Test E + Tren E kuurplan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test E + Tren E kuurplan

Beste Bodynet leden,

Ik heb me voorgenomen om binnenkort met me 3e kuur te starten.
    Onderstaand 2 kuur schema,s waar tussen ik twijfel ,alle opmerkingen zijn welkom.

Wil 12 weken lang
    week 1 - 4 45mg anavar / 3 tabs (per dag)
    week 1 - 12 420mg test e (per week) 1ml 300mg E5D
    week 1 - 10 350mg tren e (per week) 1ml 250mg E5D
    week 4 - 10 HCG 2x250 iu pw
    week 15/17 tamoxifen 40mg/20mg/20mg

Wil 12 weken lang
    week 1 - 4 45mg anavar / 3 tabs (per dag)
    week 1 - 12 630mg test e (per week) 1,5 ml 300mg E5D
    week 1 - 10 525mg tren e (per week) 1,5 ml 250mg E5D

Stats
    186 cm
    108kg
    bf 20%

Kuur is nog niet aangeschaft, dus kan nog alle kanten op.
    Graag jullie reactie/opmerkingen.

Iron1979
    Last edited by Iron1979; 27-04-2016, 21:17.

Beste Iron,

Ik denk dat het doel van de kuur is om droger te worden?
    zo ja eerst natty cutten naar 12 %. Zonde van je kuur anders zeker gezien de middelen.

mocht je het toch doen test verlagen. bijv
    week 1t/m 12 test 250mg pw/
    week 1 t/m 10 Tren 600 mg pw.
    week 1 t/m 12 Hcg 2 x 250 IU ( kan ook meer worden even kijken hoe je er op reageerd ) door dat je HCG neemt kan je test nog iets omlaag.

Nakuur ( indien je nolva legit is ) 10 mg per dag volstaat .

Comment

Doses zijn hoog inderdaad. Zeker in opzet twee, waarbij ook het rekenwerk volgens mij niet klopt/ er nog staat van kuuropzet 1.
      Overigens is het wellicht verstandig om ook een AI te overwegen.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Alles eerst Imatio en Gerenalx bedankt voor jullie snelle reactie.

De kuur is wel bedoeld om droge massa te pakken en nog iets in vet percentage te zakken.
        Bent nu aan het cuten en hoop op de 16% uit te komen als ik met de kuur ga starten.

Het rekenwerk in kuur 2 klopt volgens mij wel , alleen slecht geformuleerd.
        Het is 300mg per ml dus 1,5 ml is 450mg ED5 is 630mg per week.
        Corrigeer me als ik een foute maak.

Alle producten in mij vorige kuur waren van UP op de HCG na , dus verwacht redelijk kwaliteit

Omdat ik eigenlijk redelijk hoog in me VP zit heb ik gekozen voor trenbolone,
        Het aromatiseert niet terwijl het veel spiermassa opbouwt en tegelijk zorgt voor vetverbranding.

Gerenalx doe is een voorstel welke AI zou jij aanraden.
        Als andere leden nog opmerkingen of aanvulling kunnen geven graag,

Groetjes en alvast bedankt.
        Iron1979

Comment

waarom zet je ED5? hou het simpel zet ED7 ( 1 x per week).
          week 1t/m 12 test 250mg pw/
          week 1 t/m 10 Tren 600 mg pw
          week 1 t/m 12 Hcg 2 x 250 IU
          Vind de dosis fors ben zelf nog niet boven de 700mg totaal stof gekomen.

Met het bovenstaande schema heb ik rekening gehouden met je VP.
          Doordat je HCG zet kan je Test E wat omlaag wat in jou geval gunstig is omdat je droge massa wil winnen cq vetverbranden. ( wat zeker zal lukken met deze stack)

Wellicht dat je beter als nakuur clomid kan nemen maar dat is persoonlijk.

Ik zou kijken hoe je hier op gaat Ai is in mijn ogen niet nodig maar mocht het nodig zijn zou ik simpelweg Masteron 200mg pw toevoegen.

Comment

Ik had begrepen dat als je ED5 doet ipv 1 per week je een stabielere bloedwaarde zou hebben.
            Maar neem je advies te harten en zal me test verlagen.

Comment

Originally posted by Iron1979 View Post
              Ik had begrepen dat als je ED5 doet ipv 1 per week je een stabielere bloedwaarde zou hebben.
              Maar neem je advies te harten en zal me test verlagen.
              Is al achterhaald zeker met de E ester. hoe ziet je voedingschema eruit?

Comment

Voedingschema Iron1979

Mijn voedingsschema is zeker niet per perfect , maar doe mijn best.
                Vind het best lastig om het met mij werk/gezin te combineren.
                Zondag letten we zeker niet op onze voeding , eten we altijd lekker

Voedingsschema-Iron1979-v1.pdf

Comment

Originally posted by imation View Post
                  Is al achterhaald zeker met de E ester. hoe ziet je voedingschema eruit?
                  Nou nee. Is gewoon nog steeds waar en zal altijd waar zijn om de doodeenvoudige reden dat vaker doseren ALTIJD stabielere waardes geeft. Als je ent elke dag zet, heb je nog mooiere waardes.
                  Waar we over kunnen discussiëren is of die schommeling van twee dagen uitstel uit gaat maken.

Masteron is geen AI. Kom op.

Clomid is inferieur aan nolva als nakuur.

hCG is geen vetverbrander. Dus de testdosering omlaag naar aanleiding van hCG toevoeging is echt je reinste gekkigheid ook.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post

Clomid is inferieur aan nolva als nakuur.

Is dat echt zo?
                    Bij zware kuren mischien wel ja, maar geldt dat ook voor 'standaard'kuren?
                    Het is lastig daar een definitief antwoord op te vinden .

Bijwerkingen bij clomid waren er wel veel meer dan Nolva, maar dat kan ook komen door de hoge(re) doseringen Clomid.

Onze 'Nederlandse dopingautoriteit zonder gebruikservaring'Galen/Spuitelf zie dat Clomifeen effectiever is dan tamoxifen in het verhogen van testosteron.
                    HzUTHEl.png
                    Last edited by rain; 02-05-2016, 17:12.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Beste generalIx,

Ben nu wel nieuwsgierig wat jij zal voorstellen voor kuur , frequentie en welke doses.

Comment

Originally posted by rain View Post
                        Is dat echt zo?
                        Bij zware kuren mischien wel ja, maar geldt dat ook voor 'standaard'kuren?
                        Het is lastig daar een definitief antwoord op te vinden .

Bijwerkingen bij clomid waren er wel veel meer dan Nolva, maar dat kan ook komen door de hoge(re) doseringen Clomid.

Onze 'Nederlandse dopingautoriteit zonder gebruikservaring'Galen/Spuitelf zie dat Clomifeen effectiever is dan tamoxifen in het verhogen van testosteron.
                        [ATTACH=CONFIG]20181[/ATTACH]
                        Leuke overzichtstabel, maar als je goed kijkt vallen er enkele zaken op. In de nakuur hebben we te maken met hypogonadotroop hypogonadisme. Onze gonadotrophinen (LH, FSH met name) zijn verlaagd, waardoor onze gonaden het veel minder doen.
                        Dus eigenlijk lijkt de enige relevante testgroep de groep die aan dat criterium voldoet. Zoals je ziet is er geen enkele studie gedaan naar toevallig die groep met tamoxifen vs. clomifeen. Dat maakt vergelijk al buitengewoon lastig. Daar komt bij dat een relatieve stijging van bijvoorbeeld 142% in die groep natuurlijk Ă©Ă©rder bereikt wordt dan in een groep van gezonde jongens, de benodigde absolute toename is namelijk veel lager.
                        Overigens is zelfs deze ogenschijnlijk 'relevante' testgroep waarschijnlijk totaal irrelevant, wegens dat verminderde vruchtbaarheid zonder duidelijke etiologie, vaak duidt op een afwijking in het genpakket. Dat wil zeggen dat die resultaten zeer waarschijnlijk ook niet vertaald kunnen worden naar BB'ers per se (tenzij al pre-existent hypogonadotroop natuurlijk).
                        Wat doen de gewone vergelijkingen? Is niet te zeggen in deze tabel. De testgroepen zijn echt schandalig klein. Nooit dat hier ooit op enige wijze wat voor statistische significantie uit valt te trekken.

Daarnaast heb ik enig zoekwerk verricht, en hier staat nog een mooie uitleg over waarom nolva beter zou (moeten) zijn dan clomifeen: nolva sensitiseert, clomid desensitiseert de hypofyse.
                        Gegeven echter alles, het zijn geen klappers van verschillen. Gezien het bijwerkingen profiel, zou ik echter een voorkeur voor nolva hebben.

Edit:
                        Originally posted by Iron1979 View Post
                        Beste generalIx,

Ben nu wel nieuwsgierig wat jij zal voorstellen voor kuur , frequentie en welke doses.
                        Dat hangt er erg van af. Als je tren kunt handelen, tren. Ik zou dan ook gewoon proberen je testosteron relatief laag te houden en alles uit een hogere dosis tren te trekken. Zoiets:
                        wk 1 frontload: 250 test ent/ 600 tren
                        En dan e5d 125 test/ 300 tren. Zou ruimschoots afdoende moeten zijn.
                        20 mg exemestane ed ernaast.
                        Als nakuur nolva.

Als je dat niet trekt, bold. Volgens mij echt de betere t.o.v. deca, wellicht niet direct qua potentie mg/ mg, maar qua bijwerkingenprofiel zeker. Met name op het stukje onderdrukking voor langere termijn.
                        Dan zou ik de test wel weer wat hoger zetten:
                        wk 1 frontload 750 test ent/ 600 bold
                        verder 375 test e5d/ 300 bold.
                        Ook hier 20 mg exe ed.
                        Nakuur nolva.

Mocht je daar allemaal geen trek in hebben, primo en test.

Geen injects? Dan lekker anavar. Als ze je faken heb je waarschijnlijk stano of t-boll te pakken, beide ook nog wel redelijk prima, duurzame gains, relatief weinig complicaties. Als ze je niet faken heb je gewoon een hele relaxte paar weken met wat schone massawinst.
                        Last edited by GeneralIx; 02-05-2016, 21:15.

sigpic

Comment

Beste generalIx,

In mijn vorige kuur zat ook Tren-E op een dosis van 420 mg per week.
                          Daarom had ik het idee om nu een hogere dosis te nemen, maar ga toch kijken wat het doet op de voor gesteld dosis .
                          Verhogen kan altijd nog.

Kuur
                          week 1 - 2 frontload: 300 test ent/ 600 tren

week 2 - 12 210mg test e (per week) 0,5 ml 300mg/ml E5D
                          week 2 - 10 420mg tren e (per week) 1,2 ml 250mg/ml E5D
                          week 2 - 12 20mg Aromasin ED

of is het beter om de Aromasin exemestane door te laten lopen tot week 15 ?

Iemand ander nog een aanvulling/opmerking/kritiek ??? alles is welkom.

Last edited by Iron1979; 03-05-2016, 18:16.

Comment

Ik zou de exe doortrekken. Heeft ook gunstig effect op herstart hpta.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X