winstrol tabs of injects ?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik durf te zeggen, doe wat ik je als 2de heb gegeven, dan moet het wel goed zitten mits je gezond bent (inb4 mega afwijking, iemand dood door dexie)

Comment

ja ach regenman waar je nie dood aan ga maakt je sterker el al klinken sommige af en toe als mijn moeder ik vermaak me hier prima !

Comment

waar train je stuitertje? in lwd?

Comment

Originally posted by Dexie View Post
          Ik durf te zeggen, doe wat ik je als 2de heb gegeven, dan moet het wel goed zitten mits je gezond bent (inb4 mega afwijking, iemand dood door dexie)
          ja ik ga me keurig aan de adviezen houden das zeker wil graag mijn dochters groot zien worden

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
            waar train je stuitertje? in lwd?
            ja klop voorlopig nog bij fit4free maar dat duurt nie lang meer hahahaha waar jij ??

Comment

zelfde f4f cambuur plein zonet nog getraint

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
                zelfde f4f cambuur plein zonet nog getraint
                hahahaha oke oke nou ik train meestal smorgens !!

Comment

Originally posted by stuitertje84 View Post
                  hahahaha oke oke nou ik train meestal smorgens !!
                  damn ik rond uurtje of 5

Comment

ja ach regenman waar je nie dood aan ga maakt je sterker el al klinken sommige af en toe als mijn moeder ik vermaak me hier prima !
                    Vriendin van mij heeft haar arm verloren als kind, maar ze is er niet aan dood gegaan. Natuurlijk is ze juist sterker! Oma heeft ook haar heup gebroken en kan nooit meer lopen, maarja ze is nu wel sterker natuurlijk!
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik denk dat je met behulp van zo'n kuur wel 100kg zult squatten en 150kg met de leg curl.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Ik denk dat je met behulp van zo'n kuur wel 100kg zult squatten en 150kg met de leg curl.
                        nou mijn squat gaat van nature soepel en de press ben ik de 150 al lang gepasseerd zou vooral blij zijn als ik wat droger word en mijn benchpress verbetert want die is kut !

Comment

Originally posted by Gus View Post
                          Vriendin van mij heeft haar arm verloren als kind, maar ze is er niet aan dood gegaan. Natuurlijk is ze juist sterker! Oma heeft ook haar heup gebroken en kan nooit meer lopen, maarja ze is nu wel sterker natuurlijk!
                          Daarom moet je het soms maar oppervlakkig houden en een beetje advies geven over de aas aangezien het toch niet altijd doordringt.

OT:ik zou maar gaan sparen voor nieuwe kleren,je zal wel een maat groter moeten gaan kopen
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Vraag gebruik het niet maar wil het wel graag weten

Ik kan dus geen pillen slikken (niet of nauwelijk).
                            Dat is dus gewoon pschygisch krijg het gewoon niet weg achter in me keel gaat me tong er automatisch voor kots neigingen enzo.
                            Dus als ik bijvoorbeeld een aspirine neem bijt ik deze kapot en eet hem gewoon op (bleh).
                            Hoe zou dat zitten bij winstrol tabs gaat er dan een werking verloren aangezien het hem kapot heb gebeten ?

Het lijkt mijzelf van niet aangezien je dezelfde stoffen binnen krijgt.
                            Bij een aspirine heb ik daar ook geen last van dus ben benieuwd!
                            Quitters never win !

Comment

Geen probleem,het is gewoon samengeperst poeder.'
                              Je kan zelfs de ampullen vloeibare winstrol drinken,is ook poeder opgelost in water.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

heb zelfs gehoord dat het laten smelten onder de tong voor een betere en misschien snellere opname kan zorgen..

Niet willen slikken is dus geen probleem

wat ik wel vind stuiterhenkie... is dat je je moet verdiepen in de shit en niet te veel naar de AAS moet kijken terwijl je wss door je voeding nog een heel stuk droger zou kunenn worden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X