Waarom te combineren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waarom te combineren

waarom combineren sommigen clomid met nolvadex na een kuur,waar is dat goed voor, je kunt toch gewoon alleen clomid of alleen nolvadex nemen.

je neemt clomid en nolvadex omdat beide zich anders in bepaalde weefsels gedragen, zo heb je de voordelen van beide. De exacte werking van clomid is nog niet eens bekend, van nolvadex weet men het, maar clomid doet iets soortgelijks, ondanks dat het anders werkt. Vandaar dat een combi veruit de beste keus is. Zo kan de dosering van clomid omlaag, wat de vervelende bijwerkingen ook weer minder maakt. Zou dus zeker voor een combi gaan.

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hoe kun je dit het beste doseren dan en wanneer beginnen?
      Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Wanneer je begint is afhankelijk van het spul waarmee je kuurt. Bij deca is het bijvoorbeeld 3 weken naar je laatste injec. Dit is hoe ik het bij mijn laatste sus,deca,dboll kuur heb gedaan. 1t/m2 40mg nolva
        3t/m4 20mg nolva
        1t/m4 50mg clomid

Had geen last van vervelende bijwerkingen van de clomid..

grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

THNX
          Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Ik doe dit als nakuur (na d'boll only):

-week 1+2 100 mg. clomid + 40 mg nolva
            -week 3 50 mg. clomid + 20 mg. nolva
            -week 4 20 mg. nolva
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik zou voor alleen nolvadex kiezen:
              -Nolvadex is sterker in het blokken van de receptoren van oestrogeen dan clomid.
              -Nolvadex is sterker in het herstellen van je axis na de kuur dan clomid.
              -Clomid heeft minder leuke bijwerkingen (Je kunt emotioneel overgevoelig worden, en het kan minder goed zijn voor je ogen).

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (big'r @ Jun. 09 2005,00:10)]Ik zou voor alleen nolvadex kiezen:
                -Nolvadex is sterker in het blokken van de receptoren van oestrogeen dan clomid.
                -Nolvadex is sterker in het herstellen van je axis na de kuur dan clomid.
                -Clomid heeft minder leuke bijwerkingen (Je kunt emotioneel overgevoelig worden, en het kan minder goed zijn voor je ogen).
                Ben ik het niet geheel mee eens. Nolvadex heeft als bijwerking een indirecte invloed op je axis, maar clomid heeft als hoofdwerking het opstarten van de axis. Bij vrouwen wordt het voorgeschreven om de vruchtbaarheid op te schroeven. Bijwerkingen clomid kunnen heftig zijn, maar dit verschilt van persoon tot persoon, zoals met alle produkten.

Ik moet toch altijd weer een beetje lachen als ik bodybuilders joekels van veel te hoog gedoseerde en levensgevaarlijke kuren tot zich zie nemen, terwijl ze 'bang' zijn voor een bijwerking van clomid...
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X