Kuren en bloedtest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Optimus Prime View Post
    Begrijp me niet verkeerd knulletje maar:

Maar het zijn maar 4 weekjes anavar of winstrol op 30 mg. daar kan toch niet veel aan verkeerd gaan?

Artsen staan helemaal niet open voor AAS. het enige wat ze kunnen zeggen is dat het slecht is. daarbij als ze het eenmaal weten krijg je een aantekening in je dossier en gaan ze alles linken aan je AAS gebruik. Daarbij wie weet krijg je hier netzoals in de USA een systeem dat ze je dan niet willen helpen omdat ze vinden dat het je eigen schuld is, om nog maar niet te spreken over verzekeringskwesties en wergevers bemoeienissen

Mijn leverwaarde ALAT was verhoogd de rest van de leverwaardes niet. Cholesterol ratio was niet zo goed.

Denk je echt dat dat klein beetje AAS nu echt zo veel kwaad kan?
    Als ik lees op BB USA fora wat die allemaal doen en zeggen..pfff dan is de mijne helemaal peanuts.

Ik wil echt niet eigenwijs overkomen maar overdrijven jullie nu niet een beetje??

Trouwens knulletje: weet jij welke bloedwaardes je allemaal hebt? weet jij of ze allemaal perfect in orde zijn alvorens weer te gaan kuren? kom op man

Comment

Originally posted by rainman View Post
      Maart starten met kuren = summer beach parade!
      Nee hoor helemaal niet. de reden is dat ik dan 12 weken de tijd heb voordat er iets tussenkomt zoals weekendje weg/vakantie enzovoort.

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Maar dat komt omdat er altijd wordt gezegd dat je door winstrol/anavar een stuk droger wordt.
        Dat is ook maar betrekkelijk, aangezien je een deel van het 'droger worden', ook weer kwijt raakt na je kuurtje
        In ieder geval de 'droge look'.
        Van winstrol/anavar bouw je ook droge massa mee op.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          In mijn ogen hoor, ben je wel heel fout bezig als je alleen droger wilt worden en daar dan medicijnen voor gaat nemen. Het is en blijven medicijnen, die we voor het gemak 5 tot 30x zo hoog gebruiken dan welke arts dan ook ooit voor zal schijven. En die wil jou ook best wel van een hoog bf gehalte afhelpen hoor, maar hij kan en mag nooit deze medicijnen voorschrijven voor n lager bf.. En je weet dat ik de laatste zal zijn die antie steroïden is, maar dit slaat werkelijk de plank helemaal mis.. Hier komen nou die kutverhalen van in de wereld, ze gebruiken de medicijnen als smarties omdat ze denken dat het vet er dan wel afvliegt... Nou, je zal toch echt wel je voeding op de juiste hoeveelheden moeten zetten, anders ben je na die pilletjes helemaal de lul, omdat het er dan nog veel harder aankomt dan ervoor.. Dus, gaan ze het nogmaals doen want het was zo lekker en hij voelde zich zo strak in zn vel... Wat ik dan zeg? Klootzak, pleur die medicijnen in de prullebak. En ga fatsoenlijk eten.. Als je dan toch zo nodig iets moet gaan gebruiken, doe het dan ook goed. En niet voor de kat zn kut teringzooi in je lijf gooien, waarvan de meeste niet eens weet wat het is en wat het kan doen als t mis gaat... Dan heb je weer n verhaal in de wereld gegooid, die anuboluhh zijn gevaarlijk... Ik zeg, niet doen.
          Je hebt 100% gelijk!

Al die gasten die de combo Tren/test in de zomer zetten puur om droog te worden...

In Amerika gebruiken ze gewoon insuline en trenbolon om droog te worden en vreten gewoon alles wat ze maar willen

Comment

Trouwens knulletje: weet jij welke bloedwaardes je allemaal hebt? weet jij of ze allemaal perfect in orde zijn alvorens weer te gaan kuren? kom op man
            Mijn antwoord is hierop ja,
            en ik overleg ook met mijn arts wat ik van plan ben voor ik ga kuren.
            En ja, ik sta ook onder controle tijdens het kuren 2x per maand.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
              Mijn antwoord is hierop ja,
              en ik overleg ook met mijn arts wat ik van plan ben voor ik ga kuren.
              En ja, ik sta ook onder controle tijdens het kuren 2x per maand.
              Dat is idd het betere werk knulletje.
              Goede arts heb jij dan zeg zou ik ook wel willen, eentje die me controleert en weet wat ik moet pakken om te kunnen groeien.

Ik denk zelf dat je een uitzondering bent van gebruikers waarvan de huisarts hier achter staat en je coontroleert met bloedtesten.

Comment

Zijn de artsen in Rotterdam dan zo open in het gerbuik van AAS?

Comment

Mijne ook..zijn er zat ze keuren het heus niet goed maar wat anders dsn je controleren kunnen ze doen?
                  Gewoon vertellen hij mag toch niks mey die info.

Comment

vraag me af of er geen risico is dat deze info in u medisch dossier komt, en als ge op latere leeftijd iets aan de hand krijgt, ze dit gaan linken met het gebruik en de verzekering moeilijk kan doen. (just wondering, gebruik zelf niet)

Comment

Originally posted by Geert T View Post
                      vraag me af of er geen risico is dat deze info in u medisch dossier komt, en als ge op latere leeftijd iets aan de hand krijgt, ze dit gaan linken met het gebruik en de verzekering moeilijk kan doen. (just wondering, gebruik zelf niet)
                      Ja het staat dan in je medisch dossier, op het moment van gebruik.
                      Wel zo fijn als je per ongeluk (he een woordspeling) in het ziekenhuis beland, dan kunnen ze kijken of de meuk in je lichaam wel kan bij de evt medicijnen die ze je willen gaan toedienen.

Ze kunnen gebruik onmogelijk linken aan alles he?
                      Ze kunnen wel moeilijk doen als jij een gyno oploopt, maar dat ligt dan weer voor 99% aan jezelf.
                      Ikzelf gebruik nogal wat spullen, en ook bij mij zeiken ze niet als er iets is. Wat niet automatisch betekend dat ze dat niet later overnieuw kunnen gaan bekijken.
                      Het moet wel te linken zijn aan het gebruik van steroïden, en dus moet er een onderzoek van bestaan.
                      De bestaande onderzoeken kunnen niet bewijzen dat je bv kanker krijgt van steroïden.

Wel als ze kunnen aantonen dat jij ik zeg maar n half jaar tabs hebt lopen slikken, daar is onderzoek naar gedaan en dat linken ze naar leverproblemen en sommige hartfalen.

Dus is het zaak dat je dan ook eerlijk verteld dat jij bv 4 weken tabs gebruikt en erna overgaat op spuitbare middelen...
                      Moet je natuurlijk niet n half jaar aan de stromba (spuitbare winstrol) hebben gezeten want dan kan je de lever ook beter in de kliko flikkeren.

Als jij eerlijk bent en normaal je kuurtjes plant, kunnen ze het onmogelijk linken met dingen die nooit zijn bewezen!

Comment

Dat is idd het betere werk knulletje.
                        Goede arts heb jij dan zeg zou ik ook wel willen, eentje die me controleert en weet wat ik moet pakken om te kunnen groeien.

Ik denk zelf dat je een uitzondering bent van gebruikers waarvan de huisarts hier achter staat en je coontroleert met bloedtesten.
                        Hier gaan we een beetje langs elkaar heen kerel..
                        Ja ik vertel het mn huisarts, en ja hij controleert mij.
                        En ja ik overleg, maar niet in wat.. Maar of het kan.. In verband met de bloeduitslagen.

Hij zal nooit, maar dan ook nooit zeggen wat ik kan nemen of waar ik van zal gainen...
                        Hij is en blijft een arts, die liever ziet dat ik clean traint.
                        En hij heeft er niet voldoende kaas van gegeten, gewoon omdat het niet in zijn vakgebied ligt en wat hij ook gewoon eerlijk zegt.
                        Het allemaal opzoeken is voor hem ook geen optie, hij heeft mensen die hem harder nodig hebben dan ik.
                        Ik leg hem dus geregeld uit wat de middelen zijn en wat ze doen.
                        Waar hij dan ook weer notities van maakt voor het persoonlijk dossier bij hem..

Comment

En ja ik overleg, maar niet in wat.. Maar of het kan.. In verband met de bloeduitslagen.

Hij zal nooit, maar dan ook nooit zeggen wat ik kan nemen of waar ik van zal gainen...
                          En hij heeft er niet voldoende kaas van gegeten, gewoon omdat het niet in zijn vakgebied ligt en wat hij ook gewoon eerlijk zegt.
                          Het allemaal opzoeken is voor hem ook geen optie, hij heeft mensen die hem harder nodig hebben dan ik.

Dat is duidelijk Knulletje. Ik las trouwens dat je al 3 keer kanker hebt gehad. Pff man erg knap van je dat je nog zo traint en iedereen altijd probeert te helpen. Respect knul. Ik hoop dat die klote kut ziekte nooit meer bij jeterugkomt en weer flink kunt gaan beesten!

Comment

Eerlijk gezegd zit ik nog steeds met een dillemma. Ik heb hier anavar liggen van het merk LYY wat real blijkt te zijn. toch ben ik bang dat zit als zo vaak winstrol is en dat wil ik juist niet hebben ivm gewirchtspijnen en haaruitval. Hoe weet ik of dit echte anavar is en niet winstrol? een neef van me vertelde me dat winstrol tab altijd wit van kleur zijn. klopt dat?

Ik ben aan het wachten op mijn RU anti androgenen topic en ga dan met de orals beginnen voor een week of 4. daarna wil ik 6 weken rust hebben alvorens bloed te moeten gaan prikken voor mijn leverwaardes en cholesterol. volgens anderen is na 4 weken normaal gesproken je bloedwaardes weer normaal op een licht tab kuurtje. is dat waar of niet?

Comment

Ik snap niet hou hij het verzonnen krijgt dat winstrol tabs altijd wit zijn.
                              Winstrol tabs van Zambon is roze (origineel)
                              Van andere merken heb ik ze wel in het groenig en pisgeel gezien (ook origineel)

Dat er weleens Winstrol verkocht word als Anavar dat klopt, maar ik geloof nooit dat de maker dat doet.
                              Ik verdenk eerder de leverancier ervan dat deze de stickers overplakt...

Of het werkelijk Anavar is kun je niet zien, maar je kunt het wel een beetje aan de tablet merken.
                              Meestal, ik zeg meestal vallen de winstrol tabletten nogal snel uiteen in de mond als ze vochtig worden.
                              De Var tabletten zij meestal harder van structuur.

Maar ik heb je al gezegd, eerder in dit topic. Dat als jouw cholesterol al niet helemaal jofel was, dat ik er niet over zou denken om steroïden te nemen.
                              Het verziekt altijd de goede cholesterol, en dat houd in dat de waarde tussen deze 2 niet meer evenredig zal zijn.
                              Het verlaagd de goede cholesterol en dat kunnen ze natuurlijk een hele poos blijven zien bij jou.
                              Je had niet voor niets een foute uitlezing van de cholesterol waarde..
                              Ik zou maar oppassen dus!

Een lever hersteld heel snel, en bijna oneindig vaak. Maar er blijft na een probleem met de lever altijd een litteken achter, en of het nu zo fijn is om een litteken op een litteken te krijgen betwijfel ik hevig.

Normaal gesproken moeten de waarden weer normaal zijn 4 weken na het einde van het gebruik van Var ja.

Comment

Eerlijk gezegd zit ik nog steeds met een dillemma. Ik heb hier anavar liggen van het merk LYY wat real blijkt te zijn. toch ben ik bang dat zit als zo vaak winstrol is en dat wil ik juist niet hebben ivm gewirchtspijnen en haaruitval. Hoe weet ik of dit echte anavar is en niet winstrol? een neef van me vertelde me dat winstrol tab altijd wit van kleur zijn. klopt dat?

Ik ben aan het wachten op mijn RU anti androgenen topic en ga dan met de orals beginnen voor een week of 4. daarna wil ik 6 weken rust hebben alvorens bloed te moeten gaan prikken voor mijn leverwaardes en cholesterol. volgens anderen is na 4 weken normaal gesproken je bloedwaardes weer normaal op een licht tab kuurtje. is dat waar of niet?

Denk je dat een verstoorde balans tussen het goed en kwade cholesterol kans op een hartaanval sterker maakt?
                                Mijn triglyceride waarden waren wel perfect. alleen de verhouding tussen HDL/LDL was niet goed.
                                Qua cholesterol dan.

Ik merk anvar van het merk LYY. wat real blijkt te zijn. hoe groot schat je de kans dat dit winstrol is?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X