Beste luitjes,
ik zit al langzaam aan te denken aan mijn volgende kuurtje.
in eerste instantie zat ik hier aan te denken;
wk 1-6 turinabol (geen diana; beetje te sterk voor mij)
wk 1-10 200 deca + 250 test enth.
ik wilde die test.enth erin gooien omdat je dan maar 1 keer per week hoef te prikken i.v.m lange esther.
nu heb ik me er ff in verdiept; eigenlijk met je de enth. ook 2x per week zetten voor stabiele bloedwaardes (riod-calculator).
dat voordeel valt al weg.
als ik toch 2 keer moet zetten, dan zit ik liever aan sustanon te denken. Waarom;
- sus leidt tot minder waterretentie en oestrogene side-effects
- sus werkt een stuk sneller dan enth. en is makkelijker "te controleren"
Heeft iemand van jullie ervaringen met sustanon; heb je profijt van de korte esthers, werken deze vrijwel meteen na het zetten van de eerste spuit?
Ik weet dat enth. zorgt voor meer gains, maar nu als ik met sus minder bijwerkingen heb als de sus sneller inkickt kies ik liever voor sus.
Jullie meningen?
Thanx, Lo
ik zit al langzaam aan te denken aan mijn volgende kuurtje.
in eerste instantie zat ik hier aan te denken;
wk 1-6 turinabol (geen diana; beetje te sterk voor mij)
wk 1-10 200 deca + 250 test enth.
ik wilde die test.enth erin gooien omdat je dan maar 1 keer per week hoef te prikken i.v.m lange esther.
nu heb ik me er ff in verdiept; eigenlijk met je de enth. ook 2x per week zetten voor stabiele bloedwaardes (riod-calculator).
dat voordeel valt al weg.
als ik toch 2 keer moet zetten, dan zit ik liever aan sustanon te denken. Waarom;
- sus leidt tot minder waterretentie en oestrogene side-effects
- sus werkt een stuk sneller dan enth. en is makkelijker "te controleren"
Heeft iemand van jullie ervaringen met sustanon; heb je profijt van de korte esthers, werken deze vrijwel meteen na het zetten van de eerste spuit?
Ik weet dat enth. zorgt voor meer gains, maar nu als ik met sus minder bijwerkingen heb als de sus sneller inkickt kies ik liever voor sus.
Jullie meningen?
Thanx, Lo
Comment