Originally posted by dynobet
View Post
Giftigheid anabolen / Lever
Collapse
X
-
[
Scheelt aanzienlijk zeg je maar als in aas is veel slechter?
En bedankt voor de uitleg
QUOTE=Spuitelf11;1277641]Omdat oraal beschikbare AAS veel resistenter zijn tegen metabolisme dan 'injecteerbare' AAS, hierdoor is de concentratie van de AAS in de levercellen vele malen hoger. Hierdoor is er dus meer androgene activiteit (activatie van de androgeen receptor) in de lever, wat uiteindelijk leidt tot schade aan de levercellen (doordat het als gevolg heeft dat er meer vrije zuurstofradicalen ontstaan in de mitochondria).
Hoe giftig orale AAS zijn voor de lever? Ja eh, als iemand vraagt hoe giftig alcohol is voor de lever? Heb je daar dan een antwoord op TS? Net als met alles, afhankelijk van de dosering, welke AAS, en hoe 'gevoelig' je ervoor bent. De schade die optreedt aan de lever door AAS gebruik (celdood van de hepatocyten door vrije zuurstofradicalen) verschilt aanzienlijk van dat door alcohol ('vette' lever).[/QUOTE]
Comment
-
Is maar weinig concreet onderzoek naar gedaan qua mortaliteit etc.
Krijg je ook nooit duidelijk getest met allerlei eisen, doseringen monitoren en strak reguleren etc. Ethisch niet voor elkaar te krijgen.
Wat wel zeker is dat als je AAS gaat combineren met andere drugs en alcohol dat je slechter af zal zijn. Daar zal geen onderzoek naar gedaan te hoeven worden
Snap dat de TS een concreet antwoord, maar je bent niet de enige die dat zou willen.
Je kan hooguit je leverwaardes laten bepalen ter controle. Dan nog zegt dit niet altijd wat, maar het kan wel een idee geven."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by quibus View Post[
Scheelt aanzienlijk zeg je maar als in aas is veel slechter?
En bedankt voor de uitleg
Ik kan je echter op een briefje meegeven dat iemand die elke dag 3 biertjes drinkt er beter voor staat met z'n lever dan iemand die iedere dag 3 tabjes methyltrienolon wegwerkt. Dan kun je je afvragen: wie drinkt er nou 3 biertjes per dag, en wie neemt er nou 3 tabs methyltrienolon per dag voor een jaar? Maar hetzelfde geldt voor alle overige situaties. Wat is veel drinken? En wat is 'normaal' kuren met orals? Voor de ene is dat 10 biertjes op de zaterdag en voor de andere 20 op de vrijdag én zaterdag. Voor de een is dat 1 kuurtje stanozolol van 40 mg per dag voor 6 weken, voor de andere is het 4 weken methyltrienolon @ 5 mg, nog eens een keer 8 weken dbol @ 50 mg per dag en nog eens een keer 6 weken stanozolol @ 50 mg per dag. Ja, dan wordt het een moeilijke vergelijking... Bottom line is dat het gewoon kut is voor je lever en dat er serieuze complicaties kunnen ontstaan bij extensief gebruik, en in zeldzame gevallen bij 'regulier' gebruik.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Duidelijke uitleg!
Ik begrijp dat het lastig is om een duidelijk en concreet antwoord te krijgen.
Zoals uit jullie reacties blijkt is het moeilijk om aan te geven hoe schadelijk iets is i.v.m. verschillende factoren.
Zelf denk ik dat ik de volgende uitleg ga geven op het moment dat ik weer een vraag krijg mbt tot orals /Winny.
Je kunt beter een (korte, lichte) spuit kuur nemen dan een Winny kuur (6 weken 50 mg per dag ).
Zou je dit willen vertalen naar de belasting voor je lever met bijvoorbeeld alcohol kan je nog beter 6 weken lang iedere dag een paar biertjes (lees 2-3) dan bovenstaande kuren.
Is dit correct?
Over die lichte, korte spuit kuur kan ik geen voorbeelden noemen want daar heb ik totaal geen kaas van gegeten dus wellicht dat iemand dit zou kunnen aanvullen?
Comment
-
Originally posted by Toownster View PostDuidelijke uitleg!
Ik begrijp dat het lastig is om een duidelijk en concreet antwoord te krijgen.
Zoals uit jullie reacties blijkt is het moeilijk om aan te geven hoe schadelijk iets is i.v.m. verschillende factoren.
Zelf denk ik dat ik de volgende uitleg ga geven op het moment dat ik weer een vraag krijg mbt tot orals /Winny.
Je kunt beter een (korte, lichte) spuit kuur nemen dan een Winny kuur (6 weken 50 mg per dag ).
Zou je dit willen vertalen naar de belasting voor je lever met bijvoorbeeld alcohol kan je nog beter 6 weken lang iedere dag een paar biertjes (lees 2-3) dan bovenstaande kuren.
Is dit correct?
Over die lichte, korte spuit kuur kan ik geen voorbeelden noemen want daar heb ik totaal geen kaas van gegeten dus wellicht dat iemand dit zou kunnen aanvullen?Ik doe een gok
Comment
-
Heb het nagelezen.
Ik heb van Hans Wassink van de dopingautoriteit de volgende terugkoppeling gehad, buiten de link naar hun recent vertoonde boek.
Hierbij zijn terugkoppeling:
Het feit dat veel spullen worden betrokken van undergroundlabs brengt extra risico’s met zich mee. Zwaar in discussie gaan heeft geen zin heb ik gemerkt. Veel jongens willen gewoon niet horen dat goochelen met anabolen een riskante praktijk is. Resultaten – zowel positief als negatief zijn zeer individueel. De een groeit goed, de ander niet op dezelfde kuur. De een heeft heel snel bijwerkingen, de ander beperkt. En dan heb ik het over ‘human grade’ spullen en geen underground handel (zoals gezegd, dat brengt volledig onvoorspelbare risico’s met zich mee). ‘Groot’ worden in hardcore zin, betekent toch voortdurend in de weer zijn met anabolen, bijwerkingenbestrijders, nakuren en emotionele roller coasters.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 hour ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment