Kuren en bloedtest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee maar 39mg ECHTE anavar kost 10 euro dus 300 per maand.
    Wat jij koopt is winstrol in een anavar potje..of je hebt de echte maar lijkt me sterk zijn per 10 tabs van 5mg meen ik.
    Echt ik hoor iedereen over anavar..maar is heel veel...te veel crap.
    Anavar dosseer je ook normaal op 80/100 mg dus duur kuurtje dan.
    Verder is prikken minder eng dan je denkt.

Comment

Daar kan ik je geen antwoord op geven aangezien ik je medische geschiedenis niet ken en ik ook niet echt verstand heb van de bijwerkingen en daadwerkelijke invloed op je lever en cholesterol.

Het enige wat ik weet is dat je met anavar(als het geen winstrol is )op 30 mg per dag niks aan gaat hebben.
      Maar daar weten de anderen zoals Knul en Spuitelf en quibus wel meer van af.

Quibus was me voor
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Nee maar 39mg ECHTE anavar kost 10 euro dus 300 per maand.
        Wat jij koopt is winstrol in een anavar potje..of je hebt de echte maar lijkt me sterk zijn per 10 tabs van 5mg meen ik.
        Echt ik hoor iedereen over anavar..maar is heel veel...te veel crap.
        Anavar dosseer je ook normaal op 80/100 mg dus duur kuurtje dan.
        Verder is prikken minder eng dan je denkt.
        Is van het merk LYY en wordt als real gezien

Comment

Bedankt voor alle reacties.

Ik denk er nog over na

Comment

Anavar 99% niet 100% anavar... weet 1 merk die het wel heeft maar goed kerel beter kan jij niet gaan kuren wat ik nu allemaal zo lees. Anavar op 30 mg kan je beter niks doen... winstrol 40/50mg voor 6 weken is leuk beginners kuurtje om 2 a 4 kilo te pakken alleen lees ik dan weer over je lever en chol... dus dan raad ik je winstrol weer af. Een prikje in je bil voel je niet eens is gewoon de gedachte, als je door een hond wordt gebeten of iets moet je ook een prik halen of ga je dan ook janken heb je pilletje ervoor ben er nog niet aan toe ??
            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by rainman View Post
              daar kan ik je geen antwoord op geven aangezien ik je medische geschiedenis niet ken en ik ook niet echt verstand heb van de bijwerkingen en daadwerkelijke invloed op je lever en cholesterol.

Het enige wat ik weet is dat je met anavar(als het geen winstrol is )op 30 mg per dag niks aan gaat hebben.
              Maar daar weten de anderen zoals knul en spuitelf en quibus EN FRANKEY NIET TE VERGETEN wel meer van af.
              bijgewerkt
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by frankey View Post
                Anavar 99% niet 100% anavar... weet 1 merk die het wel heeft maar goed kerel beter kan jij niet gaan kuren wat ik nu allemaal zo lees. Anavar op 30 mg kan je beter niks doen... winstrol 40/50mg voor 6 weken is leuk beginners kuurtje om 2 a 4 kilo te pakken alleen lees ik dan weer over je lever en chol... dus dan raad ik je winstrol weer af. Een prikje in je bil voel je niet eens is gewoon de gedachte, als je door een hond wordt gebeten of iets moet je ook een prik halen of ga je dan ook janken heb je pilletje ervoor ben er nog niet aan toe ??

Oke stel dat mijn anavar winstrol is dan kan het toch niet zo veel kwaad op een dosering van 30 mg per dag gedurende 4 weken?
                Ik zal er toch geen schadelijke gevolgen inzake cholesterol en leverwaardes aan over houden?

Comment

Ik heb ook wel eens gelezen dat alleen het langdurig gebruik in hoge doses schadelijk is en niet mijn pussy doseringen.

weet wel dat 25 jaar geleden 30 mg anavar als normaal werd gezien

Comment

Hoeveel vragen ga je nog stellen om een antwoord te horen die wilt ??? JA OP 30MG is het schadelijk voor je cholesterol, winstrol is de grooste boosdoener
                    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
                      Oke stel dat mijn anavar winstrol is dan kan het toch niet zo veel kwaad op een dosering van 30 mg per dag gedurende 4 weken?
                      Ik zal er toch geen schadelijke gevolgen inzake cholesterol en leverwaardes aan over houden?
                      Dat kan je niemand je hier garanderen,maar als jij dat risico durft te nemen..........pffff
                      Ik zou het nooit doen in ieder geval maar ik weet niet of het nut heeft bij jou om dat een aantal keer te benadrukken.
                      Ik denk van niet waarschijnlijk.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik heb ook wel eens gelezen dat alleen het langdurig gebruik in hoge doses schadelijk is en niet mijn pussy doseringen.

weet wel dat 25 jaar geleden 30 mg anavar als normaal werd gezien
                        En ik weet ook(uit mijn directe omgeving ook helaas )dat er aardig wat mensen die vroeger volop tabs namen,levertumoren hebben gekregen en zelfs iemand is overleden zoals knul al eerder zei.
                        Dat jij dan kleinere dosis neemt,maakt niet uit aangezien jij al gezondheids problemen hebt voor je zelfs begint!

Maar ik zou gewoon beginnen er mee,dat wil je tenslotte horen toch?
                        Last edited by rain; 27-10-2013, 17:13.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je lever is al niet tof, dan ga je orals nemen, niet zo slim. Dan zeg je kan het kwaad als er winstrol inzit, winny fuckt je cholesterol en dat is bij jou dus ook al niet zo slim.

Ik zou gewoon even wachten en meteen met de spuit beginnen, je bent een vent toch? Desnoods vraag je of iemand die je kent je wilt helpen met het zetten. En tot die tijd zou ik me heel goed gaan inlezen, dan weet je er tegen de tijd ook zelf wat meer vanaf!

Anavar is sowieso niet echt een roid voor massa (voor zover ik weet). Kan je beter nemen als je PL of iets doet, veel kracht, weinig weightgains. Dus al met al draai je dan een kuur voor niks, aka onnodig risico.

Comment

Oke bedankt allemaal. ik denk inderdaad dat het beter is om dan gelijk met de injects te gaan beginnen ipv een lichte oral tab te nemen.

Comment

Oke bedankt allemaal. ik denk inderdaad dat het beter is om dan gelijk met de injects te gaan beginnen ipv een lichte oral tab te nemen.
                              Weer een bevestiging dat dit forum vooral bestaat uit verstandige mensen!
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wel een kleine eigenwijze opmerking van mij over mijn bloedwaardes:

Het is niet zo dat mijn waardes slecht zijn hoor maar ze zitten gewoon aan de bovengrens van wat normaal is.
                                Alleen mijn verhouding LDL/HDL is wel niet echt denderend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X