Originally posted by imation
View Post
Advies goed/beste moment van inname (oral)kuur - Win/Var + Nol
Collapse
X
-
-
Originally posted by imation View Postkerel als je goed leest heb ik het al uitgelegd.
30mg winstrol 30 mg Var totaal 60 mg
of 3 weken winstrol en 3 weken var
geen 50 mg winny en 40 mg var dan krijg je binnen 5 weken geelzucht.. en je lever krijgt een opdonder
Dat verschilt per persoon, maar gezond is anders!!
Er zijn er genoeg die 100 mg winstrol of 100 mg anavar nemen per dag, en nog wel meer ook.
Anavar blijkt redelijk te werken op hoge doseringen, al kan je veel beter test nemen.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by imation View Postkerel als je goed leest heb ik het al uitgelegd.
geen 50 mg winny en 40 mg var dan krijg je binnen 5 weken geelzucht.. en je lever krijgt een opdonder
"Geschikte kuur om spierkracht te vergroten, wat spiermassa aan te komen en tegelijk het vetpercentage te verlagen. Anavar is een zeer mild middel, dus weinig bijwerkingen en risico. Winstrol zorgt voor extra kracht. Daarnaast staat Anavar erom bekend dat de resultaten van de kuur lang blijven hangen. Doordat Anavar mild is voor de lever kan het met Winstrol gecombineerd worden zonder een te grote belasting voor de lever te vormen."
Comment
-
Daar ga ik ook niet vanuit, want ik ben bekend met marketingstrategieën. Echter, als het gebruik/dosering ervan vermeld staat als 50 mg/dag + 40 mg/dag, dan kun je toch aannemen dat dit mogelijk is? Ik geloof wel nog steeds in sprookjes m.b.t. prinsessen die wakker gekust mogen worden!
Comment
-
Originally posted by rain View PostMwa ,dat zal wel meevallen hoor.
Dat verschilt per persoon, maar gezond is anders!!
Er zijn er genoeg die 100 mg winstrol of 100 mg anavar nemen per dag, en nog wel meer ook.
Anavar blijkt redelijk te werken op hoge doseringen, al kan je veel beter test nemen.
Comment
-
Originally posted by imation View PostRain in theorie is dat ook zo , ik heb zelf echter al meegemaakt dat ik op clen en proviron ( terwijl dit veel minder lever toxisch is dan 17a. geel oogwit heb gekregen en dat na 5 weken vandaar dat ik TS wil waarschuwen.
Klinkt inderdaad scary man. ik vind 90mg ook een hoge oral only dosering. En wat ik zo rond lees op BB.com haal je er na 60mg toch niet heel veel meer uit. Ik zou het risico niet nemen. Beter een zwakkere succesvolle kuur, dan een brute kuur die op het einde faalt.
ELast edited by Indiana; 04-04-2015, 21:42.
Comment
-
Er zijn gewoon verschillende theorieën verdelen of in 1 x alles in nemen als je Google zie je dat deze meningen zijn verschild in 1 x wegens de piek verdelen om toch die afgifte de hele dag te houden de 1 slikt 30 50 zelfs wel 80 maar niet in 1 x dat verdeel je weer ik verdeel de winstrol 20 -20-20 en ik ga daar wel goed op ik hou mijn lichaam liever katabool ik wil snachts ook afgifte hebben snachts groei je in je slaap herstel je etc iedereen zou het meer theoretische moeten bekijken vind ik en toch zelf moeten ondernemern iedereen heeft zijn mening hier over daarvoor zitten wij hier ik heb nog nooit alles voordien geslikt mijn eerste kuur d-bol ook verdeeld met test deca maar groeide eerste week bijna 4 kilo toch verdeeld niet in 1 x verdelen werkt bij mij theoretische werking van 8 uur sommige zeggen langer prima heb het nog nergens gelezen ook niet op wiki.. beter eerst de winstrol daarna de var verder geef ik deze man geen aandacht moet jij ook niet doen hij zit gewoon te stangen man eerst wist hij niks nu allemaal vage vragen lees dit En datPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by Indiana View PostKlinkt inderdaad scary man. ik vind 90mg ook een hoge oral only dosering. En wat ik zo rond lees op BB.com haal je er na 60mg toch niet heel veel meer uit. Ik zou het risico niet nemen. Beter een zwakkere succesvolle kuur, dan een brute kuur die op het einde faalt.E
Comment
-
Originally posted by martin27 View PostDat je nog aandacht geeft aan hem
Er zijn gewoon verschillende theorieën verdelen of in 1 x alles in nemen als je Google zie je dat deze meningen zijn verschild in 1 x wegens de piek verdelen om toch die afgifte de hele dag te houden de 1 slikt 30 50 zelfs wel 80 maar niet in 1 x dat verdeel je weer ik verdeel de winstrol 20 -20-20 en ik ga daar wel goed op ik hou mijn lichaam liever katabool ik wil snachts ook afgifte hebben snachts groei je in je slaap herstel je etc iedereen zou het meer theoretische moeten bekijken vind ik en toch zelf moeten ondernemern iedereen heeft zijn mening hier over daarvoor zitten wij hier ik heb nog nooit alles voordien geslikt mijn eerste kuur d-bol ook verdeeld met test deca maar groeide eerste week bijna 4 kilo toch verdeeld niet in 1 x verdelen werkt bij mij theoretische werking van 8 uur sommige zeggen langer prima heb het nog nergens gelezen ook niet op wiki.. beter eerst de winstrol daarna de var verder geef ik deze man geen aandacht moet jij ook niet doen hij zit gewoon te stangen man eerst wist hij niks nu allemaal vage vragen lees dit En dat
Betere afbraak?
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostLeuk verhaal hoor, maar waarom zou je het lichaam katabool willen houden?
Betere afbraak?
Smorgens is je lichaam toch anti katabool door test in je lichaam te hebben zou dat toch minder moeten zijn smorgens. .
Wil je is uit leggen wat je bedoelt danPain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
11 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment