T3 uitslag. Iemand die er verstand van heeft?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gewoon via de dokter regelen en bij weigering door laten verwijzen of een andere arts bezoeken. Niet zelf gaan kloten.

Comment

Hoeveel eet je nu gemmideld op een dag? Of op hoeveel kcal heeft dynobet je staan?

Comment

Ik meen me toch nog steeds te herinneren dat je vorige keer postte dat je aan de T3 zat...
        Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Originally posted by akito View Post
          Gewoon via de dokter regelen en bij weigering door laten verwijzen of een andere arts bezoeken. Niet zelf gaan kloten.
          Zijn we het toch nog een keertje eens dit jaar

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Zijn we het toch nog een keertje eens dit jaar
            Op de valreep

Comment

Haha nah valt wel mee we zijn het denk wel vaker eens

Comment

Een bijwerking van die anti depressiva is niet kunnen afvallen??
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Je stofwisseling schijnt daar inderdaad erg slecht pp te reageren.

Comment

Ook zijn een aantal soorten antidepressiva eetlustopwekkend.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

En of het dan ook effect heeft op je schildklier durf ik niet met zekerheid te zeggen , maar zou me niks verbazen.

Comment

Heeft iemand dat youtube filmpje gekeken wat ik gepost heb in dit topic? Wel engels,..maar hij (jerry ward) legt het perfect uit, En ja , komt 100% door de antidepressiva. Die ik slik die zorgt dat t4 minder naar t3 omzet.
                        Voor een internist is dat niks bijzonders...die grijpt past in als mijn gezondheid in gevaar is,..zal mij echt geen t3 geven omdat ik chubby word.

Ik weet dat ik soms achterlijk doe op dit forum maar ben geen achterlijke jongen . Ik ga niet over 1 nacht ijs. heb veel onderzoeken gelezen. Mijn eigen eetpatroon weken/maanden elke dag opgeschreven.
                        En Ja,..ik kan afvallen,..maar niet veel. Spier krijgen lukt makkelijk....maar vet blijft gewoon. Dus ik word zwaarder. Ik kan vet verliezen maar hoeveel ik daarvoor moet doen voor 1 kilo is belachelijk,..vooral voor mijn omvang, Daarnaast als ik 2 dagen mijn eetschema wat laat vieren met pizza, wat oliebollen etc...BAM ik kom meteen onnatuurlijk aan.

En dat is idd geen gevaar voor mijn gezondheid zal de dokter denken, maar ik wil zo niet leven.
                        En vergelijk mij niet met anderen,..bij mij ligt het puur aan de medicatie. ik zit aan clomipramine,...dat paardenmiddel komt nog uit de duitste stal van hitler.

Bedankt allemaal voor jullie moeite en reacties.
                        Ik zal een afspraak maken bij de internist. Als hij mij niet wilt helpen dan ga ik me verdiepen in zelf gebruiken

@quibus:..ik ben totaal niet tegen AS gebruiken. Nooit gezegd. Ik heb een schijthekel aan mensen die erover liegen. En mensen die claimen dat ze naturel zijn terwijl ze dat niet zijn. Maar ik sluit zeker niet uit dat ik ooit ga gebruiken. Desnoods als ik ouder ben wat test
                        You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Is stoppen met die anti depressiva geen optie dan ?

Comment

Originally posted by Lethal View Post
                            Is stoppen met die anti depressiva geen optie dan ?
                            Nee helaas.
                            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Hoe lang zit je er al aan?

loop je ook bij psycholoog? Probeer je er iets aan te doen?
                              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Ik haal je post van 30 oktober er nog eens bij:
                                Originally posted by Bilo View Post
                                Gaat lekker. massa nam laatste jaar flink toe. maar vetpercentage wilde maar niet zakken. Wat ik ook deed. Toen onderstaande filmpje gekeken en kwam op het idee om me te laten testen. En mijn t4 was prima maar t3 was vreselijk laag. Dus nu sinds week aan t3. ben benieuwd.
                                hoe zit het nu?!
                                zit je nu wel of niet aan de t3 al...of waren het weer paddo's?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X