Advies goed/beste moment van inname (oral)kuur - Win/Var + Nol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies goed/beste moment van inname (oral)kuur - Win/Var + Nol

Hallo,

Ik wil volgende week gaan beginnen met mijn eerste (oral) kuur en ik lees heel veel (verschillende) berichten over het juiste moment van inname.
    Toch twijfel ik nog een beetje, dus wil ik graag in dit topic om adviezen en tips vragen.

Dit is het kuurschema wat ik wil gaan gebruiken:

Week 1 t/m 6: var 50 mg/dag
    Week 1 t/m 6: Win 40 mg/dag
    Week 7 t/m 10: Nol 20 mg/dag

Ik hoop dat jullie me nog wat advies zou kunnen geven over het juiste moment van inname van de orals! Moet ik bijvoorbeeld zowel de Win als Var op hetzelfde moment innemen of afzonderlijk?

Alles tegelijk 's ochtends of juist verdelen over de dag?

Daarnaast vind ik het interessant om te weten of er winst te behalen is door de win misschien op te hogen naar 50 mg/dag of juist op de 40 mg/dag blijven?

Het zou top zijn als jullie me wat tips kunnen geven, houdt het alsjeblieft bij het onderwerp! Ik train al gedurende langere tijd en heb al op meerdere sites en fora hierover gelezen, maar er zijn verschillende meningen over en ik vind het interessant om te weten wat iedereen zijn/haar visie rondom dit onderwerp is.

Alvast bedankt!

Groet,
    Last edited by Tankovic; 04-04-2015, 13:01.

Gewoon nieuwsgierig, waarom überhaupt die twee samen?

Verders geen verstand van dus geen antwoord op de vraag.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Tankovic View Post
      Hallo,

Ik wil volgende week gaan beginnen met mijn eerste (oral) kuur en ik lees heel veel (verschillende) berichten over het juiste moment van inname.
      Toch twijfel ik nog een beetje, dus wil ik graag in dit topic om adviezen en tips vragen.

Dit is het kuurschema wat ik wil gaan gebruiken:

Week 1 t/m 6: var 50 mg/dag
      Week 1 t/m 6: Win 40 mg/dag
      Week 7 t/m 10: Nol 20 mg/dag

Ik hoop dat jullie me nog wat advies zou kunnen geven over het juiste moment van inname van de orals! Moet ik bijvoorbeeld zowel de Win als Var op hetzelfde moment innemen of afzonderlijk?

Alles tegelijk 's ochtends of juist verdelen over de dag?

Daarnaast vind ik het interessant om te weten of er winst te behalen is door de win misschien op te hogen naar 50 mg/dag of juist op de 40 mg/dag blijven?

Het zou top zijn als jullie me wat tips kunnen geven, houdt het alsjeblieft bij het onderwerp!

Alvast bedankt!

Groet,
      Hoezo niet gewoon testo inject?

En ''echte'' Anavar is volgens mij niet meer te krijgen tenzij je honderden dollars neertelt. Meestal is het Anadrol of iets anders vermengt met een beetje Oxandrolone.
      Last edited by Indiana; 04-04-2015, 13:01.

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Gewoon nieuwsgierig, waarom überhaupt die twee samen?

Verders geen verstand van dus geen antwoord op de vraag.
        dat weet hij vast ook niet gezien zijn gestelde vragen..

je moet alles verdelen over de hele dag wegens de halvering tijden verder moet je ff gaan googelen

var zal je verder weinig brengen kon je beter twee potjes zakjes winstrol nemen nog
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
          dat weet hij vast ook niet gezien zijn gestelde vragen..

je moet alles verdelen over de hele dag wegens de halvering tijden verder moet je ff gaan googelen

var zal je verder weinig brengen kon je beter twee potjes zakjes winstrol nemen nog
          Het is niet zo'n zware kuur en ik ben geen gevorderde gebruiker. De hoofdzaak waarom wij voor deze combinatie kiezen is om droge spiermassa aan te komen en het vetpercentage te verlagen. De halveringstijden heb ik inderdaad al eens opgezocht en voorbij zien komen, maar dan zijn ze alleen afzonderlijk berekend, waardoor ik het overzicht kwijtraak.

Comment

Wij als in jij en je coach?
            Mangs wa, aait nich

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
              Met mijn trainingspartner!

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
                zijn maatje joh als zijn coach was geweest had hij hem wel de juiste info er over gegeven
                zomer komt eraan merk je ook al aardig in de sportschool

Comment

zijn maatje joh als zijn coach was geweest had hij hem wel de juiste info er over gegeven
                  zomer komt eraan merk je ook al aardig in de sportschool
                  Dit ga ik niet ontkennen, maar het gaat niet alleen om de zomer. Ik ben geen onervaren sporter, maar ik vind persoonlijk dat ik niet meer genoeg resultaten haal uit mijn voedings- en trainingsschema!

Comment

Het is niet zo'n zware kuur en ik ben geen gevorderde gebruiker. De hoofdzaak waarom wij voor deze combinatie kiezen is om droge spiermassa aan te komen en het vetpercentage te verlagen. De halveringstijden heb ik inderdaad al eens opgezocht en voorbij zien komen, maar dan zijn ze alleen afzonderlijk berekend, waardoor ik het overzicht kwijtraak.
                    Dit wordt psychisch, en waarschijnlijk ook lichamelijk, denk ik zwaarder voor je dan als je gewoon Testosteron injecteert. Verder lees ik dat iedereen het 2x per dag slikt (lees ik op andere fora), heb er zelf geen ervaring mee.

Comment

Originally posted by Indiana View Post
                      Dit wordt psychisch, en waarschijnlijk ook lichamelijk, denk ik zwaarder voor je dan als je gewoon Testosteron injecteert. Verder lees ik dat iedereen het 2x per dag slikt (lees ik op andere fora), heb er zelf geen ervaring mee.
                      smorgens smiddags savonds in nemen zo hou je de hele dag de afgifte van je aas kort werkend is het he
                      7 uur bijv 15 uur en om 23 uur verdelen is altijd beter werking van ongv 9 uur
                      en het beste is hele dag afgifte hebben van je aas dus ook in de nacht

Comment

Dit ga ik niet ontkennen, maar het gaat niet alleen om de zomer. Ik ben geen onervaren sporter, maar ik vind persoonlijk dat ik niet meer genoeg resultaten haal uit mijn voedings- en trainingsschema!
                        Als je nu geen resultaat haalt, haal je dat ook niet met een kuur. AAS versnellen het proces. Wanneer dat proces er niet is, valt er dus niks te versnellen Doe maar niet dus. Beter steek je die tijd in het verbeteren van je voeding en je training.
                        Ik doe een gok

Comment

smorgens smiddags savonds in nemen zo hou je de hele dag de afgifte van je aas kort werkend is het he
                          Ohh goed om te weten want sommige zeggen: 2x per dag want dan kan je snachts nog zelf hormonen maken.

Maar dat lijkt me stug als die orals je ballen hebben platgelegd. Ik zou gwn injecteren maarja misschien heeft TS zn redenen.

Comment

Originally posted by Pren View Post
                            Als je nu geen resultaat haalt, haal je dat ook niet met een kuur. AAS versnellen het proces. Wanneer dat proces er niet is, valt er dus niks te versnellen Doe maar niet dus. Beter steek je die tijd in het verbeteren van je voeding en je training.
                            Je zal vast wel wat gainen ook al eet je alleen slankie kaas en verder niks. Maar inderdaad hou je er geen zak aan over en raak je teleurgesteld en dan heb je het gevoel:

''Ik heb nu alles geprobeerd maar niets werkt dus ik ben niet geschikt om te trainen, dus laat ik maar stoppen''

En dan ben je dus nog verder van huis

Comment

Originally posted by Indiana View Post
                              Ohh goed om te weten want sommige zeggen: 2x per dag want dan kan je snachts nog zelf hormonen maken.

Beide opties ben ik inderdaad tegengekomen! Maar ik weet niet of het wel of niet verstandig is om voor de nachtrust nog in te nemen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X