Trenbolone

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hey harold,

Ik heb dus al een knobbel onder mijn tepel. Maar dat was binnen 1 nacht eigenlijk, dus moet ik nu Nolvadex nemen of ben ik telaat...

mzzl
    !Use my shit and feel the power!

Comment

Nee gewoon 40 mg nolva nemen...
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

ik dacht de eerst 3 dagen 40mg en daarna 20 mg totdat het weg is...

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

oke thanks..
          !Use my shit and feel the power!

Comment

Die gyno komt blijkbaar toch meer voor dan ik eerst vermoedde maar heb nog niet echt veel foto's gezien.
            Op Ergogenics stond onlangs deze link: http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=30642.0 . Ok je ziet wel op de borstspier een schijf zitten rond de tepel maar ik vind dit nu niet echt zo enorm opvallend.

Heb ooit eens gelezen het verwijderen van gyno's regelmatig moet gedaan worden door Amerikaanse chirurgen maar dat dit een zodanig taboe is en daarom grotendeels verzwegen wordt...
            The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

die kerel die je net ziet zien is een slechte pro en heeft helemaal geen triceps en gyno + een uithangende buik dat is echt te erg voor woorden...magoed nog steeds is ie fuckin huge

Comment

heb hier ooit ens ergens een paar plaatjes gezien van mannen
                met gyno's en die waren aan de flinke kant moet je anders maar even zoeken Aghran

Who's the Chef

Comment

Je hebt gerust wel wat plaatjes in je privecollectie voor die jongen,Beentje.

Comment

sorrie lange
                    heb gekeken voor hem

ow wacht als ie ergens moet staan kan hij nog in het mapje "ontvangen faforieten van testo" staan

Who's the Chef

Comment

in mijn zoektocht naar info over tren enanthate kwam ik hier terecht dus nog een erge late reactie.
                      nolvadex (tamoxifen) is een oestrogenen blocker.
                      die zal dus niet helpen bij tren, want van tren krijg je progesteron gyno's. dit houdt in dat je met ik geloof dht middelen moet bestrijden. iig winstrol is er een van.
                      vandaar dat de combi tren/winny zo 'geslaagd' is.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Idd maar hij heeft een gyno van??? en volgens mij kun j de gyno erna wel bestrijden met nolva als je geen as meer in je lichaam heb??? of zit ik hier helemaal verkeerd?
                        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Zou het eerlijk gezegd niet zeker weten..
                          Tijdens heeft nolvadex inderdaad geen zin, na de kuur lijkt het mij ook van niet eigenlijk..

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als je echte goeie heb zal het lastig worden ze weg te krijgen. zal operatie worden.
                            zelf krijg ik altijd bij kuren een schijf maar die gaat weer weg. ziet er ook niet zo uit als sommige plaatjes die gepost zijn.

er was eens een hype om pgf2. dat zou dus vet verbranden. plaatselijk. en dus zou het ook wel je schijven verbranden omdat het vet is (is dat zo?) affijn... in de schijf spuiten en hij zou verdwijnen.

IK heb dat dus ook geprobeerd. een week of 2 elke dag een naald in de schijf. auw. volgens mij heb ut niks gedaan.

verhaal dus of gyno weg gaat met nolva? ik denk zelf dat ze net zo snel weggaan/ blijven zitten als je niks neemt als dat je nolva gebruikt.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

vitamine b6 helpt ook de gyno door progesteron te hinderen

Comment

@Bruce als je echt gyno hebt dan zijn het kliertjes en geen vet...

@ Marthijn dat lees ik ook wel vaker... maar wat is de achterliggende gedachte dan???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X