Test E 1,5ml

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Hmmmm,
    Ik kan je uit de doeken doen, test E doet voor je gevoel en het oog geen reet in week 1..
    Je merkt het pas in week 3 of 4...
    Beetje vreemd niet?

Nu moet t werken en t doet niets?
    jaa dat is dus wat ik ook raar vind in de 1ste week voor het oog gebeurde er niks maar was wel 3kilo zwaarder nu kom ik die kilos niet aan maar alles word wel veel voller en groter

Comment

Gaat niet om je leeftijd maar gewoon omdat je kaulo stom bezig bent en je er amper wat van snapt als ik je berichten zo lees. Daarom een fiasco, en dat je nog te jong bent, ja dat is ook nogal dom om het zacht te zeggen.

Comment

O jeej, en ik trap er weer in!

Comment

Originally posted by Lagpzy View Post
          misschien wel misschien niet maar hoe trek jij die conclusie uit wat bazeer jij dat want ik weet niet waarom het wel bij mensen van boven mijn leeftijd massa over zou blijven en niet bij iemand van mijn leeftijd
          Buiten dat ik het zeer onverstandig vind om op je 17e al te gaan kuren,vind ik het nog veel onverstandiger om dit te doen zonder goede voorbereiding.
          Als jij niet eens weet wat je onderhoud is en wat je p.d aan kcal binnen krijgt,kan ik je daarom verzekeren dat het een fiasco wordt.

Ook is het natuurlijk redelijk dom om een 'spuiter'te hebben die niet op vaste dagen kan.
          Als jij goed voorbereid was,had je van te voren alles geregeld en uitgezocht.

Leeftijd an sich heeft er niks mee te maken of je massa aankomt of niet,de voorgaande regels wel.
          Maar waarom ik over je leeftijd begin:als jij hier plaatst hoe super de kuur en resultaten zijn,zouden andere jongeren zich daardoor kunnen laten overhalen om ook wat via internet te bestellen.
          En ook zonder goede basis.

Dus ik hoop ook dat je het hier eerlijk vermeld als straksblijkt dat het toch niet zo'n succes is geworden als dat je dacht als je alles verliest na de kuur.
          Last edited by rain; 04-05-2014, 19:55.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

ze zijn net uit de luiers ,test giert van nature nog door zijn lichaam ,en waar begint ie aan aan een test kuur
            mag ik wel zeggen he rainman??
            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
              ze zijn net uit de luiers ,test giert van nature nog door zijn lichaam ,en waar begint ie aan aan een test kuur
              Vind dit altijd zo'n non argument, de range waarin die natuurlijke aanmaak fluctueert heeft nou niet echt een enorme invloed op je gains... En gemiddeld komt die aanmaak op je 23-27ste op z'n top dacht ik.

Maar het blijft dom, waarschijnlijk niet eens HCG mee laten lopen, en geen kennis van de nadelen die aan het eerder kuren verbonden zijn.

Comment

Originally posted by brillant View Post
                Ik kan het sterker zeggen.
                Hij wint nu niets, om tijdens en na de na-kuur wel te gaan verliezen..

Er gaat nog af!
                Ik gok zomaar 4 a 5 kilo minder wegen dan voor de kutkuur..

Ik voel een dipje aankomen.

Comment

Ik vind ook dir twee dagen verschil vrij ernstig.
                  Week 1 wo vaste prikdag
                  Week 2 ma 2 dagen verschil
                  Week 3 vr 2 dagen tov vaste dag 11 dagen tov vaste dag.
                  met een halfwaarde tijd van bijna 5 dagen vrij idioot niet?
                  Wel kuren niet zelf durve n prikken..top generatie

Comment

weet je knulletje ,kan mij het eigenlijk bommen al douwen ze zich helemaal vol met anabs
                    luisteren doen ze toch niet ,en zich verdiepen al helemaal niet dus wat heeft het voor nut om.....

Comment

Eigenlijk is het buiten erg dom ook zonde.

Als de profielfoto van ts zelf is,heeft hij toch een aardige basis op zijn 17e.
                      Met goed eten en trainen had hij dan naturel aardig wat kunnen bereiken de komende jaren.

Maar hij zou inderdaad de 1e niet zijn die door tegenvallende kuurresultaten een flinke dip krijgt zoals Knulletje al zegt en nog verder dan terug bij af is.

Er lopen er momenteel meerdere rond bij mij in de sportschool en ze bereiken er allemaal niks mee,integendeel.

In plaats dat Lagpzy 5 van de 6 topics start over aas en er nog steeds geen reet vanaf weet,kan hij beter ook vragen stellen en posten over bv voeding en trainingen.
                      Daar valt namelijk nog heel wat winst te behalen.

Waarom weet ik eigenlijk niet,maar mij kan het wel bommen als jonge gasten toch besluiten om het niet te doen en eerst een goede basis hebben voor ze evt nadenken over kuren.
                      Last edited by rain; 04-05-2014, 20:34.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het kan mij wel degelijk iets schelen.

Stel jij geeft hem advies, en er gaat iets mis.
                        Dan zegt hij doodleuk, dat heeft iemand op bn gezegd.. Zijn nick is .......

En wat gaat er weer rond over steroïden? Het heeft al n klote naam.
                        Straks de bn leden dan ook.
                        Van: ze smeren je daar iets aan....

Zou een leeftijd regel moeten komen, op deze topics...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Het kan mij wel degelijk iets schelen.

Stel jij geeft hem advies, en er gaat iets mis.
                          Dan zegt hij doodleuk, dat heeft iemand op bn gezegd.. Zijn nick is .......

En wat gaat er weer rond over steroïden? Het heeft al n klote naam.
                          Straks de bn leden dan ook.
                          Van: ze smeren je daar iets aan....

Zou een leeftijd regel moeten komen, op deze topics...
                          ja kan wel kloppen maar ik geef hem geen advies.... en jij ook niet neem ik aan

Comment

het eten daarin tegen ik hou me op het moment niet meer aan een schema dus weet de hoeveel kcal niet maar ik eet in de middag altijd een bord met nasi of macaroni zulke dingen en eet zoveel mogelijk eieren neem ook 2 shakies op een dag en een bakje kwark voor het slapen ik zeg niet dat dit een goede voeding is maar ik het zal vast ook niet slecht zijn neem ik aan?

en wel een kuur??

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                              Vind dit altijd zo'n non argument, de range waarin die natuurlijke aanmaak fluctueert heeft nou niet echt een enorme invloed op je gains... En gemiddeld komt die aanmaak op je 23-27ste op z'n top dacht ik.
                              Daar ben ik het inderdaad mee eens. Ken een aantal gasten van 18-21 jaar die hun voeding en training on point hebben, en in een kuur van 12 weken zijn gegroeid waar een naturel misschien wel een jaar over doet. Dat hele natuurlijke test verhaal zal wel meevallen.

Comment

17 jaar... Blijf aub van de troep Af tot je 21e..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X