Test en Tren (Mast)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test en Tren (Mast)

1-12 Test enanthaat 125
    1-10 Tren enanthaat 400
    1-10 Mast enanthaat 200

1-15 hCG 2x 500
    15-18 Nolva 20

Het doel is om stevig te cutten van 12% naar 8% met een lichaamsgewicht van 85+ kilo. Tijd niet meer gewogen sta denk ik op 87 maar ik kijk eerder naar de spiegel. Hoop wel uit te komen op een kilo of 85 aan het einde van de kuur.

Mast toegevoegde waarde op 200? meer heb ik niet en ga ik ook niet aanschaffen.
    Primo heb ik evt nog om erbij toe te voegen op 200/week meer heb ik ook niet. al denk ik dat dit overbodig is
    Heb vreselijk veel last van haaruitval, en wil dit liever vermijden zo veel als mogelijk daarom de twijfel voor mast. Al weet ik niet of deze dosis daar veel slechts aan gaat doen.

welkom leuke eerste post.
    voorstellen ? stats ? leeftijd ?voeding schema ? trainingsjaren ?

aantal weken pompoenpitolie slikken voor je kuur , verminderd aanzienlijk je haaruitval. te koop bij de tuinen.
    Last edited by imation; 13-04-2015, 13:31.

Comment

Strong first post.
      Wat is je lengte?
      In between obsessed periods

Comment

Originally posted by imation View Post

aantal weken pompoenpitolie slikken voor je kuur , verminderd aanzienlijk je haaruitval. te koop bij de tuinen.
        Heb je daar onderzoeken van?
        Van wat ik heb gelezen, zijn de meeste middeltjes tegen haaruitval onzin.
        Als je aanleg hebt, gebeurt het toch wel.
        Er is wel wat, maar daar zijn de bijwerkingen erger van dan de oplossing.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

dat was idd wel een stuk handiger geweest...

23
          1.78
          12%
          87? tijd niet gewogen

6 jaar trainingservaring waarvan 4 serieus
          (kracht + voedingsschema en lifestyle gericht bezig zijn)

3 kuren achter de rug, 2x10 weken 1x6 weken. Ervaring met test - mast E - tren A - primo. Dosering ben ik niet meer zeker van, wil iig niet heel hoog meer doseren. Liever korter en laag gedoseerd. Ben 3/4 jaar off ongeveer.

Comment

zover mijn kennis reikt betreft haaruitval, is fina enige middel dat echt werkt maar daar moet je ruime tijd voor kuur mee beginnen en de bijwerkingen zijn niet al te plezierig als je pech hebt. Heb me er niet heel erg in verdiept moet ik toe geven. En om die reden denk ik geen mast te willen gebruiken want ik wil niet aan de fina

Comment

Oh echt?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

je hebt zeker ook niet meer test? man man man zo met je gezondheid klooien en dan te beroerd om een barkie extra uit te geven

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                  je hebt zeker ook niet meer test? man man man zo met je gezondheid klooien en dan te beroerd om een barkie extraatjesuit te geven
                  Low test/high tren .
                  Of is dit 'too low'?
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                    Low test/high tren .
                    Of is dit 'too low'?
                    mwoa zou denk ik in theorie wel kunnen zou alleen dan eerder geneigd zijn 1ml test en tren te zetten. maar was meer als knipoog ook naar zijn theorie over zijn mast dosering. je geef paar honderd uit en dan zuinig doen om er nog 1 neer te leggen. doe het dan gewoon goed of kuur niet

Comment

Deze kuur slaat nergens op natuurlijk. Of je test moet HG zijn en 100% bevatten wat erop staat. Dit zal het geval niet zijn dus injecteer je met een beetje mazzel en geluk 80-90 echte mg's aan test. Dan erbij van 12 naar 8% is een korte kuur van 8 weken lang genoeg maar dan met totaal andere middelen.

voor 8 weken
                      Test-P 100mg eod of 50mg ed
                      Tren-A 100mg eod of 50mg ed
                      Mast-P 100mg eod of 50mg ed

Dan zul je met de juiste voeding zo op de 8% zitten en er een goede harde look bij hebben waardoor het zelfs nog droger zal ogen dan dat het is.
                      Misschien heb je er wat aan. Verder zoals gezegd normaal gesproken denk je een kuur van begin tot eind compleet uit en dan haal je je spullen in huis. Die kuurtjes met wat ik nog heb liggen slaan 9 van de 10 x nergens op.

Comment

Wat bigdude zegt. Sowieso de Test E 250mg, als je daar de enanthaat ester aftrekt houd je maar 180mg echte test over
                        In between obsessed periods

Comment

Je kan ook de test kippen.
                          Zijn er zat die tren alleen zetten die test zet je of niet of op 250 al is het vast zo dat alle kleine beetjes helpen.
                          Primo en of mast zul je toch eerder aan 400-800 mg pw moeten denken wil het zinvol zijn.
                          Al is mast op 12%zowiezo vrij zinloos.

Comment

Originally posted by rain View Post
                            Heb je daar onderzoeken van?
                            Van wat ik heb gelezen, zijn de meeste middeltjes tegen haaruitval onzin.
                            Als je aanleg hebt, gebeurt het toch wel.
                            Er is wel wat, maar daar zijn de bijwerkingen erger van dan de oplossing.
                            De oplossing haaruitval met kuren - DutchBodybuilding.com forum even doorlezen onderzoek staat in topic.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4017725/
                            Last edited by imation; 14-04-2015, 06:13.

Comment

Originally posted by Bigdude View Post
                              Deze kuur slaat nergens op natuurlijk. Of je test moet HG zijn en 100% bevatten wat erop staat. Dit zal het geval niet zijn dus injecteer je met een beetje mazzel en geluk 80-90 echte mg's aan test. Dan erbij van 12 naar 8% is een korte kuur van 8 weken lang genoeg maar dan met totaal andere middelen.

voor 8 weken
                              Test-P 100mg eod of 50mg ed
                              Tren-A 100mg eod of 50mg ed
                              Mast-P 100mg eod of 50mg ed

Dan zul je met de juiste voeding zo op de 8% zitten en er een goede harde look bij hebben waardoor het zelfs nog droger zal ogen dan dat het is.
                              Misschien heb je er wat aan. Verder zoals gezegd normaal gesproken denk je een kuur van begin tot eind compleet uit en dan haal je je spullen in huis. Die kuurtjes met wat ik nog heb liggen slaan 9 van de 10 x nergens op.

Mijn motto = kuur goed of kuur niet!
                              Alle halfslachtige pogingen draaien uit op niets...
                              Hetgeen hierboven = goed, hoewel mijn voorkeur uitgaat ivm korte esters naar ED.
                              De P&A ester is korter van duur dan je denkt! Wil je de grote schommeling in de bloedwaarde
                              vermijden kies je bij P&A voor ED.

Zoals Bigdude al aanhaalt, mag een kuur niet worden gekozen naar evt resten of naar hetgeen je
                              al had aan overschot, of hetgeen je in een opwelling hebt gekocht.
                              Elke kuur staat op zichzelf, en kies je naar hetgeen je doel is per moment!

Waarom?
                              Je bent wel met medicijnen aan het kloten.........

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X