Hoe begin ik eraan? Tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe begin ik eraan? Tips?

Hallo,

Hoop dat ik deze discussie in de juiste topic plaats, zoniet mijn excuses.

Ik ben een jongen van 21. 1 m86, 105 kg.
    Ik ga al 2 jaar naar de fitness, dit jaar ging ik min 4 dagen per week. Ik ben dus echter naar de brede kant, vooral mijn biceps en triceps. Na lang twijfelen ben ik tot het besluit gekomen om toch te beginnen met anabolen. Nu, ik heb zelf hier weinig ervaring mee daarom dat ik jullie het ook vraag.

Wat zou ik best gebruiken? Ik ben van plan om ook te lopen ( om van mijn vet weg te geraken en mij beter te concentreren op mijn voedingsschema(lukt niet altijd)).

Alvast bedankt voor jullie reactie!
    Last edited by Beachboy; 25-07-2015, 07:42.

Eerst je voeding op orde hebben en je vp laten zakken tot 10%.
    Lees je maar goed in en kom zelf maar met een voorstel.

Comment

Zijn inbox is wss al volgespamt :P

Comment

We verstrekken geen kant en klare schema's . Je kan met een opzet komen welke we beoordelen lees je zelf in over de middelen

Comment

Wat is na lang twijfelen je reden geweest om te beginnen met steroiden?
          Je hebt zelf weinig ervaring zeg je. Welke ervaring heb je daarin dan wel?
          Vooral je biceps en triceps zijn echter aan de brede kant?... Ze kunnen nooit groot/breed genoeg zijn in net 2 jaar!

Wat je het beste kunt gebruiken om van je vet weg te geraken? Heel simpel, minder vreten!
          Als jij jezelf niet fatsoenlijk aan een voeding schema kunt houden, zijn steroiden geen optie!!!
          Train 6 dagen per week en zet jezelf aan tot een fatsoenlijk voeding schema, en hou je daar aan..

Comment

Wat is je vetpercentage?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X