Ik ben er nog steeds niet uit... mijn kuur is bijna afgelopen..zit nu in me laatste week nakuur.
Dec/jan wil ik starten met een shred kuurt..maar wat... ja das een goeie vraag...
ik wilde ipv test e nu cyp proberen. 250mg e/w.
samen met 500mg mast en 40mg winny. Met als 'fatburning' T3 en clen.
zoiezo wordt het...
0-12 weken test cyp 250mg
0-12 weken mast 500mg
0-8/12 t3 50 a 75mcg.
2 weeks onn/off clen.
Nu moet er nog winny bij.. maar ik twijfel over een kickstart of staartje. Het draait om het eindresultaat dus lijkt mij een staartje beter, niet.
Dan wordt het.
5-12 weken winny 40mg
En dan twijfel ik of ik week 0-5 proviron toe te voegen. Voor vocht retentie.. iemand ervaring mee?
ook wil ik roa erbij nemen voor preventie van acne.. maar welke dosis 10 of 20mg e.d?
De tren heb ii maar geschapt aangezien ik daar dikke acne van krikg...
Heeft iemand ook ervaring met een soort gelijke kuur? Ik wil dit doen met 10-12 weken ud2.0..
Dec/jan wil ik starten met een shred kuurt..maar wat... ja das een goeie vraag...
ik wilde ipv test e nu cyp proberen. 250mg e/w.
samen met 500mg mast en 40mg winny. Met als 'fatburning' T3 en clen.
zoiezo wordt het...
0-12 weken test cyp 250mg
0-12 weken mast 500mg
0-8/12 t3 50 a 75mcg.
2 weeks onn/off clen.
Nu moet er nog winny bij.. maar ik twijfel over een kickstart of staartje. Het draait om het eindresultaat dus lijkt mij een staartje beter, niet.
Dan wordt het.
5-12 weken winny 40mg
En dan twijfel ik of ik week 0-5 proviron toe te voegen. Voor vocht retentie.. iemand ervaring mee?
ook wil ik roa erbij nemen voor preventie van acne.. maar welke dosis 10 of 20mg e.d?
De tren heb ii maar geschapt aangezien ik daar dikke acne van krikg...
Heeft iemand ook ervaring met een soort gelijke kuur? Ik wil dit doen met 10-12 weken ud2.0..
Comment