ik wil eens vragen wanneer het aan te raden is om te beginnen met een kuur (tijd na aanvang trainen) en wat is dan als eerste kuur aan te raden (product).... Thnx!!!
Welke doping als eerste kuur te nemen?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
ik train nog maar een paar maanden nu... een vier keer per week...
1.75mtr 64kg
het probleem bij mij is dat ik een heel laag vetpercentage heb waardoor ik dus heel licht ben... en dus aan zou moeten komen..
het doel is zuiver om er vanaf volgende zomer goed uit te zien...(als dat als een doel gezien kan worden)
No Pain... NO GAIN!!!
Comment
-
slecht idee. train eerst maar paar jaar voor je gaat kuren. zo heb je geen basis.
je kan beter met creatine, glutamine, tribulus, hmb en shakes beginnen. (dus geen doping)
dan ga je zeker heel wat kilootjes aankomen de eerste maanden. wat ook belangrijk is: wat is je leeftijd.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
je leeftijd is wel oke alleen je mist wat trainings jaren,maar voor als je de goede raad van wachten in de wind wil slaan denk ik dat je als ecto met 30/40mg dbol per dag en 400mg deca wel goeie vorderingen maak.
vergeet niet te eten als een dijkwerker, als je dat al deet gooi dan wat weightgainers naar binnen samen met eiwit shakes.
p.s wel nakuren met nolva of clomid
Comment
-
Bedankt voor al het goede advies...mochten er nog mensen zijn die wat willen toevoegen....dan hoor ik dit graag....
er werd ook gevraagd wat ik ermee wilde bereiken...
kijk daarvoor even naar de toegevoegde file!!!Attached FilesNo Pain... NO GAIN!!!
Comment
-
Persoonlijk vind ik het een slechte reden om er in de zomer goed uit te zien of zoals iemand anders te willen zijn. Je moet streven naar de gewenste versie van jezelf, niet naar de fysiek van een ander. AS zijn geen dingen die neemt om ff snel te bulken en dan te kunnen genieten.
Zelf nam ik m'n eerste kuur na 3 jaar trainen, dat is echt vroeg zat. Met creatine ben ik kilo's aangekomen en goeie weightgainers maken het trainen en het resultaat een stuk aangenamer. Als je te snel met AS begint heb je veel kans een ongeleid projectiel te worden; je gaat hard (als de rest ook in orde is), maar waar het uitkomt weet je niet.
Laat je goed informeren en beslis niet op basis van wat forum-reacties welke AS je moet hebben.
Ook kun je contact opnemen met het NeCeDo, het Nederlands Centrum voor Dopingvraagstukken. Zij zullen AS zeker afraden, maar hebben wel goeie train- en eettips.
Stel veel vragen en ga voor de basisoefeningen!!
Succes!
Comment
-
ik ben van 64 naar 71 kilo gegaan alleen met "wait gainer" (super mass 3200 van "M-double You" maar ik zou nog zeker een kilo of vier/vijf willen aankomen en dan misch rond mei beginnen met een kuur van zes weken (d-bol + deca) wat vinden jullie van dat voornemen...?
No Pain... NO GAIN!!!
Comment
-
en ik als akelige bemoeial: neem deca / testo (inject).
dianabol wordt gezien als de zwaardere (en schadelijkere) as en is dusdanig en menigeen zn ogen niet geschikt als eerste kuur. zeker als je niet het hele grote voor ogen hebt (bron, je plaatje) zou ik echt niet met orals beginnen. dat je zoveel kilo's bent aangekomen lijkt mij logisch omdat je ervoor niet trainde. begrijp wel dat met weight gainers ook een beetje vet erbij komt, en jij wilt droog zijn.
goeie stack?
deca 200, testo 250 en winstrol eod.
waarom zo weinig? omdat je met deze hoeveelheden als eerste kuur toch zo 8 tot 10 kg zwaarder wordt en er 6-8 van over kan houden als je het goed doet. ga je vaker kuren, jah... dan worden hoeveelheden belangrijker.
groeteneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment