Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Jr hebt er goed over nagedacht, alles is gezegd, succes en ik volg.
    Ik vraag me persoonlijk wel eens af of we niet allemaal de nakuur wat te vroeg starten.
    Want of men nou 1gram test/tren/deca neemt of 500 test met winny er staat altijd nakuur 4weken nolva 20/40mg dat is raar want die 3gram as zit toch nog wel effe langer in je systeem.
    Maar das misschien meer iets voor een apart topic.
    Knallen nu he!!!
    Dat klopt, maar de Nolva is ook niet ineens uitgewerkt.
    Maar je moet idd rekening houden met de hoeveelheid meuk die je in je lichaam hebt zitten, en dus de halve waardetijd. En dus ook ivm de waarden, de tijd van de kuur dit weer ivm het stapelen.
    Het is n heel gereken...
    Maar als er behoefte aan is om de berekeningen en de tijden van werking en inname te leren of te weten?
    Wil ik er best n topic over maken met de uitleg hoe t werkt en hoe t het beste ingevuld kan worden...
    Zodat je het zelf kunt berekenen en begrijpen.

Sorry voor de vervuiling van je topic Wesle.
    En sorry gozert, ik ben in de drukte helemaal vergeten om je succes te wensen met je kuur.
    Bij deze: wens ik je alle gains toe die je voor ogen hebt.

Comment

Succes man ik ga je zeker volgen!

Je hebt er nu al echt een goede borst op liggen man.
      Ernstig noh!

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Heb ook nog nooit commentaar over iemand zijn goede danwel slechte glutes op 't podium, maar als je die wilt trainen zeker lekker doen Verder net fysiek om je kuur mee te starten, succes man!
        Haha, nu je het zegt ik ook niet! Maar je weet maar nooit welke vrouw er in een jury kan zitten he .

Originally posted by NickP View Post
        Sowieso in!

Ben benieuwd, sowieso goede start al. Ziet er goed uit.

Succes
        Originally posted by RobinVM View Post
        ik volg
        Originally posted by east1977 View Post
        succes Wessle ziet er allemaal goed doordacht uit ik volg
        Top jongens!

Originally posted by Mcvk View Post
        Heel veel succes kerel! Voor mij is dit kuurtje echt knallen geweest, ik hoop voor jou hetzelfde! Ik ga deze in ieder geval volgen.
        Ja ik heb je topic goed gevolgd, man wat ben jij hard gegaan. Ik zou al bij zijn met 10kg, maar ga m'n best doen het ook naar zo'n hoog niveau te brengen . Is toch leuk om iets neer te zetten/ laten zien hoe het ook kan.

Originally posted by bvds View Post
        Succes man ik ga je zeker volgen!

Je hebt er nu al echt een goede borst op liggen man.
        Top man, en bedankt , voor borst heb ik echt aanleg. Het enige wat ik er ook voor doe is plat bankdrukken. Baal alleen van m'n aanhechtingen , hopelijk sluit die gap onderin wat meer naar elkaar toe naarmate er meer massa op komt
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Jr hebt er goed over nagedacht, alles is gezegd, succes en ik volg.
          Ik vraag me persoonlijk wel eens af of we niet allemaal de nakuur wat te vroeg starten.
          Want of men nou 1gram test/tren/deca neemt of 500 test met winny er staat altijd nakuur 4weken nolva 20/40mg dat is raar want die 3gram as zit toch nog wel effe langer in je systeem.
          Maar das misschien meer iets voor een apart topic.
          Knallen nu he!!!
          Vind dat je hier een prima punt maakt maat. Hoewel nolva ook weer stapelt vanwege z'n lange halfwaardetijd.. Vond ik het vreemd dat er voor een grote kuur hetzelfde gezegd kan worden als voor een kleine kuur.
          Knallen ga ik sowieso doen! Heb er zin in

Originally posted by knulletje01 View Post
          Dat klopt, maar de Nolva is ook niet ineens uitgewerkt.
          Maar je moet idd rekening houden met de hoeveelheid meuk die je in je lichaam hebt zitten, en dus de halve waardetijd. En dus ook ivm de waarden, de tijd van de kuur dit weer ivm het stapelen.
          Het is n heel gereken...
          Maar als er behoefte aan is om de berekeningen en de tijden van werking en inname te leren of te weten?
          Wil ik er best n topic over maken met de uitleg hoe t werkt en hoe t het beste ingevuld kan worden...
          Zodat je het zelf kunt berekenen en begrijpen.

Sorry voor de vervuiling van je topic Wesle.
          En sorry gozert, ik ben in de drukte helemaal vergeten om je succes te wensen met je kuur.
          Bij deze: wens ik je alle gains toe die je voor ogen hebt.
          Haha hardstikke bedankt Ruud , en geen vervuiling hoor. Heb dit log ook geopend om nog wat bij te leren dus alles betreft AAS is welkom hier. Ik zou zo een topic in ieder geval zeker waarderen !
          F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Mooi diep blijven squatten dan komen die billetjes vanzelf wel, er is geen reden tot paniek.

Overigens, hoe ziet jou trainingsschema eruit tegenwoordig?
            Nog steeds 4dagen UB/LB. Iets wat werkt moet je niet veranderen toch .
            Op m'n UB dagen begin ik borst , ga ik door naar schouders en triceps. Dan pak ik even rust, begin ik met rug achterkant schouders, traps en dan biceps.

Benen squat ik elke dag, lage reps hoog gewicht, door naar sldl en dan nog wat isolatie oefeningen. Eens in de 2 weken doe ik deadliften ipv squatten op vrijdag .

Originally posted by Iron Mind View Post
            Wat Inferno bedoeld te zeggen is vooral niet te diep gaan squatten, want dat is voor vrouwen die gigantische glutes willen
            F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Mvos View Post
              succes pikkebaas!

en als je nog een keer durft te trainen dan hoor ik het wel
              Ik wil het al tijden man (!!) maar ik train zo onregelmatig i.v.m werk joh. Sowieso als die sportschool dalijk in 't weekend ook open is tot 9 ( vanaf 1 januari mocht je het niet mee hebben gekregen ) word het voor mij ook wat makkelijker de weekenden te pakken. Dan zou ik m'n dagen wat aan kunnen passen dat jij ook traint
              F#CK heavy weights

Comment

Straks naar de sportschool , laatste training voor ik begin. Na de training een afspraak met een trainer, Wil er echt het maximale uit gaan halen. Voeding heb ik daarom toch maar uit handen gegeven naar dynobet, weet mezelf aardig uit de voeten te maken met voeding, zo moeilijk is het allemaal niet.. maar hoop hier nog wel het een en ander van te leren. Uiteraard post ik dat nog hier als het is afgerond.

Vanaf volgende week word het keihard aanpoten . Ben benieuwd wat me te wachten staat
                F#CK heavy weights

Comment

Toch zeker geen verkeerde training

Bp
                  10x50kg
                  8x70kg
                  5x80kg
                  5x90kg
                  4x100kg
                  3x105kg
                  2x105kg

Seated shoulder press
                  10x14kg
                  10x20kg
                  8x24kg
                  10x24kg
                  6x16kg

durf op deze badboys nog niet echt hoog te gaan in gewicht. Dit voelt al aan als voldoende. Dus hou 't er maar bij liever dan dat ik dalijk weer problemen krijg.

Side raises
                  3x10kg each side

Pendlay rows
                  10x40kg
                  10x60kg
                  10x70kg
                  5x90kg-5x70kg-10×40kg

Seated row
                  10x1,5x40kg
                  10x1,5x55kg
                  10x70kg

lat pulldown 2 sets wide 1 set close
                  10x40kg
                  10x60kg
                  06x60kg

Lat pushdowns
                  10x15kg
                  10x20kg
                  10x22,5kg
                  7x22,5-5x15 kg

Reardelt flys machine
                  3x12x45kg

Ezbar upright rows met shrugs
                  12x10kg - 12×16kg
                  9x10kg - 10x16kg
                  10x10kg - 10x16kg

Skullcrushers
                  9x20kg
                  9x20kg - 10x cgp
                  8x20kg - 8x cgp

Verder triceps afgebrand

biceps curls
                  10x20kg
                  10x20kg
                  10x20kg

En ook nog wat afbrand werk

En zo was het wel weer welletjes. Op naar m'n misschien toekomstige trainer
                  F#CK heavy weights

Comment

Lekker bezig!

Ben jij niet bang voor wederom een schouderblessure met upright rows?
                    Ik zou deze zeker vervangen als ik jou was.
                    Just my 2 cents.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ja het is nogal een blessure gevoelige oefening he. Moet wel zeggen dat ik er achter ben gekomen waar de oorspronkelijke blessure vandaan kwam , en dat is de incline benchpress geweest.

Moet zeggen dat ik helemaal geen last heb van pijntjes of een ongemakkelijk gevoel bij de upright rows. Maar die doe ik dan ook totaal niet zwaar. Pak ze erg licht.. voer ze heel langzaam uit en let echt op de spanning in de traps.

Moet wel zeggen als ik er bijvoorbeeld 30kg aan hang ik wel wat meer last heb van een ongemakkelijk gevoel. Maar daar blijf ik dan ook voor weg. Als ik het gevoel heb dat ze echt niet meer werken met licht gewicht dan is 't inderdaad tijd om een andere oefening ervoor te zoeken!
                      F#CK heavy weights

Comment

Doorloop nog even een aantal keer de procedure van injecteren voor jezelf.

Al wat verhalen gehoord van lui die door de zenuwen nalatig worden. Zou zonde zijn als je je eerste ervaring door evt. nalatigheid minder prettig maakt.

Verder nette training!
                        "Straight outta gym"

Comment

Dat ga ik zeker nog doen hahah, ook voor het zetten zal ik er nog 20 dingen over opzoeken opzoeken waarschijnlijk.
                          Heb 't soort van geluk dat ik afgelopen zomer een melanotan kuurtje heb gedaan dus heb er enigzins ervaring mee mezelf te prikken. Nu waren dat maar buikvet injecties en niet in de spier. Dus het zal even kijken worden hoe dat aanvoelt. Maar denk niet dat het veel voorstelt als je de eerste er eenmaal in hebt zitten.

Vanwege het prikken e5d ga ik ze afwisselen tussen glutes en quads overigens.
                          F#CK heavy weights

Comment

Ikzelf heb geen ervaring met injecteren, maar intramusculair injecteren is gewoon dieper injecteren dan bij een buikvetinjectie lijkt mij.
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                              Dat ga ik zeker nog doen hahah, ook voor het zetten zal ik er nog 20 dingen over opzoeken opzoeken waarschijnlijk.
                              Heb 't soort van geluk dat ik afgelopen zomer een melanotan kuurtje heb gedaan dus heb er enigzins ervaring mee mezelf te prikken. Nu waren dat maar buikvet injecties en niet in de spier. Dus het zal even kijken worden hoe dat aanvoelt. Maar denk niet dat het veel voorstelt als je de eerste er eenmaal in hebt zitten.

Vanwege het prikken e5d ga ik ze afwisselen tussen glutes en quads overigens.
                              Waarom niet afwisselen tussen je linker-en rechterglute?
                              Ik spreek niet uit ervaring maar het lijkt mij de 1e kuur (virgin muscles)geen pretje in quads.
                              Maar dat is misschien meer het idee,glutes zijn wat zachter.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
                                Ikzelf heb geen ervaring met injecteren, maar intramusculair injecteren is gewoon dieper injecteren dan bij een buikvetinjectie lijkt mij.
                                Haha zo simpel is 't ook! Maar heb er geen idee van of het anders aan zal voelen als je eenmaal in de spier bent. Kom er in ieder geval snel genoeg achter

Originally posted by rainman View Post
                                Waarom niet afwisselen tussen je linker-en rechterglute?
                                Ik spreek niet uit ervaring maar het lijkt mij de 1e kuur (virgin muscles)geen pretje in quads.
                                Maar dat is misschien meer het idee,glutes zijn wat zachter.
                                Hmm, had een aantal filmpjes bekeken. En het stelt in de quads echt niets voor. Je moet alleen de goede plek hebben , net als met de glutes
                                quads lijken mij zelfs fijner injecteren als de glutes. Vooral m'n linker lijkt me lastig. Maar dat is allemaal meemaken en leren. Vandaar de afwisseling eigenlijk
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X