Test + oxandrolone effectiever dan hoge dosis test

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test + oxandrolone effectiever dan hoge dosis test

Kwam via dbb (door wat te googlen) op dit linkje terecht.
    Nou heb ik mij nog nooit in anabolen verdiept en ben ik dat eigenlijk ook niet van plan, maar misschien wat stof om over na te denken of iets dergelijks.

In dit onderzoek blijkt dat je met een lage dosis test-e en oxandrolone tabs meer gains maakt dan een hoge dosis test-e.

Nu is de vraag natuurlijk, waren de omstandigheden gelijk etc.

Dat laat ik aan jullie over;
    Anabolen | Beetje testosteron en paar tabs oxandrolone net zo effectief als megadosis testosteron

Heb wel vaker gelezen dat ergogenics niet zo'n betrouwbare website is. ( of het waar is weet ik ook niet)
    Verder is natuurlijk ook de vraag of de vvm die je met de test + oxandrolone even goed vast kan blijven houden als met de test only.

Comment

Heb ik ooit heel lang geleden ook een x gepost ja, maar niet echt een degelijk onderzoek. Zou ook wel raar zijn als het waar was he, eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Comment

PATIENTS:Volunteer sample of 24 eugonadal men with HIV-associated weight loss (mean, 9% body weight loss), recruited from an AIDS clinic and by referral and by advertisement.
        Voor degenen die het nog niet was opgevallen.
        Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Ja had het al gezien, maar ook de test slaat op niets van wat ze zeggen.
          Ze zeggen in het begin dat het meer opbrengt dan mega dosis testosteron (600mg), maar de vergelijking word gemaakt met 600mg Nandrolon Deca die ze eerder aan de patienten gaven.

Ja dat een aids patient er 8 kg op vooruit gaat in 8 weken vind ik geen wonder. De Deca doet er al 4 weken over om resultaat te gaan geven in gewicht..

Beetje kromme vergelijking allemaal.

Ik moet nog zien dat een gezonde sportman 8kg spiermassa gaint in 8 weken op wat hun beweren.
          De patienten hebben geen weerstand en een tekort aan alles, ja dan doet 20mg oxandrolon wonderen bij 100mg test. N beetje bbr merkt die 20mg niet eens op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X