First Cycle Test-E vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by xylometazoline View Post
    Ik moet ff nog 10ml water halen dat mix ik dan begin ik deze week al wel met HCG
    Je weet wel zeker dat het HCG is he?
    Hoewel het bijna geen drol kost zijn er ook fake's (vials) van in omloop, die helaas geen reet doen!
    Ja is waar en heb ze laten testen, omdat er klachten kwamen bij de leverancier daarvan. Zat nagenoeg niets in!

De betere zijn de setjes (doosjes) waar de ampullen samen in zitten, de HCG en t water.
    En ja je start de HCG gelijk op met de test.
    Je merkt de injects pas veel later, maar het is al wel bezig waardoor je eigen test productie dus al stopt.
    Dit is tevens van invloed op je testikels (aanmaak van test), ook al merk je dat nog niet meteen. Maar daar ze niets meer aanmaken is het krimpen al begonnen.

Comment

Als je twijfelt over je hcg ff zwangerschap testje halen
      Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
        Als je twijfelt over je hcg ff zwangerschap testje halen
        Klopt, dan weet je of het HCG is, maar in welke mate?
        Zelfs al zou er maar 200iu inzitten inplaats van de beloofde 5000iu zal hij waarschijnlijk nog aangeven dat het materiaal goed is.

Weet jij hoe dit werkt Ruhl?
        Ik eerlijk gezegd niet hoor....
        Datzelfde was dus ook het geval bij het testen van de vials van de UG HCG....

Mijn mening is, koop het origineel. Het kost in verhouding tot je kuur geen ene drol, dus waarom knoeien en niets zeker weten?
        Het maken van de ampullen, 2 in een doosje met bijsluiter zal waarschijnlijk duurder zijn dan de eventuele winst die ze erop kunnen hebben gezien de kosten van het kopen.
        Een vial kun je zo ook kopen en vullen en daarna het kunstof dopje er met de rubber kurk erop drukken... Dit is een goedkope oplossing, dus is vaker fake ivm de maak kosten.
        Voor de originele verpakking, de ampullen van glas en de bijsluiter is heel wat meer werk nodig en dus niet zo interessant voor de makers ervan..

Comment

topic even doorgelezen.. @ TS: succes met je kuur, ben benieuwd wat het je gaat brengen. Hoe ziet je voeding er uit?

enne.. hou je een beetje kalm op het forum, voor je het weet heb je een ban te pakken.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
            topic even doorgelezen.. @ TS: succes met je kuur, ben benieuwd wat het je gaat brengen. Hoe ziet je voeding er uit?

enne.. hou je een beetje kalm op het forum, voor je het weet heb je een ban te pakken.
            Ik hou jullie op de hoogte, Momenteel in week 2 ik heb constante back-pumps van de DBOL verder nog niet de superpomp gehad waar ik veel verhalen over heb gelezen.

Voeding ziet er goed uit Macro's staan op 33/42/25 voedingsschema staat op 3100 Kcals.. Ik zal me een beetje kalm houden

Comment

3100 lijkt wel weinig, wat eet je normaal in de bulk?
              houd er rekening mee dat je verbranding een stuk hoger ligt als je aan de roids zit.
              backpumps had ik ook flink op diana + kapot zweten 's nachts.. wel heerlijke krachtgains

Comment

Vanmorgen geprobeerd te deathliften, ging goed maar inderdaad een zieke back-pump tot nu toe nog niks gegained, misschien iets voller maar dit kan ook in me hoofd zitten

Ik ga me eetschema verhogen naar 3400-3500, heb toch constant honger dus

Comment

Schema aangepast op 3400

Macro's 3400 Kcal.
                  1360 carbs = 340 gram suiker ( 1gr/4kcal )
                  1054 eiwitten 263 eiwit ( 1gr/4kcal )
                  986 vetten = 109,55 ( 1gr/9kcal )

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X