eerste kuur bang voor haaruitval/haargroei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerste kuur bang voor haaruitval/haargroei

hallo,

ik ben jeroen ik kom uit Groningen en ben 22 jaar oud.
    ik train nu ongeveer 5 jaar waarvan 4 echt fanatiek.

het laatste jaar ben ik al bezig met informatie opzoeken over kuuren/anabolen.
    ik heb nu dus besloten mijn eerste kuur te gaan doen.

ik weet uiteraard dat mijn voeding en training eerst goed op orde moeten zijn voordat ik hier aan begin, dat is ook allemaal in orde.

ik weet ook dat haaruitval en haargroei word veroorzaakt door testosteron wat word omgezet naar dht. ik heb al eens fina gebruikt om het te bestrijden maar daar kreeg ik toen gyno van.

ik heb gelezen dat je anabolen heb die makkelijk worden omgezet naar dht (bijv winstrol)
    en ook dat er zijn die dat niet zo makkelijk doen (bijv dbol)

nou is mijn vraag aan jullie met welke soorten ik meer en welke minder last zal hebben van haaruitval. ik begrijp dat ik zoizo wel last zal hebben maar ik wil het gewoon zo min mogelijk houden.

en als ik fina gebruik dan zou ik tegelijk dus een oestrogeen blokker kunnen nemen maar is dat niet 2 producten tegen elkaar op zetten? (oestrogeen blokker kans op haaruitval en tegen gyno en fina tegen haaruitval en kans op gyno..)

ik hoop dat jullie mij hier bij kunnen helpen!

groetjes en bedankt alvast.

Je eerste kuurtje schrijf je.
    Je hebt al eens finasteride gebruikt om de omzetting van Testosteron naar dht te remmen.
    Je krijgt al n gyno van finasteride?

Je wilt het ene gat met het andere dichten, en veel te veel extra middelen inzetten (voor het een en tegen het ander) Ook dat komt in je lichaam en moet er door de lever weer worden uitgehaald... Te veel producten is ook niet goed kerel.

Ik zou nog maar eens heel goed nadenken eer ik er aan begon.

Comment

Als je op jouw leeftijd al last hebt van haaruitval, en dit niet wilt, moet je gewoon niet gaan kuren, zo simpel is dat.

En winstrol zet niet om naar DHT, het is zelfs al 5a-gereduceerd en kan dus zodoende die reductie uberhaupt niet meer ondergaan.
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
        Als je op jouw leeftijd al last hebt van haaruitval, en dit niet wilt, moet je gewoon niet gaan kuren, zo simpel is dat.

En winstrol zet niet om naar DHT, het is zelfs al 5a-gereduceerd en kan dus zodoende die reductie uberhaupt niet meer ondergaan.
        Helemaal mee eens..

En zoals je zelf al schrijft, je hebt al snel last van gyno wat blijkt uit wat je hebt gedaan en ervaren.
        + Het feit dat je waarschijnlijk niet voor niets bang bent voor haaruitval.
        Denk ik dat het helemaal niets voor jou is om te gaan kuren.

Comment

wat zijn je stats? met fina gyno zonder roids?

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post

Winstrol is toch een zgn "dht" derivaat waar Fina dus geen invloed op heeft. Is winstrol dan geen optie voor hem?

Comment

winstrol is gegarandeerd haaruitval als hij aanleg heeft.. hij kan beter voor anavar gaan

Comment

Originally posted by Torque View Post
                winstrol is gegarandeerd haaruitval als hij aanleg heeft.. hij kan beter voor anavar gaan

Ja maar real anavar is heel moeilijk aan te komen. je krijgt meestal dan altijd ongemerkt winstrol

Comment

hallo allemaal, bedankt voor de reacties!

jup gyno van alleen fina al..

weten jullie misschien bij welke middelen ik het minst kans heb op haar uitval? wel spuitvorm liefst geen tabs ivm lever enz. en ik lees ook dat pilletjes toch niet zo goed werkt.

als ik dat weet kan ik verder research gaan doen over die producten en daar uit gaan bepalen wat het beste voor mij zal zijn.

en dat ik het beter niet kan doen als ik geen haaruitval wil, fitness/bodybuilding is heel belangrijk voor mij toch wel wat belangrijker dan mijn haar. ik wil het gewoon zo veel mogelijk behouden

zijn er hier meer mensen die voor ze een kuur gaan doen rekening houden met haaruitval? ik hoor graag van jullie hoe jullie het aanpakken en welke producten jullie gebruiken.

verder nog mijn stats:
                  1.80m
                  91kg
                  13% bf

ik hoor graag van jullie.

groetjes jeroen

Comment

Gebruik van steroïden kan zorgen voor :
                    • Acne op het hoofd, de borstkas en de rug.
                    • Ontwikkeling van borsten (gynecomastie) door oestrogeenvorming
                    • Levertumoren, cirrose en geelzucht kunnen optreden (vooral bij een overdosis van orale steroïden, die twee keer door de lever komen bij inname)
                    • Pijn in maag – en darmkanaal en mogelijke bloedingen
                    • Vergroting van de prostaat bij mannen (moeilijkheden bij urineren, sommige ‘anabole sporters' hebben sondes nodig om te urineren)
                    • Optreding van ‘striemen’ in de huid door de fenomenaal snel groeiende spiermassa
                    • Opgezwollen gezicht door vasthouden van water (problemen in de osmoseregeling)
                    • Vergrote kans op hartaandoeningen
                    • Hoge bloeddruk en afname van de goede cholesterol
                    • Bij mannen kunnen testikels tijdelijk een kleinere vorm aannemen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (proviron, pregnyl)
                    • Bij mannen verhoogt het de kans op impotentie.
                    • Stoornissen in de bloedstolling (tromboses)
                    • Kans op cataract
                    • Haaruitval

Anabole steroïden zijn synthetische steroïden afgeleid van het mannelijk geslachtshormoon testosteron. Testosteron is het belangrijkste mannelijk geslachtshormoon dat wordt geproduceerd in de testis en de bijnierschors. Het veroorzaakt de secundaire geslachtskenmerken en bevordert de opbouw van eiwitten. Vanwege deze werking wordt het vaak als doping in de sportwereld gehanteerd. Het wordt net zoals vele andere hormonen gemaakt uit cholesterol.
                    Er zijn twee verschillende werkingen van anabolen;
                    • Er zijn er die zich binden aan de androgene ontvanger in de spiercel, waarna ze overgaan tot het omzetten van eiwitten. Dit zorgt voor de vergroting van de spiermassa.
                    • De andere steroïden binden zich niet of nauwelijks aan de androgene receptor maar zijn in staat er voor te zorgen dat het spierweefsel niet wordt afgebroken wanneer het lichaam glutamine aan de spieren wil onttrekken.

Zoals je ziet zijn alle steroiden een afgeleide van het oorspronkelijke testosteron.
                    En dus zou het zo zijn dat jij daar gevoelig voor bent, is het voor jou geen optie om te gaan gebruiken.
                    Sorry kerel.

Comment

Nou zal ik je maar verder helpen dan?
                      Zo blijf je toch maar zoeken, en waarschijnlijk vind je het nooit.

Daar je nogal gevoelig bent zou ik het op een andere boeg gooien, en heel laag in de Testosteron gaan zitten.
                      Zonder enig ander steroid erbij. Inplaats daarvan zou ik dan kiezen voor de peps erbij.
                      Ik geef je bij deze een voorbeeld, waarbij ik niet zeg dat jij dat moet doen.
                      Voorbeeld:

Week 1 t/m 10------------Testosteron E 250 tot 300mg/pw
                      Week 1 t/m 4------------- Peptiden CJC-1295/GHRP-6
                      Week 5 t/m 8------------- Peptiden MGF/IGF-1Lr3
                      Week 9 t/m 12------------ Peptiden CJC-1295/GHRP-6

Week 13 t/m 15----------- Na-kuur Nolvadex 20mg/pd...........

Nu zal je zeggen peps? Waarom nu peps?
                      Heel simpel, daar je met de peptiden je GH afgifte verhoogd en meerdere keren per dag (3x) dit doet en dus de afgifte vaker is dan normaal. Zal het je net als HGH/STH beschermen tegen de sides van de testosteron.
                      Het gebruik zal in geld wat hoger zijn dan je dacht uit te geven, maar als je het goed doet zal het je dezelfde gains geven als je anders van de steroiden zou hebben gehad.
                      Zonder het evt haaruitval, en evt gyno gevoel...
                      En je mag wat je gaint tijdens ook gewoon behouden.

Comment

Of een combo Testosteron E en Primobolan Depot op 250/200 mg per week.

De primo is hier zo laag gedoseerd en zorgt er puur voor dat de omzetting Test-Dht wordt verhinderd omdat Primo de strijd aangaat met Test voor binding aan het 5alfa reductase enzym wat er weer voor zorgt dat er dus minder test wordt omgezet in dht.

Daarbij zou je RU 54448 als anti DHT topic kunnen gebruiken op je hoofdhuid. RU heeft zich in het buiteland bewezen als serieuze dht blokker zonder dat je de bijwerkingen krijgt als met fiansteride

Comment

Primobolan= Metenolon is een DHT gebaseerde steroide ofwel de 5 alfa gereduceerde vorm van Boldenon.
                          Die 5 alfa gereduceerde vorm houd in dat het niet kan converteren naar oestrogeen wanneer het interageert met het aromastase enzym.

Maar dan nog heb je als bbr niet zoveel aan n stack van 250/200 Test/Met.

Comment

bedankt voor de reacties! hier heb ik zeker wat aan!

die peptiden zijn nieuw voor mij... kun je me daar wat meer info over geven?
                            hoe moet je het innemen? hoe vaak? wat is de werking?

en een combi test e met primobolan depot hoe werkt dat dan precies? zou dat er echt voor zorgen dat je geen haaruitval hebt? kan je dan niet meer test e met een lage dosis primobolan combineren of is de werking daarvan dan niet?

groetjes en bedankt!

Comment

Als je "bang" bent voor wat haaruitval moet je er simpelweg niet aan beginnen.
                              daarnaast wordt je na je eerste kuur niet meteen kaal.

in het begin was ik ook wat terughoudend kwa sides, en ja met winny had ij de laatste 2 weken wat meer haaruitval maar dit was te verwaarlozen.
                              gewoon een echte kuur beginnen en kijken hoe je lichaam en dus ook je haar reageerd, als je vindt dat je te veel haar verliest dan is kuren niks voor jou en kan je na die 1e kuur definitief stoppen..
                              En achteraf denk je mischien: goh! Dat viel mee (dat had ik ook)

test 500mg en mast minimaal 400mg
                              Voor een cut kuurtje is test 250mg en mast 400+ genoeg.
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X