Clenbuterol / spiropent

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (harold @ Mei. 14 2005,09:35)]Ik heb het ook beide gedaan maar ik vond 2 weken op en 2 weken af het beste resultaat geven. De sides bij de g.s. vind ik 10x heftiger als bij de spiro, als we bij beide op dezelfde dosering zitten.
    @been die maat van je zou eerst een goed dieet moeten gaan volgen, daarna cardio toevoegen en dan pas aan de vetverbranders. Als je op zo'n hoog bf zit val je redelijk gemakkelijk af. Dat kan je bij een veel lager bf niet meer zeggen dan is een vetverbrander een goede toevoeging.
    @real wat ga jij dan gebruiken T3?

Grtz..
    ik ga een eetschema maken voor het
    denk ook wel dat hij snel op de 20-22% moet kunnn komen
    hij is alleen nog niet gemotiveerd genoeg en daar ga ik hem bij helpen
    hij's een beer van een gozer

@D-men oke dan dat zijn der betere antwoorden

@ testo altijd he het moet goed gaan met iedereen
    Who's the Chef

Comment

is zijn bf zo hoog dat je hem een het moet noemen? is het zo'n beest dan?

GRtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik denk zelf dat zijn bf 22-24 zal wezen
        zo een weegschaal is ook maar bagger

hijs denk 1.70 en weegt nu denk rond de 92
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Achilles @ Mei. 14 2005,09:01)]de halfwaardetijd van clen is ongeveer 14 dagen dus die derde dag dat je niet zou pakken zit het alsnog in je systeem
          Da's niet juist. De halfwaardetijd van Clen is 36 uur. Wel zit het nog 14 dagen in je systeem, maar da's wat anders. Ik vind de 2 dagen op/2 dagen af-variant de veiligste. In dat geval kun je ook rustig wat hoger doseren. Bij de 2 weken op/2 weken af-variant ben je eigelijk continue aan het 'stapelen'. Daardoor is het effect wellicht groter (zoals harold al aangaf), maar de aanslag op je systeem is ook heftiger. gek genoeg hoor je niemand over het gebruik van 1x per 36 uur! Moet ook kunnen!
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (harold @ Mei. 14 2005,09:35)]De sides bij de g.s. vind ik 10x heftiger als bij de spiro, als we bij beide op dezelfde dosering zitten.
            Die van GS schijnt idd op de een of andere manier wel wat heftiger qua sides te zijn,bro.

Ik zal eens na gaan vragen waar dat aan zou kunnen liggen...

Ik hou zowiezo niet van clen dus dan heb ik ook niet zoveel interesse in het onderwerp ansich maar aangezien het zomer word gebruikt iedereen het weer en dan wil ik toch wel even precies weten hoe en wat dus zal het eens nagaan.

Comment

2 dagen op 2 dagen af werkte bij mij niet, ook niet met spiropent. Het zou theoretisch moeten kunnen maar in de praktijk vond ik het ruk.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als ik het zou doen zou ik ook voor 2 weken op en af gaan.

Comment

oke 2 weken op en 2 weken af word het dan maar. Mocht dat niet helpen kan ik altijd nog 2 dagen wel en 2 dagen niets kunnen proberen.

Nou neem ik 5 dagen 1 pil 5 dagen 2 pillen en 5 dagen 3 pillen en dan stoppen alware...Of dan nog een 5 dagen 4 pillen?

Mzzl
                  !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Mei. 14 2005,16:32)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Achilles @ Mei. 14 2005,09:01)]de halfwaardetijd van clen is ongeveer 14 dagen dus die derde dag dat je niet zou pakken zit het alsnog in je systeem
                    Da's niet juist. De halfwaardetijd van Clen is 36 uur. Wel zit het nog 14 dagen in je systeem, maar da's wat anders. Ik vind de 2 dagen op/2 dagen af-variant de veiligste. In dat geval kun je ook rustig wat hoger doseren. Bij de 2 weken op/2 weken af-variant ben je eigelijk continue aan het 'stapelen'. Daardoor is het effect wellicht groter (zoals harold al aangaf), maar de aanslag op je systeem is ook heftiger. gek genoeg hoor je niemand over het gebruik van 1x per 36 uur! Moet ook kunnen!  

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Testo @ Mei. 14 2005,16:57)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (harold @ Mei. 14 2005,09:35)]De sides bij de g.s. vind ik 10x heftiger als bij de spiro, als we bij beide op dezelfde dosering zitten.
                      Die van GS schijnt idd op de een of andere manier wel wat heftiger qua sides te zijn,bro.

Ik zal eens na gaan vragen waar dat aan zou kunnen liggen...

Ik hou zowiezo niet van clen dus dan heb ik ook niet zoveel interesse in het onderwerp ansich maar aangezien het zomer word gebruikt iedereen het weer en dan wil ik toch wel even precies weten hoe en wat dus zal het eens nagaan.
                      Gs is ook niks voor mij, moet soms op mijn werk lassen leggen in positie dus op ### plaatsen. In kon mijn hand dan helemaal niet stil houden, plus je spieren gaan sneller verkrampen als je in een ongebruikelijke houding staat..
                      Werd dus helemaal niks met die lasjes

Grtz..

Comment

Wat ik zelf ook wel eens doe is bij het innemen van die dingen 's ochtends een paar sterke bakken koffie, volgens mij heeft de caffeine een positieve invloed op de werking van clen..

Grtz..

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (harold @ Mei. 15 2005,08:50)]Wat ik zelf ook wel eens doe is bij het innemen van die dingen 's ochtends een paar sterke bakken koffie, volgens mij heeft de caffeine een positieve invloed op de werking van clen..

Grtz..
                          in de zin van ....

meer trillingen?

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (harold @ Mei. 15 2005,08:50)]Wat ik zelf ook wel eens doe is bij het innemen van die dingen 's ochtends een paar sterke bakken koffie, volgens mij heeft de caffeine een positieve invloed op de werking van clen..

Grtz..
                            het drijft niet de vocht weg. het werkt wel licht metabolisch verhogend,dus dat zal inderdaad iets mee helpen wanneer je clen gebruikt.

ik heb het ff nagezocht vandaar de wijziging.

Comment

Een lichte stijging van de lichaamstemperatuur denk ik, wat een positieve werking heeft op de vetverbranding. Ziet het maar als een eca stack.
                              Of het echt uitmaakt weet ik niet maar ik drink sowieso koffie 's ochtends, een combi van clen en caffeine kan volgens mij geen kwaad..

Grtz..

Comment

met 2 bakken zwarte koffie ben hyperactief verder die ik het om een boost te krijgen af en toe en voor de vetverbrandende element die mooi meegenomen is. maar vochtafdrijven heb ik niks van gemerkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X