T3 uitslag. Iemand die er verstand van heeft?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Kevster View Post
    Hou eens een paar dagen een voedseldagboek bij naast Dyno's voedingsschema en kijk hoeveel je werkelijk afwijkt van de lijdraad. Zorg daar naast dag je garant kunt staan voor de hoeveelheid krachttraining die gebruikt is voor de berekening van je caloriebehoefte en zorg voor overall dagelijkse beweging. Koop jezelf een stappenteller bijvoorbeeld en zorg voor minimaal 10.000 stappen per dag. Laat Dyno je waardes nog eens 10-20% naar beneden zetten. En als je dan nog niet afvalt dan... oh wacht, dat is onmogelijk.
    Originally posted by quibus View Post
    Ik snap niet dat dyno je kcal naar beneden zet als je niet verder afvalt.
    vier nmmaanden hetzelfde schema lijkt me niet handig.
    Omdat er de indruk gewekt is dat Bilo op dit moment onder mijn begeleiding staat (wat niet het geval is), wil ik graag een korte toelichting geven.

Bilo heeft mij eind januari (2014) een voeding en training schema voor hem laten opstellen. Zijn ingeschatte behoefte was bij de opgegeven activiteit rond de 3000 kcal per dag.

De opzet was 2600 kcal op trainingsdagen en 2200 op rustdagen. Het trainingschema was een UB/LB/FB schema en er is dus uitgegaan van 3x krachttrainen per week + 1x cardio per week. Genmiddeld gezien zou de kcal inname uitkomen op 2371 kcal per dag. Er is dus een kcal deficiet van ongeveer 629 kcal gecreerd wat neerkomt op grofweg 20% reductie in kcal tov verwacht verbruik.

Uiteraard is dit een eerste inschatting en moet er gekeken worden wat deze aanpak in de praktijk oplevert. En op basis van de resultaten in de praktijk kan er eventueel verder verhoogd of verlaagd worden qua voeding. Bij het afleveren van het schema heb ik hem gevraagd om na 4 weken het schema gevolgd te hebben contact met mij op te nemen zodat we de resultaten kunnen evalueren en ik mits nodig bij kan sturen qua voeding.

Tot op heden (ruim 10 maanden later) heb ik na het afleveren van de schema's niets meer van Bilo vernomen. Dit s geen verwijt naar Bilo. Hiermee wil ik enkel aangeven dat ik geen rol speel in de begeleiding van Bilo.
    ----------------------------------------

@ Bilo. Je waarden zijn wat aan de lage kant. Misschien verbrand je daardoor in plaats van de verwachte 3000, maar een 2700 kcal (10% minder)(is een hypothese). Hierdoor is maar een heel klein daadwerkelijk tekort gecreerd. Je valt dus relatief weinig af qua vet%. En dit kun je door zo nu en dan slecht eten makkelijk teniet doen.

Mijn advies is om je nu eens 4 weken volledig strikt aan de voeding en training te houden. Dan ga je kijken wat dit voor een resultaat op heeft geleverd. Op basis van dit resultaat, kun je bepalen hoe je verder moet gaan qua voeding. mits het bijvoorbeeld nodig is, kun je de voeding iets omlaag schroeven qua kcal / koolhydraten (om zo te compenseren voor je iets langzamer werkende stofwisseling).

Succes in ieder geval. Als je alsnog gebruik wilt maken van mijn hulp, help ik je nog steeds graag.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Dank je. Uiteraard was deze post absoluut géén verwijt naar jou. Ik raad iedereen aan om jou naar hun schema te laten kijken.
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Neproadie View Post
        Ik haal je post van 30 oktober er nog eens bij:

hoe zit het nu?!
        zit je nu wel of niet aan de t3 al...of waren het weer paddo's?
        Die post was voorbarig. Ik heb via via wat besteld, maar nog niet aan begonnen.

Comment

Jaja bilo....
          succes verder..

Comment

besteld, niet aan begonnen, maar toen wel melden dat je er een week mee bezig was....juist...
            Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              Die post was voorbarig. Ik heb via via wat besteld, maar nog niet aan begonnen.
              Probeer is uit zou ik zeggen , of zeg ik nou wat raars.
              Of probeer is te stoppen met die anti depressiva , is toch ook alleen maar symptoom bestrijding , wie weet hoe dat uit gaat pakken.
              Opnieuw beginnen kan altijd nog.

Testosteron schijnt ook invloed te hebben op je schildklier , misschien ook waard om daar is naar te kijken als je toch met met hormonen aan de gang wil gaan.

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                Probeer is uit zou ik zeggen , of zeg ik nou wat raars.
                Of probeer is te stoppen met die anti depressiva , is toch ook alleen maar symptoom bestrijding , wie weet hoe dat uit gaat pakken.
                Opnieuw beginnen kan altijd nog.

Testosteron schijnt ook invloed te hebben op je schildklier , misschien ook waard om daar is naar te kijken als je toch met met hormonen aan de gang wil gaan.
                Op dit moment is het echt even niet mogelijk. Maar wie weet in de toekomst.
                Ik zal testosteron ook laten prikken. Mits de internist daar mee akkoord gaat.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Jaja bilo....
                  succes verder..
                  Dank je :-) . Hopelijk komt het allemaal goed

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                    Ik weet dat ik soms achterlijk doe op dit forum maar ben geen achterlijke jongen .
                    Vind het maar moeilijk te geloven soms

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                      Alles wat jij vind moet je terug brengen naar de politie

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                        Haha dat had ik bij jou ook. Tot ik je zag. Toen wist ik het zeker ;-)

Comment

En je hebt je waardes niet laten testen nadat je gekapt ben met T3 en er nu achterkom dat je schildklier het werk nog niet heeft overgenomen, en dus gevoelig bent voor vetopslag

En dan ook nog eens cheaten en maar huilen dat je niet afval

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X