Don't know what to do...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik vind dianabol en winny vergelijken een beetje hetzelfde als water en vuur persoonlijk......

ik zou er ff wat meer over lezen (werking, bijwerking, doel van middel, etc.) op informatieve sites want het zijn echt twee totaal verschillende middelen.

Comment

daar komt nog eens bij dat degenen waarbij je navraag hebt gedaan er geen ene kloot vanaf weten;

Quote;

hey dudes en dudettes,ik heb zo een beetje navraag gedaan over winstrol,klopt het dat al je een kuurtje winstrol doet van neem weg 6 weken,en je komt 8 kg bij,dat je ongeveer trug 6kg verliest??dan vind ik het toch een beetje weggegooid geld,niet??  

En je zegt dat je ouders niet blij zullen zijn met een anabolen gebruik;
      als er 1 anabool is waarbij het opvalt, dan is het dianabol wel, want die 5 kg vocht die je gaat vasthouden is niet te verbergen bro.....

kortom; ff goed een paar weken het internet uitpluizen.

voorbeeldje;
      http://www.steroid.com/drugprof.php

succes

Comment

ik zeg niet dat ze niet mogen zien dat ik ben aangekomen he,ze mogen gewoon niet wete dat ik het gebruik,ze hebben al zoveel gezien dat ik ben verzwaard,dat is echt het probleem niet,maar juist als ze een naald vinde of een potje waar opstaat prohormoon of iets in die aard,dan zit ik in de probs,marja txs voor de reacties,denk dat ik een licht kuurtje winstrol ga doen tege de winter aan
        wacht maar als ik groot ben!

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (iron_mike @ Jun. 05 2005,11:21)]ik zeg niet dat ze niet mogen zien dat ik ben aangekomen he,ze mogen gewoon niet wete dat ik het gebruik,ze hebben al zoveel gezien dat ik ben verzwaard,dat is echt het probleem niet.
          beste vriend,

neem maar van mij aan dat je ouders en je hele omgeving weet dat jij aan de anabolen zit als je in een week of 3 ineens 5 kg aankomt en een dikke plofkop krijgt. (niet geheel onwerkelijk met een dianabol kuur)

als je al 2,5 jaar non-stop traint, en je zit aan A.S te denken neem ik aan dat de groei er een beetje uit is. Dus ineens een kilo of 5 erbij valt duidelijk op, en is niet te verklaren.

Comment

k thx loozal u raad zeker in gedachte houden,heb juist eens rondgekeken op de url die je doorstuurde,en heb al wat info gevonden
            thx dude

Comment

http://www.bodynet.nl/cgi-bin/forum/...ST;f=16;t=4597

voortaan bter zoeken

Comment

dude

Comment

en je ben pas 19 he kerel
                  je zal toch ook nog zeker uit je zelf flink groeien
                  heb je winni echt nog niet voor nodig

kzie ook dat je aardig wat weegt dus die 3-4 kg van winnie zal je denk ik niet eens echt zien op jou lichaam
                  Who's the Chef

Comment

Ik vraag me af of ouders en andere niet trainende mensen anabolengebruik wel zo makkelijk doorhebben. Veel mensen (zelfs sommige krachtsporters) denken dat ronnie coleman en arnold gewoon veel aanleg hebben en 20 uur per dag trainen.
                    Ik kwam bij mn omgeving met meer dan 10 kilo gewichtstoename in zes weken en een varkenskop prima weg met lulverhalen over creatine en heel veel eten.

groeten

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (sander @ Jun. 05 2005,15:01)]Ik vraag me af of ouders en andere niet trainende mensen anabolengebruik wel zo makkelijk doorhebben. Veel mensen (zelfs sommige krachtsporters) denken dat ronnie coleman en arnold gewoon veel aanleg hebben en 20 uur per dag trainen.
                      Ik kwam bij mn omgeving met meer dan 10 kilo gewichtstoename in zes weken en een varkenskop prima weg met lulverhalen over creatine en heel veel eten.
                      ja dat denk ik ook...ik zo ook zoiets vertellen,gewoon keihard trainen en heel veel eten en paar onschuldige supplementjes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X