Originally posted by Indiana
View Post
Advies goed/beste moment van inname (oral)kuur - Win/Var + Nol
Collapse
X
-
Originally posted by Indiana View PostJe zal vast wel wat gainen ook al eet je alleen slankie kaas en verder niks. Maar inderdaad hou je er geen zak aan over en raak je teleurgesteld en dan heb je het gevoel:
''Ik heb nu alles geprobeerd maar niets werkt dus ik ben niet geschikt om te trainen, dus laat ik maar stoppen''
En dan ben je dus nog verder van huisOriginally posted by Pren View PostSterker nog: Je behaalt helemaal geen resultaat. Wanneer je nu niet gaint, gain je ook niet met kuur. Je gaint enkel een beetje vocht. Daarna verlies je dat weer, raak je gedemotiveerd en verlies je daardoor ook nog eens massa.
Comment
-
Originally posted by Tankovic View PostBeide opties ben ik inderdaad tegengekomen! Maar ik weet niet of het wel of niet verstandig is om voor de nachtrust nog in te nemen!
leg het je net uit allemaal snachts ook voor het slapen gaan gewoon 1 tab nemen dan
je wilt je lichaam toch katabool houden dan lijkt mij
succes verder ga mij hier niet verder meer mee bemoeien ltrrrrrPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik vind het best jammer om te lezen dat er heel veel mensen zoveel haast hebben! paar jaar trainen, gaat niet snel genoeg ( wss door training/voeding) en ze grijpen naar de middelen. wat een kut mentaliteit zeg.
niet alleen naar jou gericht ook Tankovic maar t is gewoon jammer.
Ik ken toevallig iemand die ook een beste kuur heeft gedaan terwijl de voeding kut was en de training ook zo af en toe de wensen overliet en tijdens de kuur was het allemaal leuk en aardig maar na de kuur was het nog beroerder.
en nu is het een cardio kutje geworden... Denk er nog eens goed over na kerel. vraag jezelf af of je gezondheid het waard is.
tis al ongezond maar met kut voeding/training al helemaal lijkt me.
verder heb ik de ballen verstand van AAS.Mangs wa, aait nich
Comment
-
Originally posted by quibus View PostVerdelen over de dag is wel behoorlijk achterhaald hoor.
1 a 1.5 uur voor je training alles innemen.
En hou het bij 1 oral.
Anavar bestaat wel degelijk en is even duur als winstrol dus faken heeft weinig zin.
ik neem het voor de training ook altijd in
maar snachts ook voor slapen gaan 1 tab altijd
ik hou mij toch liever aan die richtlijnen van de halvering tijden en voor mijn gevoel werkt het prima
je moet ook doen wat jij vind wat beste is ook maar blijf zeker bij mijn meningPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik heb verschillende dingen geprobeerd met tabs. Zoals hieronder.
Schema 1
60mg per dag win
ochtend/middag/avond ivm halfwaarde tijd dacht ik zo optimaal te profiteren
schema 2
60mg win per dag
1 uur voor training complete dosis en ik moet zeggen dat dat het beter deed dan het verdelen van de tabs. Kan ook goed tussen de oren hebben gezeten maar goed had hiermee wel betere resultaten.
Comment
-
Originally posted by Bigdude View PostIk heb verschillende dingen geprobeerd met tabs. Zoals hieronder.
Schema 1
60mg per dag win
ochtend/middag/avond ivm halfwaarde tijd dacht ik zo optimaal te profiteren
schema 2
60mg win per dag
1 uur voor training complete dosis en ik moet zeggen dat dat het beter deed dan het verdelen van de tabs. Kan ook goed tussen de oren hebben gezeten maar goed had hiermee wel betere resultaten.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
16 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment