Ik trek ook een luchtbel een ml red ik niet volgens mij..ooit erns proberen
Test-Tboll-Provi log Wessle
Collapse
X
-
Laat wel weten hoe het loopt de volgende keer ga ik het proberen .
Werd vannacht/vanochtend lekker zwetend wakker, ik wil niet zeggen dat m'n bed zeiknat was maar 't voelde wel wat vochtig aan. Denk dat de proviron is die z'n werk aan het doen is? Gewicht stond ik ook weer van te kijken.. ik ben droger aan het worden, maar 3,2kg zwaarder.
Voeding zit goed in orde, had dyno om wat schema's gevraagd en die komen best overeen met mijn oorspronkelijke instelling van voeding. Goed bezig dus hier. Kan niet wachten om morgen de sportschool in te duikenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Nog helemaal niets, dat log ik allemaal zodra het komt.
Maar ik zit pas op dag 6 he.. denk ook niet dat ik dan al wat kan verwachten. Ik DENK dat m'n spieren wat voller zijn. Ben wat droger aan 't worden geloof ik. Maar aanzienlijke verschillen behalve de weegschaal zijn er nog niet echt.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostDenk dat die gewoon benieuwd is, maar naar mijn weten mag je hier wel merknamen noemen hoor? Waar iedereen dat vandaan haalt? Tis geen dbb
In dat geval zijn mijn spullen van ultimate pharma , behalve de tamoxifen die heb ik van alpha pharma, die kreeg ik zomaar dus scheelde weer een beetje in de kosten.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
UP is goed, ik heb ze zelf getest/laten testen.
Ik hoest niet alle gegevens op, maar de test e van 300mg/ml kwam uit op 284mg werkelijke test per ml zonder enige vervuiling, wat opmerkelijk genoemd mag worden voor n ug. Zo heb ik ook de Tren en de Mast laten testen die ook goed waren, met maar n paar % afwijking en ook zonder vervuiling.
En heb ze nu zelf ook in gebruik, wat ik toch niet zo snel doe.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostUP is goed, ik heb ze zelf getest/laten testen.
Ik hoest niet alle gegevens op, maar de test e van 300mg/ml kwam uit op 284mg werkelijke test per ml zonder enige vervuiling, wat opmerkelijk genoemd mag worden voor n ug. Zo heb ik ook de Tren en de Mast laten testen die ook goed waren, met maar n paar % afwijking en ook zonder vervuiling.
En heb ze nu zelf ook in gebruik, wat ik toch niet zo snel doe.
Alpha pharma die ik kon krijgen ook, maar daar zag ik toch wat gemende meningen over dus heb ik voor up gekozen. Not bad at all dus.
Training vandaag , ik merk nog niets van wat ik neem in kracht geloof ik. Wel viel me vandaag op dat m'n traps wat meer omhoog komen, m'n schouders borst, alles gewoon wat voller zit. Hoop dat ik in de loop van deze week a volgende week wat ga merken van de T-bol , want heb echt zin om een paar x te knallen .
A.s woensdag trainen in een gym met 60kg dumbells, kijken hoe ver ik kom met de dumbell press
Bp
10x50
10x80
06x90 6e 1/2 F
3x100
6x80-6x50
18x50
Banken ging kut, terwijl ik lekker begon op 10x80.. begon aan de hand van hoe makkelijk me dat afging het vermoeden te krijgen dat er toch iets is begonnen met werken. 5x90 ging ook nog makkelijk, maar krijg die 6e echt net maar voor de helft omhoog. Kon 'm nog net zelf ophangen in het rack. Niet gedacht aan het einde van m'n 5e rep.
Moet wel zeggen dat ik er nu veel minder geconcentreerd mee omga dan dat ik bijvoorbeeld was toen ik net op de 90 en 100 kwam. Gemakzuchtige gewenning denk ik.. daar moet ik even uit zien te komen
Db Shoulder press
2x9x20 - 1x6x20+6x14
Skullcrushers & pushdowns
3x12x20kg & volpompen afwisseld met reverse grip ] Kan omhoog
Side raises
3x10x12
Pendlay rows
4x12x60 ] Kan omhoog, merk wel dat ik bij 60 a 70 veel beter voel wat ik hoor te voelen als bij 90
Shrugs
3x12x100 ] kan omhoog
cg reverse pulldown & lat pushdown
same weights ] kan omhoog
Reverse db fly
3x12x6 ] kan omhoog
Met m'n ezbar curls kan ik ook wel omhoog. Ga er volgende keer is 30 aan hangen.
Heb een beetje zitten kijken deze training met welke gewichten ik nu 12 reps kan halen, alles waar ik 3x12 uit kan halen gaat uiteraard wat omhoog tot een gewicht wat ik 8-10x kan halen.
Alles zat weer lekker vol, oke getraind.Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Haha dat komt omdat ik dag en nachtdiensten door elkaar heen werk. Soms met elkaar. Heb een heel onregelmatig ritme helaas . Nu onderweg naar de sportschool bijvoorbeeld , dan moeten er nog 3 maaltijden in. Liefst nog voor 3 uur dat ik nog enigzins tijdig mn nest in kan. Soms best vervelend dusBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Squat
10x60
8x80
5x100
3x120
1x140
3x150
3x150
Hack squat
10x30
10x30
15x45
Kan wel hoger maar het apparaat voelt toch niet helemaal fijn betreft m'n o derrug.
legextension
30x30
30x45
sldl / hamstring curls ss
2x10x60 / 10x30 - 10x50
Calf raises 3-1-3
10x70
08x80
06x90 4x60
Voor het eerst gesquat met een belt. Waarom heb ik dit niet MAANDEN eerder gedaan jezus. Geeft toch een aardige boost aan je zelfverzekerheid tijdens het squatten. Weer eens te eigenwijs om een spotter te vragen maar 5x150 zit er denk ik zeker wel inBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Misschien is het onderstaande gesneden koek voor je, maar ik typ het toch maar even uit, omdat je dus nog niet zoveel getraind hebt met een belt. Tenminste dat neem ik dan maar uit a.h.v. je verhaal.
Zet je je abs goed uit tegen de belt?
Bij het unracken moet je ook alles al op spanning brengen. Adem inhouden, abs tegen de belt aandrukken en unracken.
Dan uitlopen; paar keer ademhalen en weer die blokkade zetten, abs aanspannen en uitdrukken en zakken en weer omhoog. Etc.
Dat zorgt er bij mij altijd voor dat het zwaardere gewicht dat je wilt gaan squatten lichter aanvoelt -> meer zelfvertrouwen.
Abs goed uitdrukken tegen de belt -> stabielere torso en gevoel van compact zijn -> nog meer zelfvertrouwen
Kortom, de fysieke controle van de aanwezigheid van de belt is voor mij een controle dat ik me abs tegen de belt aandruk, aanspan en dus ook blijf aanspannen en niet verslap. Ikzelf laat mijn abs veel sneller verslappen zonder belt, waardoor het gewicht op de stang als een ton kg aanvoelt i.p.v. als een veertje..
Tot zover, mijn ervaring wat betreft de toegevoegde waarde van een belt voor mijn trainingen.Last edited by Iron Mind; 04-12-2013, 12:42."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment