Test e of winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test e of winstrol

Beste,

Ik ben me al een tijdje aan het inlezen voor mijn eerste kuur. Eerste kuur wordt een bulk kuur hoop daarmee 4-6 kg te pakken.

Ik woon nog thuis dus het niet handig als ik bom vol acne zit. Ik ben er zover ik weet niet gevoelig voor bijna nooit puistjes gehad in de puberteit.

Nu twijfel ik tussen de volgende kuurtjes
    1-8 250mg test e EW
    9-13 20mg nolvadex ED
    Of
    1-6 50mg winstrol
    7-10 20mg nolvadex ED

Ik weet dat winstrol niet echt een bulk AAS is maar als ik gwn goed boven onderhoud eet 500kcal dus. Mijn onderhoud ligt overigens rond de 3500kcal. Dus bij beide kuren bulken op 4000kcal.

Mijn vraag is:
    Welke van de 2 voorgestelde kuren zou het beste zijn om 4-6kg te pakken en minste kans op acne?

Alle tips en opemerkingen zijn welkom😁

Ben je, als je nog moet oppassen voor wat je ouders er van zeggen, niet wat te vroeg aan het kuren?
    Kan niet = wil niet

Comment

Ben 21. Me ouders zijn er gwn geen fan van. Maar nog n advies?

Comment

Met Winstrol pak je geen 4/6 kg.

Dus weinig opties.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
          Met Winstrol pak je geen 4/6 kg.

Dus weinig opties.
          Als hij nu te weinig en slecht eet en een halfbakken trainingsschema volgt, dan kan het plotseling hard gaan als hij die allebei op orde zet.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Als hij nu te weinig en slecht eet en een halfbakken trainingsschema volgt, dan kan het plotseling hard gaan als hij die allebei op orde zet.
            Hoogstwaarschijnlijk wel.

Maar wat hij in zijn kop heeft, zit hem niet in zijn gat.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

oke dus gwn 250mg test e miss nog E5D. Sws 500kcal boven onderhoud rond de 4000kcal dus. Voeding is in orde dus hoop lekker te kunnen gainen hiermee

Comment

Originally posted by basicfit040 View Post
                oke dus gwn 250mg test e miss nog E5D. Sws 500kcal boven onderhoud rond de 4000kcal dus. Voeding is in orde dus hoop lekker te kunnen gainen hiermee
                Er zijn hier een hoop die beweren dat hun voeding in orde is. Net zoals velen ook beweren dat hun training helemaal geweldig is.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Altijd test boven winstrol
                  Volg mijn fitness journey op Instagram: @jasenkofitness

Coaching: youronlinebodycoach.nl

Comment

Ik zit eigenlijk een beetje met het zelfde als jou. Ik train nu al een hele tijd. Ik ben het aflopen jaar van 32% LV naar 10% lv gegaan. Ik ben non stop bezig met mijn voedingsschema wat als ik de resultaten zie erg goed gaat! Ik train 6 x in de week en wilde nu ook eens proberen te kuren. Ik vind alleen erg lastig wat ik nu moet gaan doen. Slikken vind ik persoonlijk het makkelijkste maar als ik het zo lees is dat niet het beste. Stats momenteel zijn 183cm. 79 kg en 10% lv.

Comment

Originally posted by Jasenko View Post
                      Altijd test boven winstrol
                      +...1
                      You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by rrickkkk View Post
                        Ik zit eigenlijk een beetje met het zelfde als jou. Ik train nu al een hele tijd. Ik ben het aflopen jaar van 32% LV naar 10% lv gegaan. Ik ben non stop bezig met mijn voedingsschema wat als ik de resultaten zie erg goed gaat! Ik train 6 x in de week en wilde nu ook eens proberen te kuren. Ik vind alleen erg lastig wat ik nu moet gaan doen. Slikken vind ik persoonlijk het makkelijkste maar als ik het zo lees is dat niet het beste. Stats momenteel zijn 183cm. 79 kg en 10% lv.
                        Dat zeg je goed, is inderdaad niet het beste. Dus spuiten of niks is het beste.
                        Volg mijn fitness journey op Instagram: @jasenkofitness

Coaching: youronlinebodycoach.nl

Comment

Wat is er (in jip-en-janneke taal) eigenlijk beter aan spuiten dan slikken?
                          Kan niet = wil niet

Comment

waarom niet gewoon test en winstrol
                            1 potje test 1 potje winny en 1 potje nolva
                            bread en butter beginnerskuur.

Comment

Dan zou ik eerder dbol+test doen
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies