Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leuk stukje dat je geschreven hebt en dat klinkt inderdaad intens.

Op deze manier kan je elkaar aanvullen met trainingen. Helpen met spotten, mentale ondersteuning etc.

Dat werken met die constante spanning is een interessant aandachtspuntje; voor mezelf tenminste.

Geniet extra van je komende trainingen en momenten man! Zulke motivatie boosts kan je nooit genoeg hebben.
    "Straight outta gym"

Comment

• Leuk verhaaltje man,het gaat helemaal goed komen zo.
      De volgende keer wel even filmen he,vooral dat stukje op de trap.

Het is inderdaad wel heel herkenbaar,dat stukje over de comfort zone.
      Daar maakt bijna iedereen zich(wel eens)schuldig aan.

Fuck 3 x 8 of 4 x 6!!
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Net Wessle een UB training geven en dat ging weer erg goed.
        Borst/rug/schouders gedaan en curls for the girls heb ik aan hem overgelaten anders kon ik
        (Weer ) mijn cardio niet doen.

Volume flink omlaag geschroeft,maar iedere rep telde voor 110% - vol voller megafuckinpraisethelordjezusmofoletkillsthisvol en vooral leeg was eigenlijk de conclusie van vandaag.

En of die schouder press loodzwaar was

Was weer top maat,net als je benen training!
        Mindset is key en gewicht is totaal niet belangrijk!

Ik heb weer genoten
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Leuk verhaal. Jammer dat het traplopen niet op film staat
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Herkenbaar
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Zoals te lezen is, gisteren weer met maarten gemeet. De beste man heeft echt een goede visie op trainen, of je nu zwaar traint of licht. Je bent gewoon helemaal op aan het eind en je weet dat er verder niks meer in zit. Je kan wel oefeningen blijven doen, maar leeg is leeg. En als je lichtgrijze tank aan 't eind donkergrijs is dan weet je ook wel dat je hebt gewerkt

We zijn begonnen met bankdrukken , door naar een incline machine door naar fly's. Het zijn bepaalde technieken die zijn toegepast gisteren die zelfs licht gewicht loodzwaar maken. Denk maar aan 30kg niet meer omhoog krijgen op de bench, grommen bij fly's met 7kg. En dan wil ik het nog niet eens hebben over een plate loaded shoulder press zonder gewicht.. gewoon alles helemaal vol en uitgeput leeg, grip ook helemaal naar de klote. Had nog geen pen vast kunnen houden op een gegeven moment.

En dat allemaal met stukken minder volume dan ik normaal eigenlijk gebruik. Gelukkig kan ik er om lachen, het zal er vast wel raar uitgezien hebben allemaal haha

Efficiente training noemen we dat . Schouders hebben we kapot gemaakt met holds dropsets forced negatives , borst stond HELEMAAL vol. Na de rug oefeningen liep ik behoorlijk breed. Ik was wel weer klaar om het zo maar te zeggen . Ik waardeer het echt dat maarten zijn tijd er in wilt steken, ik leer er veel van het is voor mij ook echt een motivatie om alles te geven, hij heeft het zelf druk zat en ik kan het niet maken om dan half ass m'n oefeningen te doen. Echt top!
              In het nieuwe jaar trainen we waarschijnlijk ook vaker samen ipv apart, it's gonna be a good year
              Broomstick_bodybuilding op insta
              F#CK heavy weights

Comment

• Oja tijd voor inject #4 straks , merk er nog weinig van. Hoogst gemeten gewicht is +4,2. Nu 3,5.
                F#CK heavy weights

Comment

• Mooi geschreven logje, ik ben nieuw en deze ga ik zeker volgen!

Comment

• mooi en leuk verhaaltje, fijn dat maarten ook je wilt helpen

maar je doet dus je werksets op bijv max 110kg en dan daarna doe je een dropset beginnend bij 130kg oid?

Comment

• Originally posted by ikbenwayne View Post
                      Mooi geschreven logje, ik ben nieuw en deze ga ik zeker volgen!
                      Haha dankjewel. Welkom dan maar en leuk dat je volgt.

Originally posted by Protasius View Post
                      mooi en leuk verhaaltje, fijn dat maarten ook je wilt helpen

maar je doet dus je werksets op bijv max 110kg en dan daarna doe je een dropset beginnend bij 130kg oid?
                      Haha thanx, ik vind 't ook leuk trainen zo en begin steeds meer te leren dat gewicht niet relevant is.
                      Om antwoord te geven op je vraag trouwens..Yes , klinkt misschien raar. Maar als je vanuit jouw voorbeeld 10x110 doet. Dan kan je ook wel 3x130 , en vanuit daar naar beneden bouwen natuurlijk
                      F#CK heavy weights

Comment

• Inject 4 zit er ook weer in overigens. Ging lekker vlot, trillende handjes zijn er nog wel. Maar voel nu prima wanneer ik door huid ben en door spier. Geeft je toch een idee dat je weet wat je aan het doen bent. Beide quads nu 2x gehad. Op naar de glutes
                        F#CK heavy weights

Comment

• Lekker man die trainingen, volhouden dit zo en je gaat een verbluffend resultaat neerzetten.
                          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Dat mag ik hopen ja injects beginnen nu toch wel te storen bij het lopen, gelukkig niet bij het trainen. Dus het is maar goed dat we over gaan naar de glutes.

Vandaag weer een lekkere lb training neergezet , met hetzelfde principe. Alles volledig uit putten. Doodgaan op 40kg squats en 50kg legpress

Het eten gaat soms wel maar moeizaam. Ik word echt loom van carbs al zijn ze complex. Maargoed we houden in het achterhoofd waar we het voor doen.

Van het weekend naar de flexcup. Ben erg benieuwd wat ik daar ga zien allemaal !

En dat was het wel even voor de snelle updates. Lekker eten en naar mn chick
                            F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                              Dat mag ik hopen ja injects beginnen nu toch wel te storen bij het lopen, gelukkig niet bij het trainen. Dus het is maar goed dat we over gaan naar de glutes.

Vandaag weer een lekkere lb training neergezet , met hetzelfde principe. Alles volledig uit putten. Doodgaan op 40kg squats en 50kg legpress

Het eten gaat soms wel maar moeizaam. Ik word echt loom van carbs al zijn ze complex. Maargoed we houden in het achterhoofd waar we het voor doen.

Van het weekend naar de flexcup. Ben erg benieuwd wat ik daar ga zien allemaal !

En dat was het wel even voor de snelle updates. Lekker eten en naar mn chick
                              Begint de test in te kicken? Lees alles nu pas, succes ermee.

Comment

• klinkt goed maat.

vrijdag avond heb ik weer tijd om je te helpen
                                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X