Kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Komaan he mensen we gaan ons dat allemaal niet aantrekken, als hij de adviesen niet neemt moet hij weten, neemt hij ze wel des te beter. Ik ga hem hier zeker niet verdedigen (laat dit duidelijk zijn)want heb ook al gelezen hoe hij sommige mensen afbreekt en zegt dat ze niet breed of gespierd zijn, zonder zich eerst af te vragen welke weg de personen daarvoor al hebben moeten afleggen (ik weeg ook maar 85 kilo en ben volgens hem maar een platte,maar kom wel van 55-60 kilo drie jaar geleden, maar hij traint binnenkort benen met mij en dan gaan we hem een paar weken niet horen denk ik).

Ik wil maar zeggen ga er niet telkens op in als hij onnozel doet, en dait geldt niet enkel voor hem maar ook voor andere mensen, er is de laatste tijd veel volk bijgekomen en het is hier rumoerig geweest, maar laten we doen zoals we bezig waren.

Dit was mijn kleine bijdrage, en hopelijk voor iedereen duidelijk

Grtz
    stil growing

Comment

Helemaal duidelijk collega maar ik heb vandaag van 3 verschillende members ongeveer 20 posts aangepast cq verwijderd en dat had niets met onnozel te maken...

Verder zijn deze personen 3 of meer keer openlijk door mij gewaarschuwd en vezocht dingen niet meer te doen.

Ik hoop dat jouw post meer indruk maakt...

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik heb het gezien collega, daarom dat ik deze post heb neergezet, ik heb het de laatste tijd erg druk daarom dat ik ze niet kan aanpassen, maar weet zeker dat jij dat op een correcte manier doet en steeds terecht.

Maar vind het de laatste tijd wel dat er serieus overdreven gereageerd wordt door sommige mensen, en zoveel worden wij ook niet betaald he

Grtz
        stil growing

Comment

Helemaal mee eens collega...
          Dat jij er ff minder bent staat overal los van hè voor alle duidelijkheid!

Greets...

Comment

Goede posts en nu weer over tot de orde vd dag.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Jul. 28 2005,21:01)]Komaan he mensen we gaan ons dat allemaal niet aantrekken, als hij de adviesen niet neemt moet hij weten, neemt hij ze wel des te beter. Ik ga hem hier zeker niet verdedigen (laat dit duidelijk zijn)want heb ook al gelezen hoe hij sommige mensen afbreekt en zegt dat ze niet breed of gespierd zijn, zonder zich eerst af te vragen welke weg de personen daarvoor al hebben moeten afleggen (ik weeg ook maar 85 kilo en ben volgens hem maar een platte,maar kom wel van 55-60 kilo drie jaar geleden, maar hij traint binnenkort benen met mij en dan gaan we hem een paar weken niet horen denk ik).

Ik wil maar zeggen ga er niet telkens op in als hij onnozel doet, en dait geldt niet enkel voor hem maar ook voor andere mensen, er is de laatste tijd veel volk bijgekomen en het is hier rumoerig geweest, maar laten we doen zoals we bezig waren.

Dit was mijn kleine bijdrage, en hopelijk voor iedereen duidelijk

Grtz
              heum da van diene platte das om u extra te motiveren !!! das ni aanvallend bedoelt , op uw fotos zie ge der best goe uit en 30kg bijkomen is niet niks  

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Testo @ Jul. 29 2005,03:43)]Goede posts en nu weer over tot de orde vd dag.
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (corina @ Jul. 29 2005,10:21)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Testo @ Jul. 29 2005,03:43)]Goede posts en nu weer over tot de orde vd dag.
                  Ik niet.

Liever deze posts dan de orde van het voorgaande gedeelte van de dag...

Greets...

Comment

wij bedoelde ook jullie posts, cur
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Dat weet ik en die waren beter dan de orde van het voorgaande gedeelte van de dag..

Greets...

Comment

das waar
                        dus over op de orde van deze dag dan
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Orde van deze dag is heeeeeeeeel stuk beter...

Greets...

Comment

1-10 test enth 500mg
                            1-10 eq 400mg
                            1-5 30mg dbol

kan ik hierbij aan het einde van mijn kuur nog winny toevoegen voor meer hardheid en zal ik dan ook iets droger uit mijn kuur komen?

Comment

Kan wel maar of het veel gaat doen en nodig is zijn de vragen die je jezelf moet stellen.
                              Kijk hoe je er tegen die tijd bijstaat zou ik zeggen.

Greets...

Comment

Kan wel, over hoeveel het zal doen zijn de meningen wat verdeeld.
                                Zou iig de dbol aan het begin korter doen als je er nog winstrol achteraan wilt doen, zijn namelijk beiden behoorlijk schadelijk voor je lever.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X