Ja en niet alleen doordat de dosis hoger is maak omdat je 'ineens' verhoogd ook gewoon omdat je een schommeling krijgt in bloedwaardes, zie je vaak dat dan acne erger word, zelfde in PCT
Test-Tboll-Provi log Wessle
Collapse
X
-
Ja maar de verhoging 'ineens' was 3 injecties geleden , dan zou het toch wel eerder opgekomen moeten zijn nietwaar?
Het jeukt wel als de pest zeg godver haha , maarja laat het lekker met rust, las dat uitknijpen zo een goed idee in de eerste instantie al niet was. Kijk in de loop van de weken wel of het minder wordBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View PostEn daarnaast eet ik gewoon wat op m'n pad komt, koekies , cake , meer brood , patat.. ik drink niet langer alleen maar water maar ook jus d'orange redbull cola allerlei rotzooi, wat ik wil zeggen met die mac is dat zelfs met dat bovenop m'n schema ik nog maar weinig veranderingen zie op de weegschaal. Vind het gewoon raar. Maargoed we zijn nog niet aan het eind. We gaan gewoon doorOriginally posted by Wessle View Post
Waar ik 2 dagen geleden nog nergens last van had heb ik sinds vandaag een puistenslagveld op m'n rug.
Kan te verwijten zijn aan het harsen , het feit dat ik vandaag pas laat op de avond dacht aan m'n proviron (?) aan een junk van gisteren patat frikadellen e.d. of evt. de hcg.Originally posted by frankey View Postvergeet niet de halfwaarde tijd he, kan best na 1,5 week pas komen en idd slecht eten kan ook mede oorzaak zijn! Fack it trekt 100% weer weg als je off bent!
10 Lifestyle Changes You Can Make to Deal With Acne
Skin-Saving Change No. 2: Go Easy on the Sugar
Certain foods cause blood glucose to rise rapidly, triggering a boost in insulin and resulting in inflammation on a cellular level, says Badreshia-Bansal. Excess levels of insulin in the bloodstream trigger a hormonal cascade and endocrine response that can lead to the growth of pore-clogging cells, as well as overactive oil gland activity.
A study published in the American Journal of Nutrition found that people who consumed a low-glycemic diet, which included more whole grains, beans, and vegetables, and limited white pasta, rice, bread, and sugar, had fewer breakouts.
10 Lifestyle Changes You Can Make to Deal With Acne
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
he Wes,
volgens mij kickte mijn 600 gram caffeine er net een beetje te hard in
klein hyper stuiterballetje!
goed je weer te zien en je bent al een stuk voller als voorheen.
lekker doorgaan maat!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by frankey View Postvergeet niet de halfwaarde tijd he, kan best na 1,5 week pas komen en idd slecht eten kan ook mede oorzaak zijn! Fack it trekt 100% weer weg als je off bent!
Originally posted by inferno_0666 View Post
Originally posted by Mcvk View PostVitamine B5 hielp bij mij erg goed, de puisten ontstonden bij mij pas bij mijn nakuur! Ook zink en biergist (zit ook b5 in) kan helpen.
Om ook gelijk inferno erbij te betrekken. Ik eet 4 a 4200 kcals in de catogorie schoon of redelijk goed voer te noemen. Alles daarnaast is vrijwel junk/suiker.
Maar gezien het overgrote deel van m'n voeding goed is denk ik niet dat het daarvan afkomstig is. Maarja het zou kunnen natuurlijk.
Originally posted by Mvos View Posthe Wes,
volgens mij kickte mijn 600 gram caffeine er net een beetje te hard in
klein hyper stuiterballetje!
goed je weer te zien en je bent al een stuk voller als voorheen.
lekker doorgaan maat!
XjeBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Wessle View Post
Om ook gelijk inferno erbij te betrekken. Ik eet 4 a 4200 kcals in de catogorie schoon of redelijk goed voer te noemen. Alles daarnaast is vrijwel junk/suiker.
Maar gezien het overgrote deel van m'n voeding goed is denk ik niet dat het daarvan afkomstig is. Maarja het zou kunnen natuurlijk.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Is het niks die overige kcals te vervangen door eigen weightgainers ofzo? Kan me voorstellen dat het fucking veel is, ben zelf ook geen mega eter eigenlijk en zit nu op 3500kcal 'schoon' voer wat ik al rete veel vindt :P
Maar een blendergrapje met wat havermout melk eiwitpoeder enzo en je hebt volgens mij zo 1000kcals weg. Altijd beter als junk, toch"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by Wessle View PostIk hoop dat ik er vanavond ff een beetje op kan reageren en misschien wat updates van de rug kan geven via foto's. Ff de laatste loodjes van de verhuizing !'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
Ja er is het een en ander voorgevallen in de persoonlijke situatie, ik zit momenteel druk in de weer. Pas geleden m'n vriendin geholpen met haar verhuizing. En nu ben ik bezig met die van mezelf.
Ik wil binnenkort echt weer gaan loggen maar het is nu niet echt een prioriteit.
Het is me een paar keer opgekomen om te stoppen met de kuur omdat ik hem niet echt heel denderend vind lopen. Nu met die verhuizingen en geregelneef daarmee, en tevens ook het richten op een nieuwe opleiding (fysiotherapie). Kan ik er het optimale niet uithalen. Het vreemde daarin is weer wel dat ik nu dan mezelf wel zie groeien. Althans groeien, het valt me nu op dat ik weer een maatje groter ben.
Weegschaal ben ik nog even niet opgeweest maar ik vermoed dat die wel weer wat omhoog is gegaan.
Verder ben ik er over uit dat de puisten zover die er zaten echt afkomstig geweest moeten zijn van het harsen. Want m'n rug is weer als normaal.
HCG doet goed z'n werk, de testes zijn nu gewoon standaard normaal formaat. Voorheen wou dat wel eens verschillen.
Ik merk dat ik iets sneller geirriteerd ben , maar zeker geen agressie. Ook sinds de verhoging eigenlijk in dat opzicht nergens last van.
Binnenkort langs de dokter om te kijken of het met de lever weer de goede kant op gaat. Als ik daar geen schade had gehad zou ik zeggen dat dit voor mij een geheel bijwerkingsloze kuur is geweest tot zo ver dan in ieder geval.
Ik zal snel even kijken of ik wat foto's kan laten maken binnenkortBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Vandaag inject nummer 18 gezet , nog 2 te gaan en dan is 't afgelopen met de pret. Als ik nu al conclusies zou trekken zouden die als volgt luiden.
Test ' only ' , een leuk kuurtje om mee te weten te komen hoe je er op reageert. Maar maak niet de vergissing er veel van te verwachten. Nu is mijn resultaat al niet heel erg bijzonder van de kuur. +7.8kg , maar voor m'n gevoel is het maximale er wel uit wat er in heeft gezeten, vooruitgang is er in ieder geval wel. Dat je er met een kuurtje niet komt dat wist ik al van tevoren , maar ik heb mezelf wel meer voorgesteld dan dit..ook heel veel gemist in de kuur. Kracht is laat gekomen , afgelopen week 6x110 gebankt en 5x160 gesquat. Merk soms wel dat ik er lekkerder in zit dan anders maar dan is ook maar zo nu en dan. Ik heb geen constante pomp zoals sommigen omschrijven of spieren van steen , geen feel good. Same as always.
Boven de riem ziet het er allemaal nog wel goed uit.
[IMG][/IMG]
Triceps vertonen ook iets aan verbetering , wel een shitfoto helaas
[IMG][/IMG]
Dan hier nog wat foto's van de rug , nog voor het harsen en de puisten aanval. Recente foto van m'n rug moet ik nog maken , met geluk gaat dat vanavond lukken, dan leg ik die gelijk naast de eerste foto van de puisten toen ik ze voor het eerst aantrof
[IMG][/IMG]
Benen zijn nog niet veel bijzonders maar er zit wel wat , tijdens de kuur soms moeilijk geweest ze te trainen door de injecties.
[IMG].
Heb nog 2 weken te gaan , veel zal er dus niet bij komen maar hopelijk ietsBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: