Ff uit interesse, wat mag iemand verwachten van 6 weken winstrol qua resultaat en waarin verschilt dit met bijv het gebruik van test?
winstrol tabs of injects ?????
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostFf uit interesse, wat mag iemand verwachten van 6 weken winstrol qua resultaat en waarin verschilt dit met bijv het gebruik van test?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by stuitertje84 View Postoke oke hele duidelijke taal goede tip dexie!! die cycle support . wat betreft nolvadex das niet nodig bij winstrol toch ivm oestrageen ???
Originally posted by pescatore View PostFf uit interesse, wat mag iemand verwachten van 6 weken winstrol qua resultaat en waarin verschilt dit met bijv het gebruik van test?
Bulken: 2/3/4 kg schone massa in het algemeen, redelijk makkelijk te behouden.
Cutten: maakt je een stuk harder, je spieren komen er beter uit, en je kan dieper cutten doordat je je massa beter vasthoud dan wanneer je niks gebruikt.
Test gain je gewoon 'meer' op. Je kan hoger doseren, met winny ga je geen enorme massa aanzetten, sinds het ook niet echt een bulk steroid is. Imo is test de basis van elke fatsoenlijke kuur.
Ohja en je kracht kan aanzienlijk sneller stijgen uiteraard.
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostFf uit interesse, wat mag iemand verwachten van 6 weken winstrol qua resultaat en waarin verschilt dit met bijv het gebruik van test?
Iedereen die zgn 5 kg aankomt,komt dat aan omdat ze tijdens de kuur eindelijk fatsoenlijk gaan eten.
Of die eindelijk eens goed gaan trainen 2 maanden lang,dat kan ook iets opleveren.
Winstrol is leuk tijdens de kuur qua kracht en 'volle'spieren,maar daarna raak je (bijna)alles kwijt.
Dit geldt niet voor iedereen,sommigen houden er 1 a 2 kg aan over,maar ik niet!
Mijn voeding was perfect,mijn trainingen en rust waren ook perfect maar ik heb er niks aan overgehouden.
Zou ik het weer doen?....nee.
Heb ik er spijt van ?....nee.(alleen kan ik nu niet meer zeggen dat ik het naturel bereikt heb )
Al ben ik niet zo dat ik het daarom helemaal afraad of afkraak,maar voor iemand van wie zijn voeding en training absoluut nog niet goed is,zou ik het heel dom vinden!
Winstrol kan je gewoon niks van verwachten,op die 1 a 2 vvm erbij in sommige gevallen.Last edited by rain; 11-09-2013, 17:49.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe 'groot' je al bent he. Ik zal er denk wel wat meer dan 2kg op gainen hihi.
Oh en stuiterbal, hopelijk heb je wat aan m`n info gehad. Ik heb zelf nog nooit gekuurd, maar ik denk dat je er wel wat mee kan. Succes!
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHet hangt er natuurlijk ook vanaf hoe 'groot' je al bent he. Ik zal er denk wel wat meer dan 2kg op gainen hihi.
Oh en stuiterbal, hopelijk heb je wat aan m`n info gehad. Ik heb zelf nog nooit gekuurd, maar ik denk dat je er wel wat mee kan. Succes!
Comment
-
Originally posted by stuitertje84 View Postoke oke
nee ik wil nog nie perse prikken eerst maar eens dit kijken hoe ik me voel en wat het met me doet nog meer goede tips jongens ????
Je kan ook op google winstrol intikken,dan krijg je alle logs,vragen en antwoorden te zien over winstrol.
Dan heb je in ieder geval de tijd tot januari om je goed in te lezen zodat je een beetje weet wat je doet.
Dat het"maar winstrol"is zoals je vaak leest,wil niet zeggen dat het geen troep is natuurlijk.
Integendeel,het is slechter dan testosteron injecteren.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
-
Originally posted by Dexie View PostNa de kuur kan het voorkomen dat je lichaam meer oestrogeen gaat aanmaken, wat dus herstel van het libido in de weg zit. Ook is nolva niet alleen tegen oestrogeen (dacht ik eerst ook) maar krikt ook je eigen testosteron productie op gang...
Hangt er geheel vanaf wat je wilt wat je doelen zijn.
Bulken: 2/3/4 kg schone massa in het algemeen, redelijk makkelijk te behouden.
Cutten: maakt je een stuk harder, je spieren komen er beter uit, en je kan dieper cutten doordat je je massa beter vasthoud dan wanneer je niks gebruikt.
Test gain je gewoon 'meer' op. Je kan hoger doseren, met winny ga je geen enorme massa aanzetten, sinds het ook niet echt een bulk steroid is. Imo is test de basis van elke fatsoenlijke kuur.
Ohja en je kracht kan aanzienlijk sneller stijgen uiteraard.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment