Na 5 dagen d-bol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na 5 dagen d-bol

Hallo

Is het mogelijk dat een bijwerking van d-bol is dat je een gevoelige bovenlip krijgt met bobbeltjes?
    Het is niet echt erg maar het tintelt iets.
    Vaak hoor je dat mensen gevoelige tepels hebben, maar bij mij is het mijn bovenlip.

Is dit normaal??

haha....heb ik nog nooit van gehoord kheb er zelf ook geen last van....dianabool werkt denk ook pas echt na 2 weken goed optimaal.....ik denk dat jij er psychish teveel op reageert bro maar het zal uiterraad niet erg wezen.

Comment

ik zit nu op 5 dagen d-bol en het enige waar ik last van heb is dat ik het telkens bloedheet heb..zal er wel bijhoren.

Comment

heb je dara nog steeds last van heheheheh......was bij mij na 3 dagen weg

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 03 2005,16:43)]heb je dara nog steeds last van heheheheh......was bij mij na 3 dagen weg  
          daarom zat je zo te zeiken steeds dat je het zo warm hebt teriwjl ik het gewoon normale warmte vond :P?
          stats :
          - 17 jr
          - 86 kg
          - 1,88 m
          - 8-10% bf

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (king36 @ Jun. 03 2005,16:39)]ik zit nu op 5 dagen d-bol en het enige waar ik last van heb is dat ik het telkens bloedheet heb..zal er wel bijhoren.
            heb ik ook last van

Comment

dat zijn die kutlichten bij ons daar heb ik altijd last van

Comment

30mg a 40 mg per dag is ook wel genoeg..daar groei je echt wel van..
                ik had er alleen wel een decaatje onder gezet marijn..

Comment

wacht ik mee tot een volgend kuurtje. Eerst een kijken wat een d-bol kuurtje met me doet.

Wil toch niet al te groot worden. Ja kan je net zo goed naturel trainen kun je dan zeggen, maar ik wil weten hoe het is om in een kuurtje te zitten. Tot nu toe weinig effectief alleen maar bijwerkingen: tintelende lip, opgeblazen gevoel en druk op borst gehad. Hoop er het beste van.

Wil 5 kilo overhouden als ik klaar ben met kuur en nakuur

Comment

krijg je niet gewoon last van een koorts lip vriend??

door je verlaagde weerstand
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jun. 03 2005,16:35)]ik denk dat jij er psychish teveel op reageert bro maar het zal uiterraad niet erg wezen.
                      Hoe bedoel je psychisch?

Comment

ik had het bij mjin eerste kuur..werd ik na een paar dagen doodziek..gewoon griep.
                        kwam wel weer goed maar niet lekker als je net begint..
                        is dat dan zo dat je weerstand omlaag schiet in de kuur..

Comment

Veel mensen die aan de d-boll gaan voelen zich de eerste paar dagen niet lekker. Last van je lip krijgen heb ik nooit eerder gehoord.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zal het wel ergens anders aan liggen.
                            Inderdaad de eerste dagen zit ik niet lekker in mijn vel.
                            Ben snel geiriteerd

Comment

Kheb 1 dag het echt vet beroerd en warm gehad maar voor de rest nergens last van word nu alleen sterker en sterker

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X