Wie zou mij aub kunnen helpen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wie zou mij aub kunnen helpen?

    Beste bodynet gebruikers.

    Ik zal mij even kort voorstellen.
    Ik ben Jan 29 jaar weeg 85 kg , 1.83 en heb een vet perectage van 11%.

    Het volgende is het probleem;

    Ik ben begonnen met een kuur en zit nu op 2 en halve week.
    De 1e 2 weken heb ik test genomen,maar ik had het idee gekregen dat het een fake product is.
    Ik heb mij op de sportschool sustanol laten aansmeren,maar ik weet niet wat wijsheid is...
    Om nou de kuur sustanol af te maken tot 10 a 12 weken of alsnog mijn kuur te verqvolgen met test e van een ander merk.
    Alleen heb ik nu al wel 2x sustanol gezet.

    Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.


    Mvg

    Jan

  • #2
    Vanwaar het idee dat de test fake is?
    "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

    Comment


    • #3
      Omdat ik het via inet heb besteld en via via weer heb gehoord dat er veel fake van is. Dus heb het intenet afgezocht naar ervaringen en daar kwam het ook niet in een goed dag licht zeg maar.

      Alleen overal lees je iets anders om gek van te worden wat is nou waar en wat is niet waar.

      Comment


      • #4
        Wat voor test heb je überhaupt? Hoe vaak en hoeveel zet je? Klinkt niet echt of deugdelijk onderzoek heb gedaan naar hetgeen wat je in je lijf stopt. Als jij geen kickstart gebruikt is het namelijk helemaal niet raar dat je nog niets merkt. Zeker niet als je voeding en training niet op orde is.
        Last edited by Chefferson; 27-10-2015, 14:13.

        Comment


        • #5
          Heb de test e van GS zat op de 500 per week met als kickstart Dbol.
          Nou is het zo dat je alleen test e pas merkt na 3 a 5 weken dat weet ik. Maar het gaat mij erom dat ik zoveel slechte dingen hoorde en lezen dat ik maar ben overgestapt.

          Voeding is wel in orde, schema word gemaakt door iemand met ervaring op voedings gebied.

          Comment


          • #6
            Je hoeft qua gevoel ook niet altijd van te merken volgens mij hoor. Merk je het ook niet in gewicht en in kracht?

            Ik heb Q wel is horen zeggen dat je dan het batchnummer kan controleren. Waar en hoe weet ik niet. Die vraag kan hij beter beantwoorden.
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

            Comment


            • #7
              Het gaat er meer om eigenlijk is het verstandig om gewoon op de Sus te blijven tot het einde van de kuur, of haal je daar veel minder gains mee dan alleen op test e. En zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld 4 weken Sus te zetten en daarna over op de Test e?

              Comment


              • #8
                Nee dat is het gekke ervan Emielos merk helemaal niks ook niet van de Dbol van hetzelfde merk. Daar neem ik 30mg van per dag.

                Het is wel me 1e kuurtje pas misschien verwacht ik gewoon teveel.

                Comment


                • #9
                  Probleem is nu dat je al met de sustanon begonnen bent als ik het goed begrijp en nu dus 2 producten door elkaar hebt lopen waardoor je er moeilijk achter komt welke van de 2 zijn werk doet. Dit natuurlijk indien de Sust sowieso echt is. Ben je daar wel zeker van ?

                  Je bent al gestopt met het zetten van de Test?

                  Altijd handig om voortaan van tevoren een foto van je gear te plaatsen en andere meningen te vragen als je er niet zeker over bent.
                  "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

                  Comment


                  • #10
                    Dat klopt, ik heb nou 2 keer Sus gezet en de test e afgelopen donderdag voor het laats gezet 250.

                    Het is inderdaad niet zo slim daar was ik inmiddels al achter haha

                    Heb wel meer vertrouwen in het Sus wat ik nu heb, via de site gecheckt op echtheid en dat was goed.
                    Word ook verkocht op een hardcore gym, neem dan stiekem ook wel een beetje aan dat ze daar geen shit verkopen wat niet goed werkt.

                    Comment


                    • #11
                      sustanon is een mix van 4 soorten test,
                      moet je meen ik 2-3x per week injecteren omdat je met verschillende esthers werkt.

                      je kan prima op sustanon afmaken, zou volgende keer wel eerst alles goed uitdenken voor je ergens mee begint of ineens overzet.

                      neem aan dat je na je kuur nog nolvadex gaat nemen?

                      Comment


                      • #12
                        Verhaal is in zijn geheel erg onduidelijk.

                        Post gewoon even wat foto's van je gear zodat mensen kunnen
                        oordelen. Ik persoonlijk vind een kuur waarbij je moet injecteren
                        als eerste kuur teveel van het goede. Beter eerst een oral kuur
                        moeten pakken.

                        Sustanon moet je minimaal 2x per week injecteren bijvoorbeeld op maandag en donderdag.
                        Dianabol 30mg per dag mag gerust 40mg per dag zijn.

                        Als ik zelf zo onzeker als jij was met je gear dan gebruikte ik liever helemaal niks!

                        Comment


                        • #13
                          vind persoonlijk dat mensen helemaal geen oral only moeten doen en beter gewoon meteen met 250mg test-e of iets dergelijks moeten beginnen. zijn maar weinig mensen die hun gains van een oral only behouden

                          Comment

                          Sidebar top desktop

                          Collapse

                          Actieve discussies

                          Collapse

                          Working...
                          X