Hgh en cjc met hgrp combi wie kent hem ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hgh en cjc met hgrp combi wie kent hem ?

Hey,

Was weer met collega uurtje aan het lullen over aas enzo, die man weet erg veel en ook veel studie's enz. Hij volgt op uk that be true ofzo veel en leest veel testen die ze daar doen, schijnt een club ze zijn die proefpersonen zoeken en alles testen in labs en bloed. Zo kwam ze er achter als je eerst bijv 2 iu hgh zet 30min wachten daarna je cjc en hgrp zet dat waarde in het bloed op 8iu hgh +- werd.

Door die combi wordt je hgh meerdere malen verdubbelt..Schijnt allemaal in lab resultaten eruit zijn gekomen dus geen slap gelul, zal hem is vragen of hij die resultaten ergens heeft.

Iemand hiervan gehoord ?
    Een dag niet getraind...

Ja ik, en heb hem al eens gedaan zo ook..
    Moet zeggen t werkt als n trein, nadeel is het kost je een vermogen!

Comment

Heb m ff opgezocht voor je Frankey,

3x daags 2iu HGH
      3x daags CJC-1295 + HGRP-6-----100mcg van beide.
      1x daags 1mg Follistatin.
      750mg test E/pw
      500mg Tren E/pw
      400mg Deca 2x per maand
      400mg Mast/pw
      2x 500iu HCG/pw

Comment

Ik doe het nu zo 1*pd zodra ik hgh up 2x.
        site heet datbtrue btw.

Comment

Beste kuur knul maar dan komt het neer op 18 iu hgh in die combi per dag ?? Follistatin is niet meer te krijgen of wel ?

Voor mij ook nooit meer deca, als ik kuur is het test tren mast beste die er is hoor.

thx Q voor de naam hahah, voor mij niet weg gelegd met mijn simpele engels beheeeeersing, maar het klopt dus wel dat hgh geboost wordt door die combi, zo maak je hgh gebruik wel stuk goedkoper.
          Een dag niet getraind...

Comment

Ja het schijnt zo te zijn, problem voor mij is dat ik niet echt op 18 iu zou willen zitten

folli is wel te krijgen hoor, op veel us boards kloten ze ermee, maar je moet vrij hoog doseren volgens mij is vrij duur en vrij zinloos, gains/geld etc

Comment

Ik had ook de follistatin 344 niet genomen hoor, maar de AVV1FS.

Comment

ff oftopic als het niet erg is, wat vinden jullie hier van de combi deca en tren. Zie het heel soms voorbij komen en meningen zijn er over verdeeld. Ga het nier proberen ff voor duidelijkheid :P

Comment

Ik zou het niet doen hoge bloedruk 100%.... zijn mensen die het doen, maar goed vind tren mast test de beste combi hoor
                  Een dag niet getraind...

Comment

Snap de combi ook niet zo.
                    Tren maakt je lean en vasculair en deca andersom.
                    ze doen het nu wel veel, maar zou dan beter tes bold tren doen

Comment

Originally posted by frankey View Post
                      Ik zou het niet doen hoge bloedruk 100%.... zijn mensen die het doen, maar goed vind tren mast test de beste combi hoor
                      ja die combi heb ik vaker voorbij zien komen, in de toekomst wss ook eens proberen

Comment

Originally posted by kidmonster View Post
                        ja die combi heb ik vaker voorbij zien komen, in de toekomst wss ook eens proberen
                        Ja waarom niet? Is n knappe kuur om je vetten te laten zakken en/of knap te stijgen in vvm zonder al te veel sides.
                        Zet het op de juiste mg verhouding, en je hebt nog nooit zo'n lekker kuurtje gehad.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                          Ja waarom niet? Is n knappe kuur om je vetten te laten zakken en/of knap te stijgen in vvm zonder al te veel sides.
                          Zet het op de juiste mg verhouding, en je hebt nog nooit zo'n lekker kuurtje gehad.
                          klopt, 1:2:2 test tren mast zo toch?

dit word wss ook mijn 3e kuur maar voor ik daar aan begin ben ik sws jaar verder

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X