Komaan he mensen we gaan ons dat allemaal niet aantrekken, als hij de adviesen niet neemt moet hij weten, neemt hij ze wel des te beter. Ik ga hem hier zeker niet verdedigen (laat dit duidelijk zijn)want heb ook al gelezen hoe hij sommige mensen afbreekt en zegt dat ze niet breed of gespierd zijn, zonder zich eerst af te vragen welke weg de personen daarvoor al hebben moeten afleggen (ik weeg ook maar 85 kilo en ben volgens hem maar een platte,maar kom wel van 55-60 kilo drie jaar geleden, maar hij traint binnenkort benen met mij en dan gaan we hem een paar weken niet horen denk ik).
Ik wil maar zeggen ga er niet telkens op in als hij onnozel doet, en dait geldt niet enkel voor hem maar ook voor andere mensen, er is de laatste tijd veel volk bijgekomen en het is hier rumoerig geweest, maar laten we doen zoals we bezig waren.
Dit was mijn kleine bijdrage, en hopelijk voor iedereen duidelijk
Grtz
Ik wil maar zeggen ga er niet telkens op in als hij onnozel doet, en dait geldt niet enkel voor hem maar ook voor andere mensen, er is de laatste tijd veel volk bijgekomen en het is hier rumoerig geweest, maar laten we doen zoals we bezig waren.
Dit was mijn kleine bijdrage, en hopelijk voor iedereen duidelijk
Grtz
Comment