anavar ep

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• anavar ep

ben met kuurtje var bezig van merk ep.
    ben momenteel in de 16de dag ver maar merk niets van krachttoename. wel heel klein beetje minder snel verzuring in de spier en kan langer doorgaan maar dat is dan ook alles. omdat ik al in de tweede week amper iets voelde heb ik de dosis opgetrokke van 50mg per dag naar 90mg.. ben nu enkele dagen op 90mg maar merk nog steeds niets... denk zelf niet aan fake gear want merkt ep is bekend...
    If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Ep zijn volgens mij geen fakes van bekend.
    Zou ff je dealer aanspreken.

Comment

nee dacht ik ook al. EP is een net merk normaal gezien. Raar dat ik nog altijd niet aan het knallen ben op 90mg.. er zijn kleine dingen merkbaar maar niets groots kwa kracht ofzo.. heel raar... heb enkele malen epistane gedaan en na 4 dagen op 30mg deed het al wonderen.. ik zal het afwachten maar als dit zo blijft is dit de eerste en laatste maal dat ik vriend anavar nog gebruikt heb.

Comment

Zonde ik had na 1 week op 60 mg pdag duidelijk meer kracht en dat in de cut verdeel je het wel in 3+? dosissen. Last van bijwerkingen zoals hoofdpijn of iets? Of dat ook niet?

Comment

Waarom verdelen?

Comment

halfwaardetijd van 8 uur. Word toch aangeraden om verdelen over 3x pdag ofzo.

Comment

hoeft niet verdeelt te worde in 3 dosissen. 1 dosis smorgens en 1 savonds is ook al voldoende... ik neem smorges 50mg en 9uur later 40mg.. ik merk niet van hardheid, niets van kracht.. pfff wat een zonde van geld en tijd... ik weet dat men gear echt is want heb nog al van hetzelfde merk dingen gehad van dezelfde dealer.. normaal zou ik moeten knalle op 90mg

Comment

Neem maar gewoon alles n uurtje voor je training in.....

Mie Nona: je hebt een kok horen fluiten, maar weet niet waar zn lepel hangt!

Comment

Hoezo maar blijven kuren met tabs only?

Comment

leverwaarden zijn twee weken terug gechecked. alles prima!dus wrm niet een oral cutkuurtje.. begrijp niet wrm altijd van die mannen zegge weeral oral dit dat.. ik heb net zo goed een test e kuur gedaan dus ben helemaal niet vies van naalden maar aangezien ik over een week op reis vertrek met de oudjes was het onverantwoord naalden en gear te ligge meesmokkelen in bagage.. dus wrm niet 2 à 3 potjes var tabs.. tjeezes ben het zo beu altijd die antwoorde te horen van je krijgt leverkanker of weeral orals dit dat? ik ken mannen die al aan hun 12de oral dbol kuur beginnen en nog prima zijn...

Comment

Wist dat niet van anavar. Ik braaf zo even mogelijk verdelen zodat er geen pieken zijn. Heb het uitgerekend hoeveel de dosis is per tijdstip bij 15mg 4x pdag of 1 x 60mg pdag.
                      08;00 60 08:00 15
                      13:00 42 13:00 25
                      16:00 30 16:00 20
                      18:00 21 18:00 30
                      24:00 15 24:00 32

Comment

En zou je ook daadwerkelijk verschil merken vraag ik me af?
                        Alles een half uur voor een training is in theorie het beste, maar waarschijnlijk geen verschil in de praktijk.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Lijkt me toch wel?
                          Ene piek van 60 andere 32 (ruw uitgerekend)
                          Ene wordt je wakker met nog maar 7,5mg andere wordt je wakker met 16mg..

Comment

EEN ARGUMENT VOOR ORALS VOOR HET TRAINEN(POST VAN GALEN OP DBB).

Interessante post van Galen(hier bekend als Spuitelf11)op DBB.

Dihydrotestosterone activates the MAPK pathway and modulates maximum isometric force through the EGF receptor in isolated intact mouse skeletal muscle fibres

Ik breng dit overigens niet naar voren om iets 'nieuws' te introduceren; ik plaats dit als een onderbouwing voor (aardig wat) anekdotisch bewijs. Ik kan moeilijk gaan ontkennen dat orals wel iets doen pre-workout tegenover al die kuurders die wel degelijk iets merken. Daarnaast zijn er al in talloze celtypen niet-genomische effecten waargenomen, die allen ogenschijnlijk via 'n membraanreceptor plaatsvinden. Dit is niet specifiek aan deze studie. Ik ga dus niet eeuwig ontkennen dat iets merken van orals pre-workout bullshit is tot dat er relevante klinische studies komen; want die komen er niet en dit soort studies ga ik dan niet links laten liggen om het e.e.a. te verhelderen.

Wat dit soort studies vooral helder maken is via welke pathways het verloopt en hoe snel het verloopt. Het lijkt erop dat deze niet-genomische effecten al binnen seconden/minuten na binding aan die membraanreceptor plaatsvinden, waardoor je de tijd van inname relatief aan je workout wat beter kunt inschatten: het komt er simpelweg op neer dat het actief is zodra het in de circulatie terechtkomt en zodoende langs het sarcolemma van de spiercellen kan diffunderen. Daar was mijn gok ook op gebaseerd; nu moet je dat wel in de context zien van 'n BB dieet die doorgaans frequent redelijke maaltijden eten waardoor absorptie wat vertraagd zal zijn. Dus is die 1 uur misschien nog 'n beetje optimistisch.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Mie nona View Post
                              Lijkt me toch wel?
                              Ene piek van 60 andere 32 (ruw uitgerekend)
                              Ene wordt je wakker met nog maar 7,5mg andere wordt je wakker met 16mg..

Over het verdelen over de dag verschillen de meningen. Door de lever wordt nl. elke keer dezelfde hoeveelheid afgebroken. Met verdelen over de dag hou je dus per saldo minder over, de werkzame stof. Als je niet combineert met andere middelen zou je volgens hen het beste de dagelijkse dosis in één keer innemen.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X