Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed verhaal weer Wes.

Laten we binnenkort een keer triceps enz gaan trainen ,want ik heb nog wel een berg dingen om die krengen te verbeteren.

Wat je schrijft in post 312 over voeding is inderdaad iets waar veel niet over na denken.

Als je gewoon fit wil zijn is je eten aanpassen voldoende,maar moet het nog groter / droger gaan is het van belang dat je precies weet wat je welke voedingsbron met je doet.

En hoe kun je dat nou makkelijker aanpassen dan als je 8x per dag hetzelfde eet.

(Sorry voor alle "mealtiming is onzin" "geen cardio is nodig" "2xpw trainen is genoeg voor spierbehoud" hippie ecto's )
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
      Goed verhaal weer Wes.

Laten we binnenkort een keer triceps enz gaan trainen ,want ik heb nog wel een berg dingen om die krengen te verbeteren.

Wat je schrijft in post 312 over voeding is inderdaad iets waar veel niet over na denken.

Als je gewoon fit wil zijn is je eten aanpassen voldoende,maar moet het nog groter / droger gaan is het van belang dat je precies weet wat je welke voedingsbron met je doet.

En hoe kun je dat nou makkelijker aanpassen dan als je 8x per dag hetzelfde eet.

(Sorry voor alle "mealtiming is onzin" "geen cardio is nodig" "2xpw trainen is genoeg voor spierbehoud" hippie ecto's )
      Ja laten we dat zeker doen! Vooral de laterale kop schijn ik moeilijk te pakken te krijgen als ik de anotomie kaart goed begrijp. Het is niet dat er geen triceps zitten maar het is gewoon achterlijk dat m'n tri's achterlopen op m'n bi's dus ben benieuwd wat je er voor hebt man .

Timing van voeding is inprincipe niet heel moeilijk.. het lichaam geniet de voorkeur aan vet in rust. Eiwitten de gehele dag eigenlijk ivm je synthese. En kh de momenten dat je energie nodig hebt.. geloof dat zelfs de mensen die niet in timing geloven het perongeluk wel goed doen.

Mensen die zeggen geen cardio zijn hoogstwaarschijnlijk ecto of bezitten daar eigenschappen van
      Broomstick_bodybuilding op insta
      F#CK heavy weights

Comment

• Inject van gister loopt lekker te zeuren. Waarschijnlijk omdat het meer is? Vanaf gisteren 11 uur tot vanochtend 11 uur niets getegeten , moest namelijk nuchter blijven voor dat bloed prikken.

Man wat werd ik saggo dat ik vervolgens nog eens een half uur langer kon wachten.. maargoed.. job's done! Vrijdag de uitslagen , denk dat ik ze maandag op haal. Ben benieuwd.

Straks naar de sportschool , lekker veel volume training voor rug
        F#CK heavy weights

Comment

• Gewoon meer vreten, maat.

Je moet doen wat je moet doen als je denkt dat het aan je vreet ligt. Gewoon nog verder omhoog trappen als het moet.

Niet denken van ja x kcal zou genoeg moeten zijn.

Ikzelf vreet 4500kcal x 5 per week en mijn gewicht springt ook niet als een bezetene omhoog.

Sommige zullen het veel vinden, ikzelf vind het ook veel gezien mijn activiteit per dag, maar hey. Je moet doen wat je moet doen.

De groeit op 3000kcal als kool en de ander moet 5000kcal eten, zoveel factoren die dat allemaal bepalen.

Slim dat je alles neerpent hoe je overal op reageert. Topper.
          Last edited by Iron Mind; 15-01-2014, 20:29.
          "Straight outta gym"

Comment

• Die squats moeten wat dieper, nu zit je net boven parallel.

Wel grappig trouwens, wanneer die clip van jou is afgelopen zie je allemaal clips van nbtp in het youtube scherm.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
              Gewoon meer vreten, maat.

Je moet doen wat je moet doen als je denkt dat het aan je vreet ligt. Gewoon nog verder omhoog trappen als het moet.

Niet denken van ja x kcal zou genoeg moeten zijn.

Ikzelf vreet 4500kcal x 5 per week en mijn gewicht springt ook niet als een bezetene omhoog.

Sommige zullen het veel vinden, ikzelf vind het ook veel gezien mijn activiteit per dag, maar hey. Je moet doen wat je moet doen.

De groeit op 3000kcal als kool en de ander moet 5000kcal eten, zoveel factoren die dat allemaal bepalen.

Slim dat je alles neerpent hoe je overal op reageert. Topper.

Dankje , ik had het idee dat ik gewichten kon noteren of echt vertellen hoe een training gaat wat ik doe en hoe 't voelt. Gezien ik nu niet echt gefocussed ben op kracht is het voor mij niet interessant om gewichten te noteren. Soms zet ik wat gewicht neer , maar dat is dan meer voor mezelf om te kijken wat voor gewicht ik vorige keer gebruikte bij bijvoorbeeld een cable row oid. De zware compounds onthoud ik wel.

Eten is een fucking drama man, ik ben iemand die liever niet eet dan wel. En 4300 is voor mij echt veeeuuuul. Toch heb ik het idee dat ik er nog 1000 op kan gooien dit gaat echt nergens over hoe bizar het is wat je kan weg werken aan eten in een kuur. Je hebt 100% gelijk , we moeten doen wat me moeten doen. Dus ik ben me ook echt aan het volstampen . Heb in de afgelope 2,5 uur bijvoorbeeld 300gram penne ongekookt afgewogen en 400 gram kip er in zitten proppen. Komt straks nog kwark met noten aan. Loop de hele dag met een gevoel of ik ontplof tegenwoordig haha

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Die squats moeten wat dieper, nu zit je net boven parallel.

Wel grappig trouwens, wanneer die clip van jou is afgelopen zie je allemaal clips van nbtp in het youtube scherm.
              Ja ik geloof ook dat wij best wel rond dezelfde gewichten zitten dus misschien daarom, tenminste dat zaten we een tijd terug geloof ik in ieder geval. Heb al een tijdje niks meer van nbtp gezien.
              Kwa squats en diepte moet ik zeggen dat ik met diepte van dat filmpje eigenlijk alleen blij ben met de eerste. Die vond ik oke, de andere waren inderdaad net niet diep genoeg. Maar moet er ook bij zeggen dat ik onder parralel squatten moeilijk vind hoor , niet per se het zwaardere ervan maar meer in wat voor positie je jezelf zet. Althans , ik dan. Misschien heeft het te maken met hoe ik m'n voeten plaats of heupflexibilliteit, maar ik moet er misschien beter op gaan letten. Thanx

Training vandaag ging weer lekker , flink gerowd , gepulled en gecurld, ik denk dat ik m'n training van gisteren morgen update. Het is immers al laat.

Nog wel een een goede foto geschoten ook vandaag..had er een aardige pomp inzitten. Benen zal ik ook plaatsen maar dat is geen geweldige foto. Niet scherp , en posingskills van aardappel.

F#CK heavy weights

Comment

• Bovenste foto is echt een mooi foto onderste wat onscherp je ziet wel de massa maar geen lijnen doordat die wat wazig is. Maar je staat volgens mij ook meer relaxed dan aangespannen?
                Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Jammie sexy hoor
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Goeie onderarmen pik, en al is de onderste foto bewogen met afdrukken, ik vind het al goede volle benen.
                    Wat ik in het totaal n beetje mis to de rest is (sorry gozert) triceps.
                    Focus je daar wat op, heb je meteen goede volle armen ook. (traag zakken en sneller omhoog 4x8 dippuhhh)
                    Maak gebruik van je kuur.

Kijk naar je foto en zie je achterkant/zijkant armen, ze moeten bol staan. ook bij aanzicht als je kijkt naar de arm waar geen ring om de vinger zit (rechts voor jou). Vind het er verder goed uitzien allemaal.

Je ziet het zelf het minste kerel, daar je jezelf elke dag ziet zie je de voortgang minder dan anderen.

Comment

• Gaat lekker hier!

Waarom maak je geen zelfgemaakte weightgainers als meer eten een probleem is?
                      2 x per dag, 1000 kcal per keer heb je zo weg.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Met wat maak je dat ?
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Ik maakte ze met melk/brinta/havermout/banaan/whey.
                          Drinkt makkelijk weg hoor.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Ik heb al 2 shakes die bijna 1000kcals zijn.

1 met melk 400ml , pindakaas 40gr , whey 50gr en noten 45gr, de andere met brinta80g ,nutella 10gr ,noten 50gr ,melk 400ml en whey 25gr.

Beide zijn heerlijk maar moet zeggen dat de totale combinatie van 120gr noten per dag en veel eten ( voornamelijk doelend op veel eiwitten ) veel schijten niet altijd een fijne combinatie is .

Ik ga het gewoon toevoegen door meer brood te eten , lekker makkelijk. En dat gaat er altijd wel in.

Excuses zijn niet nodig knul , opbouwende kritiek heb ik veel aan. Triceps zijn zoals eerder gezegd helaas gewoon een zwak punt van mij, ik baal er zelf enorm van want grote armen is echt wat achterloopt op mijn upper body vind ik.
                            Ik train ze nu 3x per week en heb nu wat oefeningen gevonden waarbij ik ze goed aan denk te pakken. Binnenkort pak ik ze ook aan met Mvos dus ik verwacht er nog wel wat dikte op te krijgen. Dippen is voor mij overigens helaas niet mogelijk sinds het enorm veel druk veroorzaakt op een oude blessure. Gebruik nu een machine ervoor en daarmee gaat het aardig.

Op m'n benen ( ook geen sterk punt ) mis ik massa naar wat ik er op wegkrijg heb ik het idee , zou er ook veel meer sweep op willen, want ze zijn wel dik maar 'smal'. Heb op de flexcup bij het powerliften gasten gezien met benen die 2x zo dik/wijd zijn als de mijne maar in pak met moeite 130kg omhoog kregen of er zelfs op faalde.
                            F#CK heavy weights

Comment

• Ff wat korte updates, heb 't weer behoorlijk druk..

M'n gewicht is weer aan het stijgen, of dit nu komt door vocht trekken van verhoging van de test, kutten met bloedwaarden weet ik niet. Ik heb niet het idee dat ik meer vocht vast houd dan eerder in ieder geval. Nu staan de score op +7.2.

M'n been voelt wel weer echt gigantisch klote aan met die verhoging maar daar komen we wel weer door heen.

Maandag maak ik een afspraak met de dokter op mn uitslagen te bespreken en op te halen. Toen ik vrijdag belde vertelde de assistente me dat m'n hormonen een beetje door de war liggen. Wat natuurlijk logisch is.

Toen ik vroeg wat m'n testosteron en oestrogeen niveaus waren kwam daar het volgende uit

Test: 57 op een ref. waarde van 11 tot 34
                              Oest: 407 op een ref. waarde van 0 tot 230

Als ik m'n uitslagen binnen heb kan ik er wat nauwkeuriger naar kijken en wat de beste dokter er over te vertellen heeft zal ik hier ook nog updaten
                              F#CK heavy weights

Comment

• Weer verschrikkelijk gegeten vandaag , ben net klaar met werken en ga m'n best doen de schade in te halen. In 4 a 5 uur kan ik vast nog wel behoorlijk wat weg krijgen.

Begin goed de griep oid te pakken te krijgen, dikke groene rochels, verstopte neus moe, en dat in combinatie in met een zeurend been resulteerd dat in best een vermoeid gevoel.

Lekker vroeg slapen zit er niet in wat ik moet eten. En lang blijven liggen ook niet want ik kan morgen ook weer vroeg m'n nest uit.

Continue ben ik aan 't vliegen met werk, koken trainen en eten verhuizing van m'n vriendin , waar ik zo nu en dan ook graag nog tijd in steek verder. Er zitten echt te weinig uren in een dag lijkt het wel laatste tijd.

Geen idee waarom ik dit log verder, moest het gewoon ff kwijt.
                                #liefdagboek #hagay
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X