Edit in verband met copyright.
Bijwerkingen, ook voor vrouwen
Collapse
X
-
Ook al kan je dit zelf opzoeken en is het al langer bekend,ik vind het wel interessant om te lezen.
Er wordt hier in verhouding tot bv dbb zeer weinig gepost in aas forum,misschien krijg je er leuke reacties/discussies door.
Je hoeft het niet te lezenDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Ik heb een vermoeden dat er nog wel meer volgen
Maar topics als" wat voor kapsel zal ik nemen"zijn wel grappig natuurlijk maar voegen weinig toe op een bodybuildingsite.
Op een gegeven moment is(bijna) alles al een keer gevraagd of besproken.
En zie.....we hebben een leuke discussie n.a.v 1 van de vele topics die gepost zijn vandaagDIVIDE ET IMPERA
Comment
-
ik had deze toevallig nog liggen nadat ik ervoor gezocht had op mijn oude pc...er zullen geen nieuwe topics aangemaakt worden
Tis zeker oud nieuws maar ik merk ook in het algemeen dat er veel mensen de basis redelijk begrijpen maar verder niet weten wat er nou pcies in het lichaam gebeurt dmv anabolicagebruik...Gevalletje van de klokjes horn luiden maar niet weten waar de klepel hangt...
Daarmee doel ik nu niet op jullie of op wie dan ook persoonlijk, maar heb ik het over het algmeen...zelfs bij sommige trainers is de kennis verouderd enz..
Daarm leek het me een goed plan om voor de newbies gewoon wat info te verzamelen....zelfs zoeken en zich erin verdiepen doen de meesten namelijk niet...
Comment
-
Originally posted by rainman4 View PostIk heb een vermoeden dat er nog wel meer volgen
Maar topics als" wat voor kapsel zal ik nemen"zijn wel grappig natuurlijk maar voegen weinig toe op een bodybuildingsite.
Op een gegeven moment is(bijna) alles al een keer gevraagd of besproken.
En zie.....we hebben een leuke discussie n.a.v 1 van de vele topics die gepost zijn vandaag
Originally posted by Anabolicdude View Postik had deze toevallig nog liggen nadat ik ervoor gezocht had op mijn oude pc...er zullen geen nieuwe topics aangemaakt worden
Tis zeker oud nieuws maar ik merk ook in het algemeen dat er veel mensen de basis redelijk begrijpen maar verder niet weten wat er nou pcies in het lichaam gebeurt dmv anabolicagebruik...Gevalletje van de klokjes horn luiden maar niet weten waar de klepel hangt...
Daarmee doel ik nu niet op jullie of op wie dan ook persoonlijk, maar heb ik het over het algmeen...zelfs bij sommige trainers is de kennis verouderd enz..
Daarm leek het me een goed plan om voor de newbies gewoon wat info te verzamelen....zelfs zoeken en zich erin verdiepen doen de meesten namelijk niet...Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View Posthahahahaha! Laat me niet over dat soort topics beginnen zeg die zijn samen met de TS daarvan helemaal erg . Tuurlijk is een beetje huiskamer gevoel leuk op een forum maar soms gaan ze echt ver. Heb ooit eens een topic gezien over welke gezichtscreme gebruiken jullie.. I mean COME ON
Het is ook leuk en een goed initiatief dat je die informaties post. Inferno, een ander lid hier post ook regelmatig wat leuke artikelen om te lezen maar zoveel is een beetje overvloed imo. Maaar wat al eerder gezegd word het is inderdaad leuk eens een topic te zien met daadwerkelijk betrekking tot what we do, en dat kan inderdaad leiden tot ineressante leerzame discussies. Ik zeg dingen weer wat te kort door de bocht. Excuses
Ps welke gezichtscreme gebruik jij eigenlijk?DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Gaat mij er meer om dat als een nieuweling vraagt bijv...wat is een goede bulkkuur...dan zeggen mensen bijv test-deca-dbol....maar als ze dan vragen waarom dit een goede stack is dan haakt 99% van de mensen af omdat niet meer weten dan wat oeral te vinden is....je kunt dan de newbies verwijzen naar informatie, liefst op je eigen forum..
Of ga je dan zeggen : "zoek maar op wikipedia" , dat lijkt me niet het antwoord wat op een serieus BB-forum hoort toch?
Je kunt mensen wel advies geven maar je moet het advies ook kunnen onderbouwen...
Ik miste gewoon wat basis kwa info...ik zag dat er in een groot forum maar 3 hele paginas zijn met anabolicavragen...dat vond ik wat triest (niet lullig bedoeld).
Enig idee hoeveel mensen vragen hebben omtrent dit gebeuren? Als ze de info ergens op een forum kunnen lezen willen ze ook daar hun vragen stellen, maar als ze nergens info tegen komen dan gaan ze weer verder...
Vandaar ik dacht een soort van basisninfo te verstrekken...
Over gezichtscreme....ik gebruik nivea visage voor een gevoelig huidje
Comment
-
Originally posted by rainman4 View PostEr wordt hier in verhouding tot bv dbb zeer weinig gepost in aas forum,misschien krijg je er leuke reacties/discussies door.
Op DBB loopt dit echt uit de hand, ik heb altijd het idee dat de meesten die zich daar aanmelden nauwelijk trainen of hun eigen grens en kunnen opzoeken maar veel te snel maar grijpen naar de AAS.
Deze ts zal best zijn sporen hebben verdiend, ik ken de man verder niet, ik was geen lid van BR.
Maar ik vind het altijd gewoon jammer als men alleen veel te vertellen heeft over AAS terwijl deze sport ook zo heel mooi kan zijn zónder!
Altijd zonde.
We hebben hier leroyw al terug die het alleen maar over AAS kan hebben en dit is dan nummer 2. Natuurlijk is het goed dat er info over is, maar daarin kan ik Ruud altijd beter volgen.Last edited by Beaudien; 26-07-2013, 11:09."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Dat snap ik,maar er is nou eenmaal een anabolensectie en eerlijk gezegd vind ik het heel interessant!
Ik heb zeker respect voor de mensen die niks gebruiken,maar die hoeven het ook niet te lezen als ze dat niet willen.
Helaas ben ik iemand die de dingen die niet "mogen",juist interessant vind.
Op DBB is het zeker extreem,die kant hoeft het natuurlijk ook niet op.
Jonge gasten van onder de 20 die zeggen hoe super het wel niet is.
Maar daarentegen zijn er wel veel leden daar die er erg veel verstand van hebben en is het echt niet zo dat iedereen wordt geadviseerd om te kuren,integendeel!
Ik vind dat je niet alleen de "positieve" kant moet belichten,maar juist ook de negatieve kant met de eventuele consequenties.
Maar ja,als jong knaapje wil je dat toch niet horen/inzien.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman4 View PostDat snap ik,maar er is nou eenmaal een anabolensectie en eerlijk gezegd vind ik het heel interessant!
Ik heb zeker respect voor de mensen die niks gebruiken,maar die hoeven het ook niet te lezen als ze dat niet willen.
Helaas ben ik iemand die de dingen die niet "mogen",juist interessant vind.
Op DBB is het zeker extreem,die kant hoeft het natuurlijk ook niet op.
Jonge gasten van onder de 20 die zeggen hoe super het wel niet is.
Maar daarentegen zijn er wel veel leden daar die er erg veel verstand van hebben en is het echt niet zo dat iedereen wordt geadviseerd om te kuren,integendeel!
Ik vind dat je niet alleen de "positieve" kant moet belichten,maar juist ook de negatieve kant met de eventuele consequenties.
Maar ja,als jong knaapje wil je dat toch niet horen/inzien.
Ik ben ook niet specifiek anti-anabolen maar vind wel dat er vaak te snel naar gegrepen wordt terwijl men nog zoveel kan bereiken. En dat deze artikelen ze misschien alleen maar sneller ernaar laten grijpen.
Dat vind ik dus zo goed van Ruud, die doet dat op een heel goede manier: geeft info maar wel op een manier die ook de nadelen benoemt. Als deze persoon dat ook doet, is het prima......"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Beste baudien
je hebt helemaal gelijk in je statement dat de sport ook mooi is zonder.....maar ik ben hier voor de mensen die juist wel kuren en niet pcies weten hoe en wat.....uiteraard horen ze eerst naturel te gaan lange tijd maar helaas gebeurt dat meestal niet...je kunt het ze vertellen (wat ik zeker doe) maar ze luisteren toch niet..
dan kun je 2 dingen doen:
1 zeggen dat ze het maar uit moeten zoeken (met alle gevolgen vandien)
2 je kunt ze een beetje helpen met kuursamnstelling zodat ze geen middelen pakken die geldgraaiende dealers ze willen aansmeren. Je kunt ze verder een beetje inzicht geven over wat de middelen doen en wat de gevolgen zijn
Dan lijkt mij dat 2 de beter
Ik weet niet hoeveel frouwen hier op het forum zitten maar ik weet uit ervaring dat heeel veel vrouwen doping gebruiken maar er niet openlijk voor uitkomen....vandaar ik zei dat het mss leuk is een gesloten sectie te hebben waar deze vrouwen met mekaar in contact staan...
Op Bodyresource hadden wij vroeger zoiets en ik moet zeggen dat dat heel erg goed liep....ook de bekende wedstrijdathleten praatten er daar opelijk over en konden mekaar op die manier helpen
Nogmaals wil ik benadrukken dat de sport idd niet alleen om doping draait, maar ik heb niet de tijd om ook nog op een forum mensen gaan helpen mt trainingsadviezen enz..
Helaas zie ik dat heel veel mensen adviezen krijgen van dealers die gevaarlijk zijn, daarom heb ik besloten om terug te komen op een forum om juist die mensen ervoor de behoeden en te voorzien van onafhankellijk advies.
Plus de mails die ik krijg van mensen hoef ik dan niet allemaal te beantwoorden, want vele vragen zijn hetzelfe en kunnen ze dan hier lezen..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment