Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik trek ook een luchtbel een ml red ik niet volgens mij..ooit erns proberen

Comment

• Laat wel weten hoe het loopt de volgende keer ga ik het proberen .

Werd vannacht/vanochtend lekker zwetend wakker, ik wil niet zeggen dat m'n bed zeiknat was maar 't voelde wel wat vochtig aan. Denk dat de proviron is die z'n werk aan het doen is? Gewicht stond ik ook weer van te kijken.. ik ben droger aan het worden, maar 3,2kg zwaarder.

Voeding zit goed in orde, had dyno om wat schema's gevraagd en die komen best overeen met mijn oorspronkelijke instelling van voeding. Goed bezig dus hier. Kan niet wachten om morgen de sportschool in te duiken
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

• Toch is dit al de voorbode van dat het begint in te kicken, dat ia al vrij snel maar mogelijk mmv de proviron.
        De proviron op zich merk je niet zo, wel in combinatie met de andere steroiden.

N belletje trekken is ook wel ok hoor..

Comment

• Wat merk je tot nu van de tbol, wil in mijn kuur ook voor het eerst tbol nemen. Merk je ook mentaal veranderingen?
          Hard work, beats talent.

Comment

• Nog helemaal niets, dat log ik allemaal zodra het komt.
            Maar ik zit pas op dag 6 he.. denk ook niet dat ik dan al wat kan verwachten. Ik DENK dat m'n spieren wat voller zijn. Ben wat droger aan 't worden geloof ik. Maar aanzienlijke verschillen behalve de weegschaal zijn er nog niet echt.
            F#CK heavy weights

Comment

• welke merk anabolen gebruik je wes?

Comment

• Originally posted by SpuitJunkie View Post
                welke merk anabolen gebruik je wes?
                Is dat relevant ? Geloof niet dat ik met merknamen mag gooien
                F#CK heavy weights

Comment

• Denk dat die gewoon benieuwd is, maar naar mijn weten mag je hier wel merknamen noemen hoor? Waar iedereen dat vandaan haalt? Tis geen dbb

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                    Denk dat die gewoon benieuwd is, maar naar mijn weten mag je hier wel merknamen noemen hoor? Waar iedereen dat vandaan haalt? Tis geen dbb
                    Heb ze eens doorgenomen en er staat inderdaad niks over merken. Zag ze in sommige topics zeggen dat dat niet mocht en heb er zelf nooit de moeite voor genomen om daar eens naar te kijken.

In dat geval zijn mijn spullen van ultimate pharma , behalve de tamoxifen die heb ik van alpha pharma, die kreeg ik zomaar dus scheelde weer een beetje in de kosten.
                    F#CK heavy weights

Comment

• UP is goed, ik heb ze zelf getest/laten testen.
                      Ik hoest niet alle gegevens op, maar de test e van 300mg/ml kwam uit op 284mg werkelijke test per ml zonder enige vervuiling, wat opmerkelijk genoemd mag worden voor n ug. Zo heb ik ook de Tren en de Mast laten testen die ook goed waren, met maar n paar % afwijking en ook zonder vervuiling.
                      En heb ze nu zelf ook in gebruik, wat ik toch niet zo snel doe.

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                        UP is goed, ik heb ze zelf getest/laten testen.
                        Ik hoest niet alle gegevens op, maar de test e van 300mg/ml kwam uit op 284mg werkelijke test per ml zonder enige vervuiling, wat opmerkelijk genoemd mag worden voor n ug. Zo heb ik ook de Tren en de Mast laten testen die ook goed waren, met maar n paar % afwijking en ook zonder vervuiling.
                        En heb ze nu zelf ook in gebruik, wat ik toch niet zo snel doe.
                        Oh dat zijn aardige resultaten nog zelfs. Heb zelf op de voorhand slechts naar gebruikerservaringen gekeken en zag er geen slecht woord over.
                        Alpha pharma die ik kon krijgen ook, maar daar zag ik toch wat gemende meningen over dus heb ik voor up gekozen. Not bad at all dus.

Training vandaag , ik merk nog niets van wat ik neem in kracht geloof ik. Wel viel me vandaag op dat m'n traps wat meer omhoog komen, m'n schouders borst, alles gewoon wat voller zit. Hoop dat ik in de loop van deze week a volgende week wat ga merken van de T-bol , want heb echt zin om een paar x te knallen .

A.s woensdag trainen in een gym met 60kg dumbells, kijken hoe ver ik kom met de dumbell press

Bp
                        10x50
                        10x80
                        06x90 6e 1/2 F
                        3x100
                        6x80-6x50
                        18x50

Banken ging kut, terwijl ik lekker begon op 10x80.. begon aan de hand van hoe makkelijk me dat afging het vermoeden te krijgen dat er toch iets is begonnen met werken. 5x90 ging ook nog makkelijk, maar krijg die 6e echt net maar voor de helft omhoog. Kon 'm nog net zelf ophangen in het rack. Niet gedacht aan het einde van m'n 5e rep.
                        Moet wel zeggen dat ik er nu veel minder geconcentreerd mee omga dan dat ik bijvoorbeeld was toen ik net op de 90 en 100 kwam. Gemakzuchtige gewenning denk ik.. daar moet ik even uit zien te komen

Db Shoulder press
                        2x9x20 - 1x6x20+6x14

Skullcrushers & pushdowns
                        3x12x20kg & volpompen afwisseld met reverse grip ] Kan omhoog

Side raises
                        3x10x12

Pendlay rows
                        4x12x60 ] Kan omhoog, merk wel dat ik bij 60 a 70 veel beter voel wat ik hoor te voelen als bij 90

Shrugs
                        3x12x100 ] kan omhoog

cg reverse pulldown & lat pushdown
                        same weights ] kan omhoog

Reverse db fly
                        3x12x6 ] kan omhoog

Met m'n ezbar curls kan ik ook wel omhoog. Ga er volgende keer is 30 aan hangen.

Heb een beetje zitten kijken deze training met welke gewichten ik nu 12 reps kan halen, alles waar ik 3x12 uit kan halen gaat uiteraard wat omhoog tot een gewicht wat ik 8-10x kan halen.
                        Alles zat weer lekker vol, oke getraind.
                        F#CK heavy weights

Comment

• Jij post altijd op de vreemdste tijden hehehe
                          Hard work, beats talent.

Comment

• Haha dat komt omdat ik dag en nachtdiensten door elkaar heen werk. Soms met elkaar. Heb een heel onregelmatig ritme helaas . Nu onderweg naar de sportschool bijvoorbeeld , dan moeten er nog 3 maaltijden in. Liefst nog voor 3 uur dat ik nog enigzins tijdig mn nest in kan. Soms best vervelend dus
                            F#CK heavy weights

Comment

• Squat
                              10x60
                              8x80
                              5x100
                              3x120
                              1x140
                              3x150
                              3x150

Hack squat
                              10x30
                              10x30
                              15x45

Kan wel hoger maar het apparaat voelt toch niet helemaal fijn betreft m'n o derrug.

legextension
                              30x30
                              30x45

sldl / hamstring curls ss
                              2x10x60 / 10x30 - 10x50

Calf raises 3-1-3
                              10x70
                              08x80
                              06x90 4x60

Voor het eerst gesquat met een belt. Waarom heb ik dit niet MAANDEN eerder gedaan jezus. Geeft toch een aardige boost aan je zelfverzekerheid tijdens het squatten. Weer eens te eigenwijs om een spotter te vragen maar 5x150 zit er denk ik zeker wel in
                              F#CK heavy weights

Comment

• Misschien is het onderstaande gesneden koek voor je, maar ik typ het toch maar even uit, omdat je dus nog niet zoveel getraind hebt met een belt. Tenminste dat neem ik dan maar uit a.h.v. je verhaal.

Zet je je abs goed uit tegen de belt?
                                Bij het unracken moet je ook alles al op spanning brengen. Adem inhouden, abs tegen de belt aandrukken en unracken.
                                Dan uitlopen; paar keer ademhalen en weer die blokkade zetten, abs aanspannen en uitdrukken en zakken en weer omhoog. Etc.

Dat zorgt er bij mij altijd voor dat het zwaardere gewicht dat je wilt gaan squatten lichter aanvoelt -> meer zelfvertrouwen.

Abs goed uitdrukken tegen de belt -> stabielere torso en gevoel van compact zijn -> nog meer zelfvertrouwen

Kortom, de fysieke controle van de aanwezigheid van de belt is voor mij een controle dat ik me abs tegen de belt aandruk, aanspan en dus ook blijf aanspannen en niet verslap. Ikzelf laat mijn abs veel sneller verslappen zonder belt, waardoor het gewicht op de stang als een ton kg aanvoelt i.p.v. als een veertje..

Tot zover, mijn ervaring wat betreft de toegevoegde waarde van een belt voor mijn trainingen.
                                Last edited by Iron Mind; 04-12-2013, 12:42.
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X