Testo boost

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Testo boost

als ik nu mijn zeer lage testo ga behandelen met nolvadex , gaat dit dan na het eindigen van innname nolva weer geen terugval veroorzaken in eigen productie?

Waarom niet gewoon rust? Laat je lichaam nu even zelf herstellen. Al die troep wat jij je nu weer in je lichaam wil stoppen zal een tijdelijk effect geven, waardoor ja kort daarna in een nog dieper dal zal gaan vallen. gewoon ff door bijten schoon eten en rustig trainen (wat meer cardio)

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (real1972 @ Aug. 05 2005,16:09)]Waarom niet gewoon rust? Laat je lichaam nu even zelf herstellen. Al die troep wat jij je nu weer in je lichaam wil stoppen zal een tijdelijk effect geven, waardoor ja kort daarna in een nog dieper dal zal gaan vallen. gewoon ff door bijten schoon eten en rustig trainen (wat meer cardio)
      dus in die 2 weken dat ik nu ga rusten mag ik gerust 4 keer de week meegaan om wat te fietsen gedurende 40 min en dan een week volledige rust aangezien ik oop verlof ben,
      ik wou enkel wat stimulans geven door zma en tribillus , dacht ook wel dat ik ging terug vallen dan

Comment

precies gewoon rust, maar fietsen in een ontspannende tempo (dus geen spinning) is erg goed voor je.

verders niets gebruiken. gewoon je shake en je normale voeding.
        succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X