Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik vind die bijwerkingen tot nu toe wel meevallen eigenlijk de mensen om me heen merken niks aan me maja de test en deca moeten nog in gaan werken dus dan zien we dan wel weer
Jep dat is compleet waar Rik. ...bij mij werd trouwens in het begin me pukkels meteen erger van die dianabool.Maar nu na bijna 2 weken zakt het helemaal weg.beetje vreemd.maar ik zit er niet mee
Naja...weetje ik heb op me gezicht er helemaal geen last meer van vroeger trouwens wel acne gehad op me gezicht...Maar het enige waar ik het nu heb is me schouders en mijn rug wat soms zwaar ittitant is mara nu zakt het weer weg en ik maak me kuur compleet af..Ik neem nu ook elke avond een zonnebank om het superbeperkt te houden en een bruiner huidje ken toch nooit kwaad . D8 dat keepitreal ook wat last van acne had en ken er beduidend meer over vertellen.Er is nisk tegen te doen vooral als je hoger in eiwit en Koolydrathjes gaat krijg je er erg last van.Van creatine krijg je het ook al Dus wat doe je ertegen ?......Gewoon w8ten totdat je ouder word en het wegzakt lijkt mij.Drink ook veel water om het te beperken
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment