hallo allemaal,
ik ben jeroen 22 jaar en ga mijn eerste kuur doen.
ik heb voor deze combi gekozen omdat ik liever niet te veel dht producten neem ivm haaruitval maar toch 100mg test e p/w er bij ivm laag libido. eerst wou ik voor deca only gaan.
mijn stats:
1.80m
91kg
13% bf
verder is mijn voeding en training in orde.
ben van plan het 12 weken te gaan doen
week 1 t/m 10 300mg deca/ 100mg test-e
week 11/12 100mg test-e
week 13 t/m 17 nakuur met nolva en clomid? ik weet dat een goede nakuur bij deca belangrijk is. daarom de laatste 2 weken ook alleen nog maar de test
hoeveel kan ik het best pakken bij mijn nakuur? en nolva en clomid zijn toch goed te gebruiken bij een deca / test-e stack?
en ik houd ook gedurende de kuur nolva/clombid bij de hand voor als ik last krijg van gyno.
als jullie nog tips hebben zijn die natuurlijk altijd welkom!
groetjes jeroen.
ik ben jeroen 22 jaar en ga mijn eerste kuur doen.
ik heb voor deze combi gekozen omdat ik liever niet te veel dht producten neem ivm haaruitval maar toch 100mg test e p/w er bij ivm laag libido. eerst wou ik voor deca only gaan.
mijn stats:
1.80m
91kg
13% bf
verder is mijn voeding en training in orde.
ben van plan het 12 weken te gaan doen
week 1 t/m 10 300mg deca/ 100mg test-e
week 11/12 100mg test-e
week 13 t/m 17 nakuur met nolva en clomid? ik weet dat een goede nakuur bij deca belangrijk is. daarom de laatste 2 weken ook alleen nog maar de test
hoeveel kan ik het best pakken bij mijn nakuur? en nolva en clomid zijn toch goed te gebruiken bij een deca / test-e stack?
en ik houd ook gedurende de kuur nolva/clombid bij de hand voor als ik last krijg van gyno.
als jullie nog tips hebben zijn die natuurlijk altijd welkom!
groetjes jeroen.
Comment