winstrol tabs of injects ?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winstrol tabs of injects ?????

ik ga in januari met mijn eerste kuur beginnen . ik weet dat het vroeg is train nog niet sa lang. maar daar ga het nu nie over . ik twijfel sterk tussen winstrol tabs of injects
    wie heb der een paar goede tips/ervaringen ??? want de meningen zijn zo verdeeld dat ik er nie meer uit kom hahahaha dus goede tips of ervaringen ?? graag !!!!!!

waarschijnlijk zullen ze je injects aanraden omdat effectiever en beter zal zijn.

anderen kunnen het beter uitleggen
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
      waarschijnlijk zullen ze je injects aanraden omdat effectiever en beter zal zijn.

anderen kunnen het beter uitleggen
      ja ben ieder geval er achter dat injects beter zijn voor je oa je lever maar ja de grote vraag buiten dat wat is nu echt beter ?

Comment

Ik zou tabs nemen, eerste kuur EOD prikken, hmm denk niet dat dat wat word, denk dat je dan na een week alsnog tabs haalt. Just my 2 cents

Comment

Maak met winy van die eod maar ed..en dat voelt ongeveer alsof je accuzuur inspuit.
          Ik zou lekker tabs nemen wellicht niet allerbeste maat kan te gek ook.
          3 maten van me zijn met injects gestopt.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
            Ik zou tabs nemen, eerste kuur EOD prikken, hmm denk niet dat dat wat word, denk dat je dan na een week alsnog tabs haalt. Just my 2 cents
            sorry eod ?? en ed?? wtf ?????

Comment

Originally posted by stuitertje84 View Post
              sorry eod ?? en ed?? wtf ?????
              Hahaha,ik maak geen sarcastische opmerking nu!
              ed= every day dus elke dag
              eod=every other day dus om de dag
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Maak met winy van die eod maar ed..en dat voelt ongeveer alsof je accuzuur inspuit
                Ohw sorry.

En zoals rainman zegt idd, ed - elke dag, eod - om de dag.

En als je toch voor winjects gaat, kiek dan voor die op olie basis, hebben een aantal vertrouwde merken intussen ook, deze schijnen 'zachter' te zijn na injectie. Heb ik gehoord hoor, maar is het kijken waard.
                Last edited by Dexie; 11-09-2013, 17:03.

Comment

dankdaarvoor regen man okidoki duidelijk . doordat je winny sa vaak moet spuiten word het dus afgeraden omdat te doen oke duidelijk . volgende vraag winny is levertoxisch dus hoeveel mg per dag om en resultaten en de lever zoveel als mogelijk te ontzien ??

Comment

Ja winny is 17-alfa-gealkyleerde en is dus schadelijk voor de lever (zoals (bijna) iedere effectieve oral steroiden). Eerste keer gewoon 40mg ED lijkt me goed.

geen praktijk ervaring

Comment

Ja winny is 17-alfa-gealkyleerde en is dus schadelijk voor de lever (zoals (bijna) iedere effectieve oral steroiden). Eerste keer gewoon 40mg ED lijkt me goed.

geen praktijk ervaring
                      okidoki dexie duidelijke taal danku!

Comment

Nee,het wordt niet afgeraden omdat je vaak moet injecteren maar omdat het poeder opgelost is in water en vandaar is het erg pijnlijk.

Als je dan toch wil injecteren,zou je net zo goed test kunnen doen!

Btw;winstrol injects zijn ook slecht voor je lever hoor!Niet alleen de tabs als je dat denkt.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

oke oke

nee ik wil nog nie perse prikken eerst maar eens dit kijken hoe ik me voel en wat het met me doet nog meer goede tips jongens ????

Comment

In principe niks mis mee, zijn zoveel die eerst een oral kuurtje willen proberen.

Ik zou het gewoon zo doen:
                            Week 1-6: Winstrol 40MG ED
                            Week 7-8: Nolvadex 20MG ED

De nolvadex begin je dus meteen de dag nadat je je laatste winstrol tabs hebt geslikt.

Naar belangen kun je ook nog een liver of life support toevoegen, dit om je lever en bloedprofiel (cholesterol/bloeddruk) wat te 'beschermen' baat het niet dan schaad het niet. Is ook niet zo duur, KLIK

Dan zou het dus worden:
                            Week 0 Cycle support frontload 4 caps ED
                            Week 1 tot en met 6 Winstrol 40MG ED + 4 caps cycle support ED
                            Week 7 en 8 Nolvadex 20MG ED + 4 caps cycle support ED
                            De cycle support neem je er 2 bij ontbijt en 2 bij het avond eten.

Zo zou ik het doen.

Best luck
                            Last edited by Dexie; 11-09-2013, 17:25.

Comment

In principe niks mis mee, zijn zoveel die eerst een oral kuurtje willen proberen.

Ik zou het gewoon zo doen:
                              Week 1-6: Winstrol 40MG ED
                              Week 7-8: Nolvadex 20MG ED

De nolvadex begin je dus meteen de dag nadat je je laatste winstrol tabs hebt geslikt.

Naar belangen kun je ook nog een liver of life support toevoegen, dit om je lever en bloedprofiel (cholesterol/bloeddruk) wat te 'beschermen' baat het niet dan schaad het niet. Is ook niet zo duur, KLIK

Dan zou het dus worden:

De cycle support neem je er 2 bij ontbijt en 2 bij het avond eten.

Zo zou ik het doen.

Best luck
                              oke oke hele duidelijke taal goede tip dexie!! die cycle support . wat betreft nolvadex das niet nodig bij winstrol toch ivm oestrageen ???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X