Bijwerkingen as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bijwerkingen as

Wie heeft er een goede link naar de voor- en nadelen van de verschillende types AS.

Gr,

D.
    Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

er zijn diverse sites, meeste amerikaans met veelal dezelfde info (vaak papagaaien ze)

zoek en gij zult vinden

Comment

Shit moet ik nog zelf gaan zoeken dacht het ff makkelijk te maken voor mezelf.  

Comment

deze is wel ok; http://www.steroid.com/

Comment

zou wel makkelijk zijn als er een samengestelde lijst was waar alle as op zou staan met voor en nadelen en waarmee je het kunt stacken bijv
          Who's the Chef

Comment

Ben zoekende maar tot nu toe is het allemaal vrij globaal wat ik tegenkom en voornamelijk verouderde info

Comment

Dit is toch redelijk duidelijk vind ik persoonlijk : http://www.steroid.com/drugprof.php

Comment

http://www.drugs.com/

Op deze site kun je van alle soorten A.S. en eventuele nicknames de beschrijving en bijwerking vinden lekker duidelijk en niet van die lappen tekst

Comment

die laatste site suckt big time.

zoek ik sustanon,staat het er zelfs ni in

groeten
                  I just live once and I want the max out of it!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Dennis W @ Mei. 31 2005,14:01)]Wie heeft er een goede link naar de voor- en nadelen van de verschillende types AS.

Gr,

D.
                    Vraag xeno dit die heeft er nu last van

Grtz..
                    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

ik vind die bijwerkingen tot nu toe wel meevallen eigenlijk de mensen om me heen merken niks aan me maja de test en deca moeten nog in gaan werken dus dan zien we dan wel weer

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] ]ik vind die bijwerkingen tot nu toe wel meevallen eigenlijk
                        Dat jij niks merkt wil niet zeggen dat ze er niet zijn!!

Ik zou me ook niet zo druk maken om de bijwerkingen die je meestal als eerste opmerkt...vocht,acne, evt. gyno.

Maar meer om de eventuele bijwerkingen die je niet opmerk maar waar je later zeker last van KAN krijgen, vergrote prostaat, leverschade...enz
                        They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                        Don't stimulate....Annihilate!!!
                        Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Jep dat is compleet waar Rik. ...bij mij werd trouwens in het begin me pukkels meteen erger van die dianabool.Maar nu na bijna 2 weken zakt het helemaal weg.beetje vreemd.maar ik zit er niet mee

Comment

jij bent er ook wel gevoelig voor he freek?

dus je had in het begin wel ff last van die dianabol maar het is nu weggezakt?

ik moet zeggen dat het met die primo wel meeviel; geen puist op mijn rug gezien, als ik een weightgainer neem heb ik er meer last van.

waar ik wel veel last van had de eerste paar weken is een vette hoofdhuid, irritant was dat.

Comment

Naja...weetje ik heb op me gezicht er helemaal geen last meer van vroeger trouwens wel acne gehad op me gezicht...Maar het enige waar ik het nu heb is me schouders en mijn rug wat soms zwaar ittitant is mara nu zakt het weer weg en ik maak me kuur compleet af..Ik neem nu ook elke avond een zonnebank om het superbeperkt te houden en een bruiner huidje ken toch nooit kwaad . D8 dat keepitreal ook wat last van acne had en ken er beduidend meer over vertellen.Er is nisk tegen te doen vooral als je hoger in eiwit en Koolydrathjes gaat krijg je er erg last van.Van creatine krijg je het ook al Dus wat doe je ertegen ?......Gewoon w8ten totdat je ouder word en het wegzakt lijkt mij.Drink ook veel water om het te beperken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X