Gewoon via de dokter regelen en bij weigering door laten verwijzen of een andere arts bezoeken. Niet zelf gaan kloten.
T3 uitslag. Iemand die er verstand van heeft?
Collapse
X
-
Heeft iemand dat youtube filmpje gekeken wat ik gepost heb in dit topic? Wel engels,..maar hij (jerry ward) legt het perfect uit, En ja , komt 100% door de antidepressiva. Die ik slik die zorgt dat t4 minder naar t3 omzet.
Voor een internist is dat niks bijzonders...die grijpt past in als mijn gezondheid in gevaar is,..zal mij echt geen t3 geven omdat ik chubby word.
Ik weet dat ik soms achterlijk doe op dit forum maar ben geen achterlijke jongen . Ik ga niet over 1 nacht ijs. heb veel onderzoeken gelezen. Mijn eigen eetpatroon weken/maanden elke dag opgeschreven.
En Ja,..ik kan afvallen,..maar niet veel. Spier krijgen lukt makkelijk....maar vet blijft gewoon. Dus ik word zwaarder. Ik kan vet verliezen maar hoeveel ik daarvoor moet doen voor 1 kilo is belachelijk,..vooral voor mijn omvang, Daarnaast als ik 2 dagen mijn eetschema wat laat vieren met pizza, wat oliebollen etc...BAM ik kom meteen onnatuurlijk aan.
En dat is idd geen gevaar voor mijn gezondheid zal de dokter denken, maar ik wil zo niet leven.
En vergelijk mij niet met anderen,..bij mij ligt het puur aan de medicatie. ik zit aan clomipramine,...dat paardenmiddel komt nog uit de duitste stal van hitler.
Bedankt allemaal voor jullie moeite en reacties.
Ik zal een afspraak maken bij de internist. Als hij mij niet wilt helpen dan ga ik me verdiepen in zelf gebruiken
@quibus:..ik ben totaal niet tegen AS gebruiken. Nooit gezegd. Ik heb een schijthekel aan mensen die erover liegen. En mensen die claimen dat ze naturel zijn terwijl ze dat niet zijn. Maar ik sluit zeker niet uit dat ik ooit ga gebruiken. Desnoods als ik ouder ben wat testYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Ik haal je post van 30 oktober er nog eens bij:
Originally posted by Bilo View PostGaat lekker. massa nam laatste jaar flink toe. maar vetpercentage wilde maar niet zakken. Wat ik ook deed. Toen onderstaande filmpje gekeken en kwam op het idee om me te laten testen. En mijn t4 was prima maar t3 was vreselijk laag. Dus nu sinds week aan t3. ben benieuwd.
zit je nu wel of niet aan de t3 al...of waren het weer paddo's?Winners are not those who never fail, but those who never quit!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: