Test-Tren-Winny-Provi-T3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zelfde als met test en daar is het ook beter om 2x pw te spuiten, zit op me tel dus kan geen grafiekjes posten maar neem aan dat jij dat zelf ook wel weet.\
    Daarbij lees ik gewoon heel veel dat hoe meer je tren dosseert hoe minder de sides ervaren worden.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
      Doel om van 15% naar <10% te knallen en wat massa te pakken.
      Opmerkingen, ervaringen, tips??
      Is jou VP momenteel 15% of moet je die nog daar naartoe verlagen?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Je hebt de vorige keer goede resultaten gehad kerel! Maar denk je dat het nodig is om gelijk mast en t3 te gebruiken? Waarom niet alleen test/tren daar moet je je doelstelling ook makkelijk mee kunnen halen. En op dat VP zie ik de voordelen nog niet van mast.

Ik zou het BTW anders doen en eerst een stuk naturel cutten en daarna test/tren massa bouwen. Hoe dan ook ik volg het met belangstelling Zodra ik op 8-9% zit zit ik ook te denken aan test/tren.
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Tren is natuurlijk ideaal voor elke doelstelling je kan cutten en bulken.
          Maar vind jouw ootie ook zo gek nog niet.

Comment

Ik zou ook geen t3 of wat dan ook nemen.
            Maar ik vind Masteron toch wel het beste wat je in de stack Test/Tren kunt gebruiken.
            Dus zou het op Test/Tren/Mast houden..

Comment

Hoi knul, wat is de redenatie er achter op een vetpercentage van 15%? Puur de synergie en drukkende bijwerkingen in de stack?

Comment

Nee, liever op een 12% zei ik... Dan heb je meer ruimte voor je voeding en mag je desnoods nog wat vet gainen.
                Ik ga in n kuur liever van 12 naar15 dan van 15 naar 12....
                Heel simpel omdat je dan meer spiermassa aanzet. Ik vind cutkuren weggegooid geld.

Comment

Ja dat is mijn idee ook, bij kuren moet je lekker massa aanzetten. Maar de mast dus altijd doen bij de tren?

Comment

Ja ik vind het beter werken als geheel. Meer spiermassa , meer kracht.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X