Hardcore labs

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hardcore labs

Mijn medicijnman heeft een nieuw merk in de aanbieding, het heet Hardcore Labs. Dit merk heeft verschillende produkten, zoals sustanon, supertest enz. voor lage prijzen.
    Het doet mij een beetje denken aan GS, ongeveer evenveel produkten alleen de prijs is nog lager.

Ik wil graag weten of er mensen zijn die dit merk kennen en wat ze er van vinden

ken het niet, zou wel oppassen met echt goedkope spullen, beter iets meer uitgeven en degelijke spullen dan fake spullen te kopen

GRtz
    stil growing

Comment

Heb er vaker van gehoord maar zelf nooit iets van gebruikt.
      Geen idee of ze goede spullen hebben.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

test ff wat spullen voor ons Jesse

Comment

ik ken het heeft geloof ik de 1ml 500mg test enth. als ik me niet vergis. geen ervaringen mee dus kan weinig toevoegen.

Comment

miss ook een paar pic's in het juiste topic
            zegd me helemaal nix
            Who's the Chef

Comment

Is goed spul.
              Ze maken supertest500 enz.
              Allemaal hardcore produkten! 500mg/ml test.
              Ik kan je wel vertellen dat de injecties alles behalve pijnloos zijn haha.
              Bij 500mg\ml is een dermate hoge Ba en BB nodig dat het flink fijn doet met griepverschijnselen.
              Maar het heet ook Hardcore labs he
              Groeien doe je er wel op!

Comment

wrom dan niet gewoon 250/ml en dan 2ml prikken?
                das compleet pijnloos en geen gezeur
                Who's the Chef

Comment

Er zijn ook mensen die 1500mg willen prikken, en dat kan nu in 1x 3ml.
                  Tis maar wat je prefereert. Ik injecteer zelf liever maar 1x per week. Maar met echt hoge doseringen kom je er niet onderuit om vaker te moeten injecteren, dat hoeft met die supertest dus niet, alleen krijg je dan veel meer last. Die keuzem oet je zelf maken!

Comment

Vind de test enanthate (GS) van 250mg/ml ook verrot zeer doen hoor. Zit weer een behoorlijke schijv in mijn bil. Dacht dat ze minder zeer deden als prop is dus niet in mijn geval.
                    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

Welk batchnummer heb je banaan van die test e van GS?

Comment

ik wil niet zeiken maar volgens mij KAN er helemaal geen 500mg in een ml. daar is es een hele discussie over gweest op een vroeger underground board. (stoer he) maar volges mij kan er hooguit 300 nog wat mg in een ml.

heeft puur met het chemische verhaal te maken.
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Het kan wel degelijk, door de toevoeging van een ander soort stof is het wel te doen, maaar ik kan niet in details treden want ik ben geen chemicus hoor haha.
                          Maar er bestaan al lang 500mg/ml testos hoor. Uit Frankrijk en ik meen ook nog uit Duitsland

Comment

Ik wil er ook nog wel eerst tests van zien voordat ik het geloof want Bruce heeft gelijk dat je er niet meer in kan proppen dan effe ruim 400mg per ml dus ik wil het eerst op papier zien....

Bovendien doen die injects reteveel pijn vanwege die ba verhouding zoals eerder vermeld.

Have fun.

Comment

Er bestaan al lang 500mg/ml testos zoals ik al zei!
                              Moet jij toch wel weten ouwe! Tests komen eraan! Working on it!
                              Worden geplaatst op het bekende forum

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X