Kuurvoorstel (van iemand wie mee doet aan sterkste man)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by knulletje01 View Post
    Ach maatje, ik weet al niet beter meer. Het is in die 25 jaar dat ik gebruik al n keer of 10 allemaal veranderd.
    En niet alleen de esters hoor.
    Zou dit nu betekenen dat je je nakuur 1 week begint na laatste inject ipv laatste 2 weken

Comment

Zowiezo stom om standaard nakuur te doen volgens mij.
      maar buiten half leven is er ook iets als actief levenhet is niet zo dat je bv 5gram test in spuit, 5dagen later 2,5 5dagen later 1,25 etc op een gegeven moment is het actieve leven voorbij .
      nakuur na twee weken als je uitgaat van 14 dagen slaat ook nergens op.
      want eindig je met 1gram test en je houdr 14 dagen aan zit je dus op 500 waarom dan dus al nakuren, sterker nog 14dagen erna zou het nog geen zin hebben

Waarneer dan wel ik zal het eens vragen.

Comment

Ach maatje, ik weet al niet beter meer. Het is in die 25 jaar dat ik gebruik al n keer of 10 allemaal veranderd.
        En niet alleen de esters hoor.

Hahha nou kom jij natuurlijk ook uit het begin tijdperk om zo maar ff te zeggen :P
        Blijft toch apart spul met nog veel onduidelijk heden

Comment

Originally posted by XaiaMasters View Post
          Om maar even deze topic the hijacken, maar kan mischien van toepassing zijn voor de rest.
          Dit is is wat ik reeds gelezen hebt

Esters
          • Propionate: 2 days -> 0.8 days
          • Acetate: 3 days -> 1 day
          • Phenylpropionate: 4.5 days -> 1.5 days
          • Isocaproate: 9 days -> 4 days
          • Enanthate: 10.5 days -> 4.5 days
          • Cypionate: 12 days -> 5 days
          • Decanoate: 15 days -> 7.5 days
          • Undecanoate: 16.5 days -> 20.9 days

Other
          • Injectable Primobolan: 10.5 days -> 4.5 days (Injectable Primo uses the enanthate ester)
          • Injectable Winstrol: 2 days -> 1 day

About Steroidplot

Source:
          Comparative pharmacokinetics of testosterone esters - Springer

Blijkt dat de vorige esters lijst helemaal fout was, het schijnt dat de fout te danken is aan een miscalculatie op koolstofatomen door Bill Robert vele jaren geleden. Sommige halfwaarde tijden verschillen nu met meer dan 150%
          Als ik het dan goed begrijp zou ik dan dus 2x per week moeten injecteren, maandags en donderdags bijv.
          Bedankt voor jullie meedenken en adviezen! Ik ga dan binnenkort starten met alleen test-e 2x per week 10-12 weken lang en moet ergens nog even betrouwbare Hcg regelen. Nakuur na 3 week ga ik dan vanuit zoals shred zei.
          Als ik dan alleen test-e gebruik voor 10 week hoelang en hoeveel IU Hcg dan?

Comment

Ja 2x per week injecteren.
            HCG start met de eerste exogene testosteron en eindigt daar ook mee, ook 10-12 weken dus.
            800-1000iu/pw verdeeld: 250-300iu eod of 2xpw 400-500iu.

Comment

Ja 2x per week injecteren.
              HCG start met de eerste exogene testosteron en eindigt daar ook mee, ook 10-12 weken dus.
              800-1000iu/pw verdeeld: 250-300iu eod of 2xpw 400-500iu.
              Dan is alles me duidelijk. Regel ik nog HCG en dan kan ik los. Jullie worden allemaal vriendelijk bedankt!

Comment

Ga je het nog bijhouden in een logje ofzo ? Misschien leuk om hem hier ff te linken ?

Succes met je kuur en je hebt maar weer mooi geluk met zoveel helpers

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                  Ga je het nog bijhouden in een logje ofzo ? Misschien leuk om hem hier ff te linken ?

Succes met je kuur en je hebt maar weer mooi geluk met zoveel helpers
                  Dat wil ik zeker wel doen, moet eerst die HCG even regelen. Bedoeling is dan niet komende maandg maar de maandag erop te starten. Ik houdt jullie op de hoogte!

Comment

Kijk nu/dan doe je het goed, eerst alles in huis hebben voor je begint.
                    Succes met kuren, ik volg...

Comment

Originally posted by XaiaMasters View Post
                      Om maar even deze topic the hijacken, maar kan mischien van toepassing zijn voor de rest.
                      Dit is is wat ik reeds gelezen hebt

Esters
                      • Propionate: 2 days -> 0.8 days
                      • Acetate: 3 days -> 1 day
                      • Phenylpropionate: 4.5 days -> 1.5 days
                      • Isocaproate: 9 days -> 4 days
                      • Enanthate: 10.5 days -> 4.5 days
                      • Cypionate: 12 days -> 5 days
                      • Decanoate: 15 days -> 7.5 days
                      • Undecanoate: 16.5 days -> 20.9 days

Other
                      • Injectable Primobolan: 10.5 days -> 4.5 days (Injectable Primo uses the enanthate ester)
                      • Injectable Winstrol: 2 days -> 1 day

About Steroidplot

Source:
                      Comparative pharmacokinetics of testosterone esters - Springer

Blijkt dat de vorige esters lijst helemaal fout was, het schijnt dat de fout te danken is aan een miscalculatie op koolstofatomen door Bill Robert vele jaren geleden. Sommige halfwaarde tijden verschillen nu met meer dan 150%
                      Ik heb zelf geen idee waar die verkeerde halfwaardetijden vandaan komen, maar ik denk niet dat het komt door een miscalculatie op C-atomen door Bill Roberts. Dat zou betekenen dat ie de boel heeft lopen extrapoleren vanuit 1 ester naar de rest, aan de hand van de hoeveelheid C-atomen. Terwijl er gewoon klinisch materiaal beschikbaar is die de pharmacokinetica hebben vastgesteld. Nee, wat ik denk is dat het ergens fout is gegaan met dat onnozole 'active life' gedoe, wat de ogenschijnlijke definitie heeft van tweemaal de halfwaardetijd. Ofwel; de halfwaardetijden op internet zijn eigenlijk de 'active lifes'.

Originally posted by snowman007 View Post
                      Hallo,

Ik heb een kuurvoorstel gekregen van iemand die goed mee doet aan de sterkste man (van NL), ik ga geen naam noemen. Ik deel hem wel met jullie en vraag jullie om feedback. Dit omdat ik zelf mijn twijfels heb bij de kuurmix, maar weet het ook niet zeker. Ik heb me wel verdiept in de kuur zelf door te kijken wat het met me doet enz enz.
                      Mijn stats zijn:
                      9 jaar krachttraining/bodybuilding
                      1.88 cm
                      90 kg
                      Biceps omtrek: 42,5 cm
                      Borstomtrek: 110 cm
                      vetpercentage: 13%

Het volgende is mij voorgesteld:
                      Test-E 250 en dan 1 ml op maandags en donderdags injecteren 1-8 weken
                      Tren-E 150 en dan 0,5 ml op maandags en donderdags injecteren 1-8 weken
                      met daarnaast anavar (15 mg per tabl): eerste week 2 tabl per dag, week 2-5 4 per dag
                      Als 8 weken voorbij zijn 2 weken niks en dan nakuur nolvadex (15 mg per tabl): 1ste week 3 per dag, 2de week 2 per dag, 3de week 1 per dag

Ik heb zo'n gevoel dat ik dit hier eens moet bespreken voordat ik dit ga gebruiken. Het zal namelijk mijn eerste kuur worden.
                      Graag jullie feedback, en dan niet verdiep je er eens in enz enz. Graag goede feedback waar ik iets mee kan.
                      Alvast bedankt.
                      Gewoon 10 weken test enanthaat @ 500 mg per week doen, vier weken nakuren met tamoxifen (20 mg ED), of clomid (25 mg ED). En als je de mogelijkheid daartoe hebt, hCG zetten vanaf de eerste week, t/m de eerste week van je nakuur. 250 IU EOD, of tweemaal 500 IU per week.
                      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X