anabolen nederland..

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anabolen nederland..

goeiendag allemaal , ik ben hier nieuw op de forum

ik wou aan de mensen die in nederland naar de fitnesszaal gaan en eventueel anabolen gebreuken willen vragen..

Hoe zit dat nu met de wetgeving in nederland inverband met anabolen.
    mag je die nemen maar niet bezitten? en wat doet de politie tijdens de controle.. ik ben zelf uit belgie en een ex gebruiker van anabolen , en weet hoe het gaat in belgie , maar hoe zit dat nu in nederland?

hopelijk op een snel antwoord davy

ff googlen.. antwoord van minister huppeldepup nav uitzending alberto stegeman over verkoop anabolen

De genoemde producten zijn te classificeren als geneesmiddelen als bedoeld in de Geneesmiddelenwet. Zowel (online) handel in geneesmiddelen door onbevoegden als (online) handel in ongeregistreerde geneesmiddelen zijn overtredingen van de Geneesmiddelenwet. De Inspectie voor de gezondheidszorg (IGZ), de Nederlandse Voedsel en Warenautoriteit (NVWA) en de Douane zijn belast met de handhaving van de Geneesmiddelenwet en de daaraan gerelateerde wetgeving.

Op 18 november 2013 heb ik de Kamer tijdens het wetgevingsoverleg sport met de vaste Kamercommissie van VWS toegezegd medio 2014 een wetsvoorstel omtrent doping te sturen. Met dit wetsvoorstel wordt beoogd een wettelijke grondslag in het leven te roepen voor de verwerking van persoonsgegevens in het kader van de uitvoering van dopingcontroles. Inmiddels kan ik u melden dat dit wetsvoorstel vertraging heeft opgelopen wegens de complexiteit van de wet en de tijd die nodig was om volledig inzicht te krijgen in de informatiestromen omtrent dopingcontroles. Dit inzicht is noodzakelijk om tot een zorgvuldig wetsvoorstel te komen waarmee wordt gewaarborgd dat de uitvoering van dopingcontroles plaatsvindt in overeenstemming met de privacywetgeving. Tot slot zal op 1 januari 2015 de nieuwe World Anti Doping code in werking treden. Daarbij gaat het om een basis voor de verwerking van persoonsgegevens met betrekking tot de nieuwe onderdelen (ondersteunend personeel en “information and intelligence”). Ik verwacht de wetgeving eind van dit jaar in procedure te kunnen brengen

Comment

handel is strafbaar en gebruik word gedoogd, gelukkig geen zuidelijke tafelrelen hier...(invallen, dopingcontroles in sportscholen, hoge geldboetes voor bezit)

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        handel is strafbaar en gebruik word gedoogd, gelukkig geen zuidelijke tafelrelen hier...(invallen, dopingcontroles in sportscholen, hoge geldboetes voor bezit)
        Dan zouden er hier waarschijnlijk een stuk minder sportscholen open zijn
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

dus als ik het goed begrijp , wordt er redelijk veel controle gedaan in nederland ?

gebruik van anabolen wordt niet vervolgt? staat er een geldboete voor? of helemaal niets ?

ik ben namelijk al eens betrapt en beboet voor gebruik van anabolen en kreeg een geldboete van 400 euro..

bij eventueele controle wordt de zaak doorgegeven aan het belgisch gerecht of weet u dat niet?

ik wil gewoon 100% zeker zijn , voor ik in holland ga trainen en iets nemen

alvast bedankt voor de hulp.
          Last edited by mantra007; 20-04-2015, 22:30.

Comment

Nee er wordt niet veel controle gedaan. Alleen bij prof wedstrijden. Op sportscholen wordt echt niet gecontroleerd
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Oké dat is duidelijk , maar stel er wordt gecontroleerd , wat gebeurt er dan? Ik ben namelijk uit België , en ik zou niet graag willen dat het Holland parket mijn zaak door zal geven aan Belgisch parket hoe wordt dat dan juist gedaan ? Of weet u dat niet ?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Comment

Zou me geen zorgen maken over een controlle in een sportschool in Nederland

Comment

Oke dankjewel!

Comment

Originally posted by mantra007 View Post
                    Oké dat is duidelijk , maar stel er wordt gecontroleerd , wat gebeurt er dan? Ik ben namelijk uit België , en ik zou niet graag willen dat het Holland parket mijn zaak door zal geven aan Belgisch parket hoe wordt dat dan juist gedaan ? Of weet u dat niet ?

Alvast bedankt voor uw hulp.
                    Er word niet gecontroleerd, dus er is geen 'stel'
                    Hier kan je jezelf gewoon zorgeloos volspuiten, zolang je maar niet gepakt word met handel of met kokkerellen.

Comment

Originally posted by Gus View Post
                      Dan zouden er hier waarschijnlijk een stuk minder sportscholen open zijn
                      Meteen homegym aanschaffen Als je kijkt naar de boetes in België... word je niet vrolijk van.

Comment

Originally posted by Gus View Post
                        Nee er wordt niet veel controle gedaan. Alleen bij prof wedstrijden. Op sportscholen wordt echt niet gecontroleerd
                        controlles bij prof wedstrijden?

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          controlles bij prof wedstrijden?
                          Gebeurd wel eens. Zelden, maar het gebeurd. Niet op iedereen hoor. Diegene met gyno/acné worden er dan uitgepikt.

Comment

Ok vaag nog nooit van gehoord

Comment

Ik stond er ook van te kijken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X