je prima terug trekken, altijd doen dat is het enige middel waardoor je het save kan doen.

Wijsvingen en middel vinger hou je het tegen duim en ring vinger trek je hem iets omhoog,...
                        Een dag niet getraind...

Comment

Zelf in de bil en dan aspireren is moeilijk maar het lukt mij ook altijd. succes
                          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Injecteer gewoon in je been man, wat doe je nou moeilijk?

Met die gigantische benen van jou moet dit geen enkel probleem zijn..
                            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Gip als ik nou vanmiddag naar je huis kom net tien hoeren, allemaal bloedmooie vrouwen.
                              Je mag er 1 neuken maar je mag geen condoom gebruiken.
                              Twee hebben er aids, maar je weet niet welke, ga je neuken?
                              Nee want je weet dat het gevaarlijk is, vervolgens ga je aan mij vragen ach de kans is heel klein, kan de gok toch wel nemen?
                              Moey im nu die beslissing maken, wat nou als ik ja zeg en morgen ben je dood?
                              Ik weet niet hoe je ptikt maar aspireren is zo gepiept man, en anders maar je been.
                              Desnoods zet je later als het echt niet gaat.

Be safe man.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X